Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кондиціонери з монтажем
Air conditioners with installation
Air conditioners with installation
Очікувана вартість
19 306 860,00 UAH
UA-2021-12-13-008844-a ● 5460f0c555084611b369f8d93b0c1969
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Шифрук Андрій Олександрович 0939865691 SHYFRUK-AO@UKRPOSHTA.UA |
Додаткові контактні особи: |
Кудінов Юрій +380501004369 kudinov-yb@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SC "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Shyfruk Andrii Oleksandrovych 0939865691 SHYFRUK-AO@UKRPOSHTA.UA |
Additional contacts: |
Кудінов Юрій +380501004369 kudinov-yb@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 21:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2022 13:25 |
Очікувана вартість: | 19 306 860,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 534,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 10 до цієї тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути надана Замовнику: в паперовому вигляді у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22, каб.206; в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана КЕП Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі УО («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в цій тендерній документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі пропозиції. The customer requires the WINNING participant provide to the Customer in paper or electronic form form, ensuring the implementation of the contract - the original bank guarantee in an approximate form, provided for in Annex 10 to this tender documentation, no later than the date of the contract about the purchase, but in any case before the deadline for concluding the contract, provided by Art. 33 of the Law, if such a requirement provided by the draft agreement, which is given in Annex 6 of this documentation. According to the conditions Agreement, the amount of the bank guarantee is 5% from the price of the Agreement. Bank guarantee must be provided to the Customer: in paper form in the working time at the address of the Customer's location: m. Kyiv, street Khreshchatyk, 22, office 206; in electronic form taking into account the requirements of the laws of Ukraine "On electronic documents and electronic document management "and" On electronic trust services ». Bank guarantee in electronic form must be signed CEP Guarantor Bank and provided to the Customer by attachment on the web portal of the UO ("Prozorro") on relevant purchase or sent by e-mail mail of the Customer specified in this tender documentation. The form and content of the guarantee must meet the requirements of the Regulations carrying out by banks of operations under guarantees in national and foreign currencies approved Resolution of the Board of the NBU of 15.12.2004 №639, registered in the Ministry of Internal Affairs on January 13, 2005 under №41 / 10321. The guarantee must be irrevocable and unconditional. Size, type, term and conditions of granting, return and non-return of security for the performance of the contract about purchase, bank details of the Customer specified in paragraph 6 of section VI of the tender documentation and in the relevant section of the agreement on procurement, the project of which is given in Annex 6 to of this tender documentation. At the time of submission bids are not required from bidders providing security for the performance of the contract. |
Publication date: | 13 грудня 2021 21:02 |
Enquiries until: | 03 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 січня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 19 306 860 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 96 534 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Scope of the procurement
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Розгорнути
Згорнути
Customer: Buyer: Ukrposhta Joint-Stock Company, location: 01001, Kyiv, st. Khreshchatyk, building 22, USREOU 21560045, category: legal entity operating in certain areas of management. When submitting tender proposals and creating data, the person authorized to sign the tender documents must undergo electronic identification in the electronic procurement system using a qualified / improved electronic signature (authentication) (ie must be imposed CEP / UES on the proposal in electronic procurement system). The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. Documents not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Security of the tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Кондиціонер продуктивністю (холод) (BTU) /(тепло) (BTU), не менше 7000 BTU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря
Air conditioning capacity (cold) (BTU) / (heat) (BTU), not less than 7000 BTU
CPV: 42512200-0
Період постачання:
по 31 грудня 2025
309 шт.
Кондиціонер продуктивністю (холод) (BTU) /(тепло) (BTU), не менше 9000 BTU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря
Air conditioning capacity (cold) (BTU) / (heat) (BTU), not less than 9000 BTU
CPV: 42512200-0
Період постачання:
по 31 грудня 2025
204 шт.
