Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Ангеліна Омельченко +380679432399 omelchenko.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
1) Баластування шляху щебнем на основі, h=20см - 128,12м3;
2) Укладання колiї окремими елементами на кривих дiлянках iз рейок трамвайного профiлю типу Т62 на дерев'яних шпалах з шурупним скрiпленням при кiлькостi шпал 1680 шт на 1 км /iз крiпленням рейок до шпал костилями/ - 0,004447 км;
3) Складання стиків на болтах - 20 шт;
4) Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебеню Автогрейдером - 285,4275 м3;
5) Улаштування вирівнюючого шару основи із щебенево-піщаної суміші асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м - 266,399 м3;
6) Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м - 1902,85м2;
7) Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЭМ] - 50,1м2;
8) Розбирання дорожніх покриттів та основ цементобетонних (шлакобетонного) - 331,4702м3;
9) Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 - 667,80064т;
10) Перевезення сміття до 30 км - 667,80064т;
11) Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт, глибина різання 50 мм - 1110,394 м шва;
12) Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт. На кожні повні або неповні 5 мм зміни глибини різання додавати до 500мм - 1110,394м шва;
13) Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебеню автогрейдером (підсипка між рельсовим шляхом та існуючим асфальтобетонний покриттям)- 1088,18612 м3;
14) Розбирання дорожніх покриттів та основ Асфальтобетонних - 1,29 м3;
15) Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих - 3,87 м3;
16) Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунтів 2 - 43,129м3;
17) Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям, група ґрунтів 2 - 42,129 м3;
18) Улаштування одношарової основи зі щебеню за товщини 15 см - 21,5 м2;
19) Улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норм 27-13-1 -27-13-3 - 21,5 м2;
20) Улаштування нижнього шару покриття за товщини 10 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м - 21,5м2;
21) Улаштування покриття ЩМА-20, БМКА 60/90-55 товщиною 5 см - 21,5 м2;
22) Улаштування трубопроводів із поліетиленових труб, до 2-х каналів - 0,119км;
23) Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках і коробах,маса 1 м до 6 кг - 51 м;
24) Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках і коробах,маса 1 м до 9 кг - 68 м;
25) Закладення кінцеве для 3-жильного кабеля напругою до 10 кВ, переріз однієї жили до 240 мм2 - 2шт;
26) Закладення кінцеве для 3-жильного кабеля напругою до 10 кВ, переріз однієї жили до 120 мм2 - 2 шт;
27) Покривання цеглою одного кабеля, прокладеного у Траншеї - 4 м;
28) Покривання 1-2 кабелів, прокладених у траншеї, сигнальною стрічкою - 119 м тр;
29) Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3 - 8,4495т;
30) Перевезення сміття до 30 км - 8,4495т;
31) Випробування підвищеною напругою кабеля силового,напруга до 10 кВ - 2 випроб.;
32) Вимірювання опору ізоляції мегаомметром - 2 вимір.;
33) Улаштування основи під фундаменти піщаної - 0,35 м3;
34) (Демонтаж)трубопроводів із залізобетонних безнапірних розтрубних труб діаметром 300 мм - 3м;
35) Демонтаж трубопроводiв iз залiзобетонних безнапiрних розтрубних труб дiаметром 600 мм - 3м;
36) Демонтаж сталевих водопровiдних труб з гiдравлiчним випробуванням, дiаметр труб 250 мм - 7м;
37) Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів транспортом загального призначення на вiдстань 30 км - 0,112т;
38) Улаштування піщаної основи під трубопроводи - 0,45 м3;
39) Укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб "GIGAPIPE" довжиною 6 м і діаметром 679/600 мм - 3м;
40) Гiдравлiчне випробування трубопроводiв систем опалення, водопроводу i гарячого водопостачання дiаметром 600 мм - 3м;
41) Укріплення грунтів бітумною емульсією з використанням навісних стабілізаторів за товщини шару 20 см - 300 м2.
Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжі» ІІІ черга (І пусковий комплекс)» - було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду документації в ТОВ "Південьекспертпроект" було отримано позитивний експертний звіт № 0119-21Е від 10.12.2021року. Вартість ряду додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення робіт та введення в експлуатацію об’єкту є неможливим за кошторисним розрахунком становить суму очікуваної вартості закупівлі. Відкоригований проект з реконструкції є невід’ємною частиною первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до: - пошкодження, псування, - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; - несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; - законодавство України передбачає реєстрацію повідомлення про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до повідомлення (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконання робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 17:35 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Попередня оплата може надаватися Підряднику на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма №КБ-3). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Поетапна оплата Замовником виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, складених Підрядником відповідно до вимог Настанови з визначення вартості53 будівництва в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника від Головного розпорядника коштів. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
13 грудня 2021 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2021 17:34 |
Звіт про результати проведення закупівліUA-2021-03-23-008198-c.pdf | |
13 грудня 2021 17:34 |
ШЕВЧЕНКО ССР_СЗ_ПК.rar | |
13 грудня 2021 17:34 |
Експертиза.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-03-000015 ● dfbb4221d91e4ac396aec828e77f9546
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 11:18 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2023 № 36-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 01.05.2023 № 36-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
7. UA-2021-12-13-018709-c, яку проводить Комунальне підприємство «Управління капітального будівництва»;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розірвання договору підряду в односторонньому порядку згідно до п.п.а) п.14.1 договору №041/21/106 від 24.12.2021, п.4 ст.849 Цивільного кодексу України
2023-05-10 15:20:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства при укладанні договору від 24.12.2021 № 041/21/106 встановлено порушення ч. 1 ст. 23, ч. 4 ст. 48 та п. 20 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства при укладанні додаткової угоди від 18.01.2022 №1 встановлено порушення ч. 1 ст. 23, ч. 4 ст. 48 та п. 20 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" #42338959 |
Переможець |
6 072 925,20
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 17:54
|
розірвання договору 041.21.06 від 24.12.2021.pdf | укладений |
27 червня 2023 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 08:53
|
ДУ№1 до Договору №041-21-106 від 24.12.2021.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 08:49
|
Договір 041-21-106 від 24.12.2021.PDF | укладений |
24 грудня 2021 08:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції, подовження строку дії договору у зв'язку із затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 041/21/106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 грудня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 140 083,60
UAH (в тому числі ПДВ 856 680,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору в односторонньому порядку згідно п.п.а) п.14.1 договору, п.4 ст.849 Цивільного Кодексу України щодо виконання вимог висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |