Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області»
Очікувана вартість
791 755,20 UAH
UA-2021-12-13-008363-a 30560bce87d24e4ca187a7f031befb99
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебідь Іван Петрович

+380324571300 mrlebidvkb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 44021023
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. Шевченка, 71
Контактна особа: Лебідь Іван Петрович
+380324571300
mrlebidvkb@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2021 17:00
Початок аукціону: 23 грудня 2021 12:23
Очікувана вартість: 791 755,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 958,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82427, Україна, Львівська область, с. Добряни, Стрийського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату робіт на підставі підписаного сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду у строк до 30 днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2021 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2021 18:03
Оголошення.docx
13 грудня 2021 18:03
Додаток 4 Проект договору.doc
13 грудня 2021 18:03
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
13 грудня 2021 18:03
Додаток 2 Критерії та інші вимоги.docx
13 грудня 2021 18:03
Додаток 1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне питання
Дата подання: 14 грудня 2021 15:41
Дата відповіді: 15 грудня 2021 17:28
Прошу надати відповідь: чи включений технічний нагляд в зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва?
Відповідь: Доброго дня. Так.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-13-008363-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 14 грудня 2021 11:27
Особи проектант та консультант
Замовник виставляє вимогу щодо наявності проектанта та консультанта. Дана вимога замовника є необгрунтовані так як в кошторисній документації яка пройшла експертизу вартість робіт розрахована тільки на технічного нагляду 1,5 відсотки. Якщо замовник хоче інших осіб то на експертизу мали би включені консультант 5,5 відсотки або проходити експертизу і вказувати службу замовника. Також прошу внести зміни щодо технічного нагляду. Сертифікат технічного нагляду має бути або провідним або 2-ї категорії так як сертифікати видані до 2016 року втрачають свою силу і можна ними проводити технічний нагляд не більше СС1. У разі ігнорування даних вимог ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів!
Вимагаємо внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2021 17:43
У відповідь на вашу вимогу UA-2021-12-13-008363-a.c1 від 14.12.2021 р. Замовник спрощеної закупівлі повідомляє наступне:
1. Щодо консультанта:
Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне включити. Відтак, для здійснення технічного нагляду за виконанням робіт «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області» Замовником встановлено вимогу про наявність в Учасника інженера-консультанта (будівництво), який може бути як працівником, так і спеціалістом, який залучений за договором ЦПХ. Інженер-консультант необхідний для здійснення більш якісного технічного нагляду, та уникнення будь-яких ризиків під час здійснення самих робіт.
2. Щодо технічного нагляду:
Згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі сертифікат повинен бути чинним на момент його подання в складі пропозиції. Наявність інженера- проектувальника в частині кошторисної документації необхідно для здійснення перевірки актів виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІК ФОРТІС" 590 000,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНАБУД-ПРОЕКТ" 669 063,95
UAH з ПДВ
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2021 20:12
Електронний підпис
21 грудня 2021 20:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 грудня 2021 20:12
Проект договору.pdf
21 грудня 2021 20:12
Статут Фортіс.pdf
21 грудня 2021 20:12
Документи обладнання.pdf
21 грудня 2021 20:12
Паспорт директора.pdf
21 грудня 2021 20:12
працівники.zip
21 грудня 2021 20:12
Виписка з ЄДР Фортіс.pdf
21 грудня 2021 20:12
досвід.zip
21 грудня 2021 20:12
Наказ Фортіс.pdf
21 грудня 2021 20:12
Витяг з ЄДР.pdf
21 грудня 2021 20:12
Протокол №1.pdf
21 грудня 2021 20:12
Довідка про ліцензії.pdf
21 грудня 2021 20:12
Довідка про тех вимоги.pdf
21 грудня 2021 20:12
Довідки з банку Приват.pdf
21 грудня 2021 20:12
Цінова пропозиція.pdf
21 грудня 2021 20:12
Сертифікат ISO 14001-2015.pdf

Публічні документи

22 грудня 2021 10:59
Електронний підпис
22 грудня 2021 10:57
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2021 10:57
Гарантійні листи.pdf
22 грудня 2021 10:57
Статут.pdf
22 грудня 2021 10:57
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 грудня 2021 10:57
Довідка МТБ.pdf
22 грудня 2021 10:57
Витяг З ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІК ФОРТІС"

ПП"ТЕХНАБУД-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІК ФОРТІС"
#42094583
Відхилено 590 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2021 18:14
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНАБУД-ПРОЕКТ"
#42508781
Переможець 660 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2021 18:17

Документи

23 грудня 2021 18:14
Електронний підпис
23 грудня 2021 18:11
Протокол відхилення

Документи

23 грудня 2021 18:17
Електронний підпис
23 грудня 2021 18:16
Протокол УО про намір
23 грудня 2021 18:16
Протокол УО про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2021 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНАБУД-ПРОЕКТ"
#42508781
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2021 18:17
Електронний підпис
23 грудня 2021 18:16
Протокол УО про намір
23 грудня 2021 18:16
Протокол УО про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 11:50
договір укладений
08 грудня 2022 11:47
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 16:58
Наказ на УО.jpg зміни до договору
29 березня 2022 16:29
Дод. 2 до дод.угоди 3.jpg зміни до договору
29 березня 2022 16:29
Дод. 1 до дод.угоди 3.jpg зміни до договору
29 березня 2022 16:29
Дод. 1 до договору.jpg зміни до договору
29 березня 2022 16:29
Додаткова угода 3.jpg зміни до договору
29 березня 2022 16:29
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:27
ДУ _ 2.jpg зміни до договору
05 січня 2022 14:10
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 16:46
Додаткова угода1.jpg зміни до договору
24 грудня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 00:40
Договір укладений
24 грудня 2021 00:39
Договір укладений
24 грудня 2021 00:39
Договір укладений
24 грудня 2021 00:39
Договір укладений
24 грудня 2021 00:39
Договір укладений
24 грудня 2021 00:39
Договір укладений
24 грудня 2021 00:39
Договір укладений
24 грудня 2021 00:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області» 1 роб 660 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення видатків на 2021 рік згідно з бюджетними призначеннями по об'єкту
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття суми (юридичні зобов'язання) на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Рішення сесії Стрийської міської ради від 28 лютого 2022 року № 958
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області» 1 роб 660 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 36 326,97
UAH
Причини розірвання договору: Припинення робіт на об'єкті через об'єктивні обставини та розірвання договору підряду на виконання робіт на об'єкті