Кондиціонер продуктивністю (холод) (BTU) /(тепло) (BTU), не менше 12000 BTU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря
Air conditioning capacity (cold) (BTU) / (heat) (BTU), not less than 12000 BTU
CPV: 42512200-0
Період постачання:
по 31 грудня 2025
245 шт.
Кондиціонер продуктивністю (холод) (BTU) /(тепло) (BTU), не менше 18000 BTU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря
Air conditioning capacity (cold) (BTU) / (heat) (BTU), not less than 18000 BTU
CPV: 42512200-0
Період постачання:
по 31 грудня 2025
145 шт.
Кондиціонер продуктивністю (холод) (BTU) /(тепло) (BTU), не менше 24000 BTU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря
Air conditioning capacity (cold) (BTU) / (heat) (BTU), not less than 24000 BTU
CPV: 42512200-0
Період постачання:
по 31 грудня 2025
60 посл.
Послуга обслуговування кондиціонеру продуктивністю (холод) (BTU) /(тепло) (BTU), не менше 7 000 BTU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Air conditioning service with productivity (cold) (BTU) / (heat) (BTU), not less than 7,000 BTU
CPV: 42510000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2025
927 посл.
Послуга обслуговування кондиціонеру продуктивністю (холод) (BTU) /(тепло) (BTU), не менше 9 000 BTU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Air conditioning service with productivity (cold) (BTU) / (heat) (BTU), not less than 9,000 BTU
CPV: 42510000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2025
612 посл.
Послуга обслуговування кондиціонеру продуктивністю (холод) (BTU) /(тепло) (BTU), не менше 12 000 BTU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Air conditioning service with productivity (cold) (BTU) / (heat) (BTU), not less than 12,000 BTU
CPV: 42510000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2025
735 посл.
Послуга обслуговування кондиціонеру продуктивністю (холод) (BTU) /(тепло) (BTU), не менше 18 000 BTU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Air conditioning service with productivity (cold) (BTU) / (heat) (BTU), not less than 18,000 BTU
CPV: 42510000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2025
435 посл.
Послуга обслуговування кондиціонеру продуктивністю (холод) (BTU) /(тепло) (BTU), не менше 24 000 BTU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Air conditioning service with productivity (cold) (BTU) / (heat) (BTU), not less than 24,000 BTU
CPV: 42510000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за звітним, в межах якого було поставлено Товар на умовах та в порядку передбаченому Договором. Оплата здійснюється на підставі підписаного Сторонами Зведеного акту, який складається у порядку передбаченому умовами Договору, та за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої_(-их) податкової(-их) накладної (-их) за операціями поставки Товару. Payment for the delivered Goods shall be made by the Buyer by the 20th (twentieth) day of the month following the reporting month within which the Goods were delivered on the terms and in the manner prescribed by the Agreement. Payment is made on the basis of the Consolidated Act signed by the Parties, which is drawn up in the manner prescribed by the terms of the Agreement, and subject to registration by the Supplier before the date of payment in the Unified Register of Tax Invoices Goods. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2021 20:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2021 20:59 |
ТД Кондиціонери.docx.p7s | |
13 грудня 2021 20:59 |
ТД Кондиціонери.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-13-008844-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНСЕЙ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37534118
Дата подання: 23 грудня 2021 16:39
Вимога
Доброго дня, Шановний Замовник. Ми як офіційний учасник, офійний та ексклюзивний диллер на терріторії України, маємо бажання прийняти участь у тендері. Прошу надати роз'яснення або виправити: "Під аналогічним за предметом закупівлі договором/договорами слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або договори на поставку кондиціонерів у загальній кількості не менше 300 одиниць." Чому учаснику неможно надати декілька договорій, які в суммі по кількості перевищювали 300 кондиціонерів., а потрібно надати один договір???!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2021 17:10
Доброго дня. Шановний учасник, ми просимо вас уважно ознайомитись з положеннями додатку 1 до тендерної документації. Дана вимога об'єктивно відхиляється Замовником, оскільки не містить будь-якого предмету для оскарження, вимоги, тощо. До вашого відома, роз'яснюємо, що Замовником не вимагається виключно один договір на загальну кількість - 300 одиниць. Умовами тендерної документації, а саме - додатку 1, встановлено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором/договорами слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або договори на поставку кондиціонерів у загальній кількості не менше 300 одиниць, тобто замовником допускається надання інформації учасниками щодо кількох договорів, але з загальною кількістю - не менше 300 одиниць (за усіма вказаними договорами).
