Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
163 550,00 UAH
UA-2021-12-13-005006-b d02fc7b74b0c4da4aec50af5a3bb316f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шишкіна Олена Миколаївна

+380552380931 yas38@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський ясла-садок №38 комбінованого типу з групами інтенсивної педагогічної корекції ХМР
Код ЄДРПОУ: 22762029
Місцезнаходження: 73020, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул.Івана Богуна,76А
Контактна особа: Шишкіна Олена Миколаївна
+380552380931
yas38@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 20:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2021 20:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2021 20:54
Початок аукціону: 28 грудня 2021 12:06
Очікувана вартість: 163 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 817,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6468 літр
Молоко коров'яче пастеризоване жирністю до 2,6%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73020, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Івана Богуна, 76-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
500 літр
Молоко безлактозне пастеризоване 2,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73020, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Івана Богуна, 76-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий товар здійснюються Замовником протягом 10 банківських днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПІДСТАВИ ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Дата подання: 16 грудня 2021 10:36
Шановний Замовнику! 1) файл «Документація до СП-молоко- п.7- яс 4- 2022 (1) молоко» (стор.5; 6 та 16 ), файл «Оголошення до СП (1) молоко» (стор.3) вимагається «- Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та пункту 13 наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», учасник повинен бути погоджений територіальним управлінням Держпродспоживслужби як постачальник продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади. », також вами вимагається , далі мовою оригіналу «Лист територіального управління Держпродспоживслужби щодо погодження учасника як постачальника продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади». Виходячи з ваших вимог, учасник повинен бути погоджений територіальним управлінням Держпродспоживслужби як постачальник продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади, а також потенційний учасник повинен надати лист територіального управління Держпродспоживслужби щодо його погодження як постачальника продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади. Відповідно просимо надати відповідь, застосування яким законодавчим, нормативним чи іншим актом/документом ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИК повинен керуватися при зверненні за документами наведеними вище, за вимогами ВАШОЇ тендерної документації, до територіального управління Держпродспоживслужби, якщо на сьогодні Держпродспоживслужба видає учасникам закупівлі : 1. акт перевірки додержання вимог законодавства про харчові продукти операторами ринку які здійснюють постачання сировини та харчових продуктів (наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 №447). 2. Акт за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 №446)? Також звертаємо вашу увагу, що Наказ Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ 19.10.2021 року, а Наказом № 298/227 від 17.04.2006, не передбачено «погодження учасника як постачальника продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади» , саме з ініціативи ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА , таке погодження знову ж таки МОЖЕ ОТРИМАТИ ЗАКЛАД ОСВІТИ (Замовник) ТІЛЬКИ ПІСЛЯ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, а не потенційний Учасник. До того ж виходячи з назви файлу «Документація до СП-молоко- п.7- яс 4- 2022-(1) молоко » (АНАЛОГІЧНІ БЕЗПІДСТАВНІ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ МАЛИ МІСЦЕ БУТИ У ЗАМОВНИКА Антонівський ясла - садок №4 комбінованого типу з логопедичними групами Херсонської міської ради ), відповідно просимо не надавати аналогічну відповідь (ФОРМАЛЬНУ ВІДПОВІДЬ), а просимо вас привести тендерну документацію у відповідність. 2) файл назва «Додаток 1 до СП - п.7 – 2022 молоко », стор.3 , вимагається надання,- «Крім того, надати копію аналогічного(их) договору(ів), що виконується, з усіма додатками до договору(ів), які є його(їх) невід’ємною частиною, та документів, які свідчать про хід виконання договору(ів), що виконується (товаро-транспортних накладних про поставку товару за цим договором у жовтні 2021 року з зазначенням цін, за якими поставлений товар у жовтні 2021 року). До аналогічного(их) договору(ів), що виконується, надати копії заявок замовника на постачання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, за жовтень 2021 року, оформлених у відповідності до вимог пункту 1.15 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227». ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ звертаємо вашу увагу, що під час встановлення кваліфікаційного критерію «аналогічного досвіду» - є вимога про надання аналогічного (аналогічних)договорів, ЗУ «Про публічні закупівлі» не дає дозволу замовнику встановлювати додаткові обмежувальні критерії ( у вашому випадку це- хід виконання договору(ів), що виконується…ціни договору…копії заявок … ) у кваліфікаційному критерію «наявність аналогічного досвіду», в тому числі – не дозволяє встановлювати часові рамки виконання аналогічних договорів. Основною метою встановлення кваліфікаційного критерію для учасників є – переконатися ЗАМОВНИКУ у спроможності учасника до поставки товару за предметом закупівлі. Задля цього достатнім є встановити – чи мав учасник відповідний досвід і чи задовільна якість такого досвіду. Фактично не має значення коли виконувалась поставка у 2019 чи у 2020 році. Свобода господарської діяльності (т. 6 ГК України) дозволяє підприємствам обирати напрям діяльності на свій розсуд. Щодо надання «копії заявок» знову ж таки конкретно за жовтень 2021 року, Замовник нібито керується Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227 , але звертаємо увагу Замовника, що сторони за договором могли передбачити подання таких заявок в усному порядку, наприклад у вигляді конклюдентних дій (прийняття замовлення до виконання), або іншим не забороненим законодавством способом. ЗУ «Про публічні закупівлі» не дає дозволу Замовнику встановлювати додаткові обмежувальні критерії у кваліфікаційному критерію «наявність аналогічного досвіду», в тому числі – не дозволяє встановлювати часові рамки (за жовтень 2021 року) виконання аналогічних договорів. УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Замовника встановлено додаткові обмежувальні критерії, що йде в розріз з ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо надати відповідь, на підставі якого законодавчого, нормативного чи іншого документу вами вимагається надання КОНКРЕТНО ДОГОВОРУ /ДОГОВОРІВ , ЩО ВИКОНУЄТЬСЯ , А САМЕ НАДАННЯ товаро-транспортних накладних про поставку товару за цим договором у ЖОВТНІ 2021 року з зазначенням цін, за якими поставлений товар у жовтні 2021 року, А ТАКОЖ вимога ЩОДО « …надати копії заявок замовника на постачання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, за ЖОВТЕНЬ 2021 року..»? На якій підставі Замовником встановлено додаткові обмежувальні критерії у кваліфікаційному критерію «наявність аналогічного досвіду» ? Беручи до уваги все вищенаведене просимо вас привести тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-13-005006-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2474102649
Дата подання: 16 грудня 2021 10:42
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАМОВНИКОМ, А САМЕ ПРИВЕДЕННЯ ТД У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення, яке полягає у наступному.
У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено оголошення про закупівлю, та додатки які містять наступні дискримінаційні та обмежуючі конкуренцію вимоги:

