Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Запасні частини для ремонту крісель та сидінь (Північне ТУОМ)
Очікувана вартість
11 460,00 UAH
UA-2021-12-13-004947-a 774c8cc98fa947bba22cfab634543ed0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Олена Володимирівна

380612583400 AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Авраменко Олена Володимирівна
380612583400
AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується відповідно до вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Торги по вищезазначеній закупівлі були двічі відмінено через відсутність достатньої кількості учасників: 1) номер тендеру в ЦБД: UA-2021-10-05-002507-а (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-05-002507-а) – відмінено 23.10.2021р. відповідно до вимог ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі менше двох тендерних пропозицій); 2) номер тендеру в ЦБД: UA-2021-11-02-001099-с (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-02-001099-с) – відмінено 19.11.2021р. відповідно до вимог ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі менше двох тендерних пропозицій). Обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону є Звіти про результати проведення процедури закупівлі (додаток № 1 та додаток № 2 до протокольного рішення), в яких вказано підставою відміни тендеру - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій: Звіт UA-2021-10-05-002507-а про результати проведення процедури закупівлі , Дата формування звіту: 23.10.2021 р.; UA-2021-11-02-001099-с про результати проведення процедури закупівлі, Дата формування звіту: 19.11.2021 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 14:21
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт.
Газліфт АG-02 50х180 мм або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Київська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39114000-4 — Частини сидінь
9 шт.
Газліфт АG-01 50х230 мм або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Київська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39114000-4 — Частини сидінь
100 шт.
Заглушка ролика пластикова 20х40 мм dвн 10мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Київська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39114000-4 — Частини сидінь
6 шт.
Механізм гойдання 20/15, навантаження 125 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Київська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39114000-4 — Частини сидінь
8 шт.
Перманент-контакт з ручкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Київська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39114000-4 — Частини сидінь
15 шт.
Піастра 20/17, навантаження 125 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Київська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39114000-4 — Частини сидінь
25 шт.
Ролик пластиковий FI 10 R обгумований шток d10мм або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Київська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39114000-4 — Частини сидінь
25 шт.
Ролик пластиковий FI 11 R обгумований шток d11мм або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Київська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39114000-4 — Частини сидінь
3 шт.
Хрестовина пластик d640мм шток d11мм пневмопатрон d50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Київська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39114000-4 — Частини сидінь
3 шт.
Хрестовина пластик d700 мм шток d11 мм пневмопатрон d50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Київська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39114000-4 — Частини сидінь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти підприємств. Оплата за цим Договором здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, на підставі виставленого Постачальником рахунку Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

13 грудня 2021 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мороз Катерина Юріївна
#3130109065
Переможець 11 460,00
UAH
13 грудня 2021 14:21

Документи

13 грудня 2021 14:21
Електронний підпис
13 грудня 2021 14:21
ПР від 13.12.2021р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 14:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мороз Катерина Юріївна
#3130109065
11 460,00
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2021 14:21
Електронний підпис
13 грудня 2021 14:21
ПР від 13.12.2021р..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:42
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 10:43
договір №20-221600-21 від 24.12.2021р..pdf укладений
24 грудня 2021 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 10 лютого 2022
Сума оплати за договором: 11 460,00
UAH