Номер вимоги: UA-2021-12-13-008844-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ", Код ЄДРПОУ:41988622
Дата подання: 26 січня 2022 12:17
оскарження переможця
оскарження переможця
Скасована
Дата: 26 січня 2022 12:31
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2021-12-13-008844-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ", Код ЄДРПОУ:41988622
Дата подання: 26 січня 2022 12:31
оскарження переможця
оскарження переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2022 18:09
Автори вимог посилаються можливе фальшування ТОВ «КЕВПРОД» наданої інформації. Замовником прийнято до уваги дану інформацію, та в порядку частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено звернення до контрагентів, зазначених у довідці щодо виконання аналогічного договору, яку подано ТОВ «КЕВПРОД» в складі документів тендерної пропозиції.
Зокрема, уповноваженою особою АТ «Укрпошта» 28.01.2022 року направлено звернення до ФОП ШАПОШНИК РОМАН ФЕДОРОВИЧ (2876007054) та ТОВ «ТЕХНОКОМ ЦЕНТР» (код ЄДРОПУ 44132232) щодо підтвердження інформації фактів укладення та виконання таких договорів з ТОВ «КЕВПРОД».
Замовником отримано листи (від ТОВ «ТЕХНОКОМ ЦЕНТР» 28.01.2022 року, вих.№101 від 28.01.2022, та від ФОП ШАПОШНИК РОМАН ФЕДОРОВИЧ 30.01.2022 року, вих. № 24 від 30.01.2022), щодо підтвердження фактів укладення та виконання вищезазначених договорів.
АТ «Укрпошта», керуючись нормами чинного законодавства в сфері публічних закупівель – здійснено заходи щодо перевірки підтвердження інформації, поданої учасником ТОВ «КЕВПРОД» у складі його тендерної пропозиції. Підстави вважати зазначену інформацію недостовірною у замовника – відсутні. Як наслідок – відсутні підстави для відхилення ТОВ «КЕВПРОД».
Щодо інформації, отриманої скаржниками в рамках аналізу процедури UA-2021-10-29-008172-a, про відсутність досвіду виконання аналогічних договорів у ТОВ «КЕВПРОД» - зазначаємо, що такі дані не можуть бути прийнятими до уваги та на їх основі замовник не може приймати будь-які рішення, оскільки вони не є складовою тендерної пропозиції ТОВ «КЕВПРОД», а у тендерній документації замовника відсутні будь-які посилання щодо подібних вимог, тощо. Також зазначаємо, що АТ «Укрпошта» діє суто в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», де відсутні норми інформації та документів, поданих учасниками раніше в інших тендерах.
Таким чином, дані вимоги слід вважати такими, що задоволенню не підлягають.
В той же час, ми, як сумлінний замовник, цінуємо занепокоєння ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» та ТОВ «СПЕЦКЛІМАТОПТ» та висловлюємо свою подяку за прискіпливий аналіз пропозицій інших учасників даного тендеру та сподіваємось на успішну подальшу участь даних учасників.
Зокрема, уповноваженою особою АТ «Укрпошта» 28.01.2022 року направлено звернення до ФОП ШАПОШНИК РОМАН ФЕДОРОВИЧ (2876007054) та ТОВ «ТЕХНОКОМ ЦЕНТР» (код ЄДРОПУ 44132232) щодо підтвердження інформації фактів укладення та виконання таких договорів з ТОВ «КЕВПРОД».