1) файл «Документація до СП-молоко- п.7- яс 4- 2022 (1) молоко» (стор.5; 6 та 16 ), файл «Оголошення до СП (1) молоко» (стор.3) вимагається «- Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та пункту 13 наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», учасник повинен бути погоджений територіальним управлінням Держпродспоживслужби як постачальник продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади. », також вами вимагається , далі мовою оригіналу «Лист територіального управління Держпродспоживслужби щодо погодження учасника як постачальника продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади».

2) файл назва «Додаток 1 до СП - п.7 – 2022 молоко », стор.3 , вимагається надання,- «Крім того, надати копію аналогічного(их) договору(ів), що виконується, з усіма додатками до договору(ів), які є його(їх) невід’ємною частиною, та документів, які свідчать про хід виконання договору(ів), що виконується (товаро-транспортних накладних про поставку товару за цим договором у жовтні 2021 року з зазначенням цін, за якими поставлений товар у жовтні 2021 року). До аналогічного(их) договору(ів), що виконується, надати копії заявок замовника на постачання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, за жовтень 2021 року, оформлених у відповідності до вимог пункту 1.15 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227».

Повідомляємо Вам, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Редакція цієї вимоги у повному обсязі міститься у доданому файлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2021 15:59
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відкоригування вимог у межах цієї закупівлі оприлюднено оголошення про закупівлю, та додатки які містять помилки та обмежуючі конкуренцію вимоги тендерної документації
Документи:
19 грудня 2021 15:59
Електронний підпис
19 грудня 2021 15:40
Untitled.FR12молоко відмова.pdf