Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжі» ІІІ черга (І пусковий комплекс)
Очікувана вартість
6 075 142,80 UAH
UA-2021-12-13-018709-c 27bde5d2dc274da9a990530a1807b6ea
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380679432399 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380679432399
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2021 році КП «УКБ» проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжі» ІІІ черга (І пусковий комплекс). Переможцем виконання робіт по об’єкту було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" та укладено з ними договір підряду №041/21/22 від 28.04.2021 року, на суму 19 630 311,60 грн. з ПДВ. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-03-23-008198-c. Дата формування звіту: 05.05.2021р. В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення робіт та введення об’єктув експлуатацію без їх виконання є неможливим, а саме:
1) Баластування шляху щебнем на основі, h=20см - 128,12м3;
2) Укладання колiї окремими елементами на кривих дiлянках iз рейок трамвайного профiлю типу Т62 на дерев'яних шпалах з шурупним скрiпленням при кiлькостi шпал 1680 шт на 1 км /iз крiпленням рейок до шпал костилями/ - 0,004447 км;
3) Складання стиків на болтах - 20 шт;
4) Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебеню Автогрейдером - 285,4275 м3;
5) Улаштування вирівнюючого шару основи із щебенево-піщаної суміші асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м - 266,399 м3;
6) Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м - 1902,85м2;
7) Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЭМ] - 50,1м2;
8) Розбирання дорожніх покриттів та основ цементобетонних (шлакобетонного) - 331,4702м3;
9) Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 - 667,80064т;
10) Перевезення сміття до 30 км - 667,80064т;
11) Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт, глибина різання 50 мм - 1110,394 м шва;
12) Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт. На кожні повні або неповні 5 мм зміни глибини різання додавати до 500мм - 1110,394м шва;
13) Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебеню автогрейдером (підсипка між рельсовим шляхом та існуючим асфальтобетонний покриттям)- 1088,18612 м3;
14) Розбирання дорожніх покриттів та основ Асфальтобетонних - 1,29 м3;
15) Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих - 3,87 м3;
16) Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунтів 2 - 43,129м3;
17) Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям, група ґрунтів 2 - 42,129 м3;
18) Улаштування одношарової основи зі щебеню за товщини 15 см - 21,5 м2;
19) Улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норм 27-13-1 -27-13-3 - 21,5 м2;
20) Улаштування нижнього шару покриття за товщини 10 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м - 21,5м2;
21) Улаштування покриття ЩМА-20, БМКА 60/90-55 товщиною 5 см - 21,5 м2;
22) Улаштування трубопроводів із поліетиленових труб, до 2-х каналів - 0,119км;
23) Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках і коробах,маса 1 м до 6 кг - 51 м;
24) Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках і коробах,маса 1 м до 9 кг - 68 м;
25) Закладення кінцеве для 3-жильного кабеля напругою до 10 кВ, переріз однієї жили до 240 мм2 - 2шт;
26) Закладення кінцеве для 3-жильного кабеля напругою до 10 кВ, переріз однієї жили до 120 мм2 - 2 шт;
27) Покривання цеглою одного кабеля, прокладеного у Траншеї - 4 м;
28) Покривання 1-2 кабелів, прокладених у траншеї, сигнальною стрічкою - 119 м тр;
29) Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3 - 8,4495т;
30) Перевезення сміття до 30 км - 8,4495т;
31) Випробування підвищеною напругою кабеля силового,напруга до 10 кВ - 2 випроб.;
32) Вимірювання опору ізоляції мегаомметром - 2 вимір.;
33) Улаштування основи під фундаменти піщаної - 0,35 м3;
34) (Демонтаж)трубопроводів із залізобетонних безнапірних розтрубних труб діаметром 300 мм - 3м;
35) Демонтаж трубопроводiв iз залiзобетонних безнапiрних розтрубних труб дiаметром 600 мм - 3м;
36) Демонтаж сталевих водопровiдних труб з гiдравлiчним випробуванням, дiаметр труб 250 мм - 7м;
37) Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів транспортом загального призначення на вiдстань 30 км - 0,112т;
38) Улаштування піщаної основи під трубопроводи - 0,45 м3;
39) Укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб "GIGAPIPE" довжиною 6 м і діаметром 679/600 мм - 3м;
40) Гiдравлiчне випробування трубопроводiв систем опалення, водопроводу i гарячого водопостачання дiаметром 600 мм - 3м;
41) Укріплення грунтів бітумною емульсією з використанням навісних стабілізаторів за товщини шару 20 см - 300 м2.
Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжі» ІІІ черга (І пусковий комплекс)» - було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду документації в ТОВ "Південьекспертпроект" було отримано позитивний експертний звіт № 0119-21Е від 10.12.2021року. Вартість ряду додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення робіт та введення в експлуатацію об’єкту є неможливим за кошторисним розрахунком становить суму очікуваної вартості закупівлі. Відкоригований проект з реконструкції є невід’ємною частиною первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до: - пошкодження, псування, - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; - несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; - законодавство України передбачає реєстрацію повідомлення про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до повідомлення (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконання робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 17:35
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжі» ІІІ черга (І пусковий комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, запоріжжя, ділянка проїзної частини та одноколійного шляху по вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової (500,75 м) від ПКО до ПК5" + 00,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата може надаватися Підряднику на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма №КБ-3). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата Замовником виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, складених Підрядником відповідно до вимог Настанови з визначення вартості53 будівництва в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника від Головного розпорядника коштів. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

13 грудня 2021 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2021 17:34
Звіт про результати проведення закупівліUA-2021-03-23-008198-c.pdf
13 грудня 2021 17:34
ШЕВЧЕНКО ССР_СЗ_ПК.rar
13 грудня 2021 17:34
Експертиза.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-03-000015 ● dfbb4221d91e4ac396aec828e77f9546
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2023 11:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


01.05.2023 № 36-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 01.05.2023 № 36-З


Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

7. UA-2021-12-13-018709-c, яку проводить Комунальне підприємство «Управління капітального будівництва»;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розірвання договору підряду в односторонньому порядку згідно до п.п.а) п.14.1 договору №041/21/106 від 24.12.2021, п.4 ст.849 Цивільного кодексу України

2023-05-10 15:20:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства при укладанні договору від 24.12.2021 № 041/21/106 встановлено порушення ч. 1 ст. 23, ч. 4 ст. 48 та п. 20 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства при укладанні додаткової угоди від 18.01.2022 №1 встановлено порушення ч. 1 ст. 23, ч. 4 ст. 48 та п. 20 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
Переможець 6 072 925,20
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 17:35

Документи

13 грудня 2021 17:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 17:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
6 072 925,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2021 17:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2023 17:54
розірвання договору 041.21.06 від 24.12.2021.pdf укладений
27 червня 2023 17:53
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 08:53
ДУ№1 до Договору №041-21-106 від 24.12.2021.pdf зміни до договору
18 січня 2022 08:52
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 08:49
Договір 041-21-106 від 24.12.2021.PDF укладений
24 грудня 2021 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції, подовження строку дії договору у зв'язку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 041/21/106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 140 083,60
UAH (в тому числі ПДВ 856 680,60 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору в односторонньому порядку згідно п.п.а) п.14.1 договору, п.4 ст.849 Цивільного Кодексу України щодо виконання вимог висновку про результати моніторингу процедури закупівлі