Замовником отримано листи (від ТОВ «ТЕХНОКОМ ЦЕНТР» 28.01.2022 року, вих.№101 від 28.01.2022, та від ФОП ШАПОШНИК РОМАН ФЕДОРОВИЧ 30.01.2022 року, вих. № 24 від 30.01.2022), щодо підтвердження фактів укладення та виконання вищезазначених договорів.
АТ «Укрпошта», керуючись нормами чинного законодавства в сфері публічних закупівель – здійснено заходи щодо перевірки підтвердження інформації, поданої учасником ТОВ «КЕВПРОД» у складі його тендерної пропозиції. Підстави вважати зазначену інформацію недостовірною у замовника – відсутні. Як наслідок – відсутні підстави для відхилення ТОВ «КЕВПРОД».
Щодо інформації, отриманої скаржниками в рамках аналізу процедури UA-2021-10-29-008172-a, про відсутність досвіду виконання аналогічних договорів у ТОВ «КЕВПРОД» - зазначаємо, що такі дані не можуть бути прийнятими до уваги та на їх основі замовник не може приймати будь-які рішення, оскільки вони не є складовою тендерної пропозиції ТОВ «КЕВПРОД», а у тендерній документації замовника відсутні будь-які посилання щодо подібних вимог, тощо. Також зазначаємо, що АТ «Укрпошта» діє суто в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», де відсутні норми інформації та документів, поданих учасниками раніше в інших тендерах.
Таким чином, дані вимоги слід вважати такими, що задоволенню не підлягають.
В той же час, ми, як сумлінний замовник, цінуємо занепокоєння ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» та ТОВ «СПЕЦКЛІМАТОПТ» та висловлюємо свою подяку за прискіпливий аналіз пропозицій інших учасників даного тендеру та сподіваємось на успішну подальшу участь даних учасників.
Номер вимоги: UA-2021-12-13-008844-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКЛІМАТОПТ", Код ЄДРПОУ:37186258
Дата подання: 26 січня 2022 13:31
Про можливе фальшування кваліфікаційних документів учасником тендеру.
Про можливе фальшування кваліфікаційних документів учасником тендеру.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2022 18:10
Автори вимог посилаються можливе фальшування ТОВ «КЕВПРОД» наданої інформації. Замовником прийнято до уваги дану інформацію, та в порядку частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено звернення до контрагентів, зазначених у довідці щодо виконання аналогічного договору, яку подано ТОВ «КЕВПРОД» в складі документів тендерної пропозиції.
Зокрема, уповноваженою особою АТ «Укрпошта» 28.01.2022 року направлено звернення до ФОП ШАПОШНИК РОМАН ФЕДОРОВИЧ (2876007054) та ТОВ «ТЕХНОКОМ ЦЕНТР» (код ЄДРОПУ 44132232) щодо підтвердження інформації фактів укладення та виконання таких договорів з ТОВ «КЕВПРОД».
Замовником отримано листи (від ТОВ «ТЕХНОКОМ ЦЕНТР» 28.01.2022 року, вих.№101 від 28.01.2022, та від ФОП ШАПОШНИК РОМАН ФЕДОРОВИЧ 30.01.2022 року, вих. № 24 від 30.01.2022), щодо підтвердження фактів укладення та виконання вищезазначених договорів.
АТ «Укрпошта», керуючись нормами чинного законодавства в сфері публічних закупівель – здійснено заходи щодо перевірки підтвердження інформації, поданої учасником ТОВ «КЕВПРОД» у складі його тендерної пропозиції. Підстави вважати зазначену інформацію недостовірною у замовника – відсутні. Як наслідок – відсутні підстави для відхилення ТОВ «КЕВПРОД».
