Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймального відділення КНП «Городенківська ЦРЛ» в м. Городенка Городенківського району Івано-Франківської області (Коригування) (КНУ «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 790 000,00 UAH
UA-2021-12-13-002407-a a760017cd66a4b09bc00c211f89c0b9c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Вебсайт: https://www.ukb.if.ua/
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
у зв’язку з виникненням непередбачених обставин з’явилась необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, за умови коли загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є: - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Завдання на пректування та кошторисна частина проектної документації. - Експертний звіт (Позитивний) № 09-0155/01-21 від 07.12.2021 р.;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 11:34
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приймального відділення КНП «Городенківська ЦРЛ» в м. Городенка Городенківського району Івано-Франківської області (Коригування) (КНУ «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького 24-Е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

13 грудня 2021 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2021 11:25
Експертиза 1..pdf
13 грудня 2021 11:25
Експертиза 2..pdf
13 грудня 2021 11:25
Експертиза 3..pdf
13 грудня 2021 11:25
Завдання на коригування.pdf
13 грудня 2021 11:25
ВОР.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-29-000126 ● 6887eb344aaf4f8bb733ab9313b8c35e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 серпня 2022 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2022 № 34-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 29.08.2022 № 34-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. UA-2021-12-13-002407-a 13.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-01 16:43:19

Про надання інформації (пояснень, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приймального відділення КНП «Городенківська ЦРЛ» в м. Городенка Городенківського району Івано-Франківської області (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-13-002407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Частиною шостою статті 40 Закону визначено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до інформації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель умовою для застосування переговорної процедури закупівлі Замовником визначено пункт 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;
Проте, в електронній системі закупівель відсутня інформація про проведення процедури відкритих торгів та інформація щодо основного договору про закупівлю після укладення якого у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: ID номер закупівлі та номер основного договору про закупівлі робіт.
Пояснення (інформацію) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до інформації (пояснення) необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 23 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІБК "Західспецбуд"
#39345683
Переможець 1 790 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 11:34

Документи

13 грудня 2021 11:33
Електронний підпис
13 грудня 2021 11:32
протокол
13 грудня 2021 11:32
протокол учасник
13 грудня 2021 11:32
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 11:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІБК "Західспецбуд"
#39345683
1 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2021 11:33
Електронний підпис
13 грудня 2021 11:32
протокол
13 грудня 2021 11:32
протокол учасник
13 грудня 2021 11:32
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 08:58
Договір 23т.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 08:57
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 08:27
Договір 23т укладений
24 грудня 2021 08:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна описка
Номер договору про закупівлю: 23т
Договір:
Номер додаткової угоди: 23т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML