Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Улаштування металевої бар’єрної огорожів с.Юрівка по вул.Шевченка біля будинку № 142
Очікувана вартість
113 884,87 UAH
UA-2021-12-13-008464-a bf9981535c314d4581dc0b0d116966a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуріненко Марія Олександрівна

+380442510006 gatne.ks-rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гатненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04358508
Місцезнаходження: 08160, Україна , Київська обл., село Гатне, 08160, Київська область, Фастівський район, с.Гатне, вул. Київська. 138.
Контактна особа: Гуріненко Марія Олександрівна
+380442510006
gatne.ks-rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2021 18:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2021 18:27
Очікувана вартість: 113 884,87 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 569,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі, а саме 569,00 грн., що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції. В разі продовження терміну дії пропозиції, дія забезпечення пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області. код ЄДРПОУ: 04358508 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням пропозиції), що проводиться відповідно до цього оголошення. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 569 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Улаштування металевої бар’єрної огорожів с.Юрівка по вул.Шевченка біля будинку № 142, код ДК 021:2015 ЄЗС – 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08160, Україна, Київська область, с. Юрівка, вул.Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі, а саме 569,00 грн., що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції. В разі продовження терміну дії пропозиції, дія забезпечення пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області. код ЄДРПОУ: 04358508 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням пропозиції), що проводиться відповідно до цього оголошення. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.

Сума забезпечення: 569 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника кошти у розмірі суми забезпечення пропозиції.
13 грудня 2021 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2021 18:22
Оголошення.odt

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 18:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОР ІДЕАЛ БУД" 113 517,67
UAH з ПДВ
113 517,67
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 грудня 2021 09:54
Електронний підпис
21 грудня 2021 09:35
6.2. Договір 28-09.PDF
21 грудня 2021 09:35
9. Витяг ПДВ.PDF
21 грудня 2021 09:35
5.Довідка МТБ.PDF
21 грудня 2021 09:35
8. Статут.PDF
21 грудня 2021 09:35
6.3 Лист-відгук.PDF
21 грудня 2021 09:35
6.1. Договір 25-09.PDF
21 грудня 2021 09:35
14. Ліцензія.PDF
21 грудня 2021 09:35
12.Лист-розяснення ІПН.PDF
21 грудня 2021 09:35
1.Цінова.PDF
21 грудня 2021 09:35
6.4 Лист-відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОР ІДЕАЛ БУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОР ІДЕАЛ БУД"
#41948218
Переможець 113 517,67
UAH з ПДВ
28 грудня 2021 21:35

Документи

28 грудня 2021 21:35
Електронний підпис
28 грудня 2021 21:34
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2021 21:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОР ІДЕАЛ БУД"
#41948218
113 517,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2021 21:35
Електронний підпис
28 грудня 2021 21:34
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 14:38
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:53
Дог 325.PDF укладений
30 грудня 2021 15:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 лютого 2022 17:26
113 517,67 UAH UA288201720344290032000021587
Гатненська сільська рада
UA923052990000026000010107015
ТОВ "Дор Iдеал Буд"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 113 517,67
UAH (в тому числі ПДВ 18 919,61 UAH)