Щодо інформації, отриманої скаржниками в рамках аналізу процедури UA-2021-10-29-008172-a, про відсутність досвіду виконання аналогічних договорів у ТОВ «КЕВПРОД» - зазначаємо, що такі дані не можуть бути прийнятими до уваги та на їх основі замовник не може приймати будь-які рішення, оскільки вони не є складовою тендерної пропозиції ТОВ «КЕВПРОД», а у тендерній документації замовника відсутні будь-які посилання щодо подібних вимог, тощо. Також зазначаємо, що АТ «Укрпошта» діє суто в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», де відсутні норми інформації та документів, поданих учасниками раніше в інших тендерах.
Таким чином, дані вимоги слід вважати такими, що задоволенню не підлягають.
В той же час, ми, як сумлінний замовник, цінуємо занепокоєння ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» та ТОВ «СПЕЦКЛІМАТОПТ» та висловлюємо свою подяку за прискіпливий аналіз пропозицій інших учасників даного тендеру та сподіваємось на успішну подальшу участь даних учасників.
Зокрема, уповноваженою особою АТ «Укрпошта» 28.01.2022 року направлено звернення до ФОП ШАПОШНИК РОМАН ФЕДОРОВИЧ (2876007054) та ТОВ «ТЕХНОКОМ ЦЕНТР» (код ЄДРОПУ 44132232) щодо підтвердження інформації фактів укладення та виконання таких договорів з ТОВ «КЕВПРОД».
Замовником отримано листи (від ТОВ «ТЕХНОКОМ ЦЕНТР» 28.01.2022 року, вих.№101 від 28.01.2022, та від ФОП ШАПОШНИК РОМАН ФЕДОРОВИЧ 30.01.2022 року, вих. № 24 від 30.01.2022), щодо підтвердження фактів укладення та виконання вищезазначених договорів.
АТ «Укрпошта», керуючись нормами чинного законодавства в сфері публічних закупівель – здійснено заходи щодо перевірки підтвердження інформації, поданої учасником ТОВ «КЕВПРОД» у складі його тендерної пропозиції. Підстави вважати зазначену інформацію недостовірною у замовника – відсутні. Як наслідок – відсутні підстави для відхилення ТОВ «КЕВПРОД».
Щодо інформації, отриманої скаржниками в рамках аналізу процедури UA-2021-10-29-008172-a, про відсутність досвіду виконання аналогічних договорів у ТОВ «КЕВПРОД» - зазначаємо, що такі дані не можуть бути прийнятими до уваги та на їх основі замовник не може приймати будь-які рішення, оскільки вони не є складовою тендерної пропозиції ТОВ «КЕВПРОД», а у тендерній документації замовника відсутні будь-які посилання щодо подібних вимог, тощо. Також зазначаємо, що АТ «Укрпошта» діє суто в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», де відсутні норми інформації та документів, поданих учасниками раніше в інших тендерах.
Таким чином, дані вимоги слід вважати такими, що задоволенню не підлягають.
В той же час, ми, як сумлінний замовник, цінуємо занепокоєння ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» та ТОВ «СПЕЦКЛІМАТОПТ» та висловлюємо свою подяку за прискіпливий аналіз пропозицій інших учасників даного тендеру та сподіваємось на успішну подальшу участь даних учасників.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 січня 2022
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКЛІМАТОПТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРЛАЙТ КОМПАНІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КЕВПРОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2022 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЕВПРОД" |
16 543 210,00
UAH з ПДВ
|
13 899 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРЛАЙТ КОМПАНІ" |
15 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКЛІМАТОПТ" |
18 806 394,00
UAH з ПДВ
|
14 748 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" |
18 492 000,00
UAH з ПДВ
|
18 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" |
18 980 000,00
UAH з ПДВ
|
18 394 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЕВПРОД" #39423389 |
Переможець |
13 899 900,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 22:56
|
Договір КЕВПРОД від 14.02..pdf | укладений |
16 лютого 2022 22:55
|