Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ТО та ремонт БФП, заправка та відновлення картриджів, 50310000-1, технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, ДК 021:2015
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-12-13-002272-a ● 2b922e9a8bf948abac9dab799b814a77
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 6" |
Код ЄДРПОУ: | 38969678 |
Місцезнаходження: | 69104, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Чумаченка, буд.21 |
Контактна особа: |
Руденко Дар'я Леонідівна +380617648541 962535t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2021 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2021 11:23 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
місце надання послуги: м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, буд. 21, вул. Культурна, буд.123, вул. Дослідна станція , буд. 84, вул. Автозаводська, буд. 8-б
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ТО та ремонт БФП, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів після приймання послуг на підставі актів прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2021 11:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2021 11:18 |
додаток 3 до оголошення проект договору.docx | |
13 грудня 2021 11:18 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-13-002272-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа - підприємець Марущак О.В., Код ЄДРПОУ:2868108595
Дата подання: 29 грудня 2021 12:44
Не відповідність
Шановна уповноважена особа Руденко Д.Л. З приводу відхилення моєї тендерної пропозиції згідно протоколу № 2/1 С від 29.12.2021 р. хочу зазначити наступне:
По першому пункту : -відповідно пункту 7 частини 14.2 Оголошення, Замовником встановлено критерій: «Документальне підтвердження згоди з проектом договору (Додаток 4) до цього Оголошення, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою», учасником не надано відповідний документ (Додаток № 4), таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
Я документально підтвердив мою безумовну згоду з проектом договору в цілому включаючи (істотні умови) проекту договору Додаток 3 наданням мною у тендерній документації - Листа- згоди за № 20.12.2021/12 від 20.12.2021 р. А також надав завірену мною скан-копію Додатку 3 тим самим в цілому виконав Вашу вимогу (Документального підтвердження згоди з проектом договору та істотними умовами договору).
По другому пункту -відповідно пункту 7 частини 14.2 Оголошення, Замовником встановлено критерій: «Істотні умови Договору (Додаток № 5) до цього Оголошення, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою.», учасником не надано відповідний документ (Додаток № 5), таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
Я документально підтвердив мою безумовну згоду з проектом договору в цілому включаючи (істотні умови ) проекту договору Додаток 3 наданням мною у тендерній документації - Листа- згоди за № 20.12.2021/12 від20.12.2021 р. А також надав завірену мною скан-копію Додатку 3 тим самим надав згоду та завірив «Істотні умови Договору які повторюються у Додатку № 5 та вже прописані у проекті договору Додаток 3. тим самим в цілому виконав Вашу вимогу щодо Істотних умов.
По третьому , та четвертому пункту протоколу № 2/1 С від 29.12.2021 р :
-відповідно пункту 4 додатку 1 до Оголошення, Замовником встановлено критерій: «замовником вимагається надання не менш ніж 1 виконаний договір, акти прийому- передачі товару та/або видаткові накладні тощо. Аналогічним договором вважається договір надання послуг за кодом ДК 021:2015 50310000-1 та/або в тексті договору або в додатках.». учасником відповідно довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, не підтверджено виконання договору №30 від 01.02.2021р. актами прийому- передачі товару та/або видатковими накладними тощо, таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
-відповідно пункту 4 додатку 1 до Оголошення, Замовником встановлено критерій: «замовником вимагається надання не менш ніж 1 викопаний договір, акти прийому- передачі товару та/або видаткові накладні тощо. Аналогічним договором вважається договір надання послуг за кодом ДК 021:2015 50310000-1 та/або в тексті договору або в додатках.», учасником відповідно довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, не підтверджено виконання договору №55 від 05.07.2021р. актами прийому- передачі товару та/або видатковими накладними тощо, таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
Якщо Ви уважніше переглянете мою пропозицію то побачите , що мною надано -Довідку щодо виконання аналогічних договорів за номером № 20.12.2021/16 від 20.12.2021 р. та окремо завантажено файл - 10.Аналогічний договір з актами у якому є скан копія аналогічного договору за кодом ДК 021:2015 50310000-1 та скан копія Акту надання послуг № УТ-633 від 14.07.2021 року цим самим у повній мірі підтверджує наявність у мене виконаних аналогічних договорів. Для Вашого розуміння повідомляю , що при виконанні послуг був підписаний Виконавцем та Замовником «Акт надання послуг» згідно якого Замовник підтверджує ,що послуги були виконано та немає претензій по строкам та якості виконання робіт. Мною не було надано на вашу помилкову вимогу –«акти прийому- передачі товару та/або видаткові накладні» тому , що мною не поставлявся товар!!! Перегляньте будь ласка своє рішення .
Розгорнути
Згорнути
По першому пункту : -відповідно пункту 7 частини 14.2 Оголошення, Замовником встановлено критерій: «Документальне підтвердження згоди з проектом договору (Додаток 4) до цього Оголошення, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою», учасником не надано відповідний документ (Додаток № 4), таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
Я документально підтвердив мою безумовну згоду з проектом договору в цілому включаючи (істотні умови) проекту договору Додаток 3 наданням мною у тендерній документації - Листа- згоди за № 20.12.2021/12 від 20.12.2021 р. А також надав завірену мною скан-копію Додатку 3 тим самим в цілому виконав Вашу вимогу (Документального підтвердження згоди з проектом договору та істотними умовами договору).
По другому пункту -відповідно пункту 7 частини 14.2 Оголошення, Замовником встановлено критерій: «Істотні умови Договору (Додаток № 5) до цього Оголошення, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою.», учасником не надано відповідний документ (Додаток № 5), таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
Я документально підтвердив мою безумовну згоду з проектом договору в цілому включаючи (істотні умови ) проекту договору Додаток 3 наданням мною у тендерній документації - Листа- згоди за № 20.12.2021/12 від20.12.2021 р. А також надав завірену мною скан-копію Додатку 3 тим самим надав згоду та завірив «Істотні умови Договору які повторюються у Додатку № 5 та вже прописані у проекті договору Додаток 3. тим самим в цілому виконав Вашу вимогу щодо Істотних умов.
По третьому , та четвертому пункту протоколу № 2/1 С від 29.12.2021 р :
-відповідно пункту 4 додатку 1 до Оголошення, Замовником встановлено критерій: «замовником вимагається надання не менш ніж 1 виконаний договір, акти прийому- передачі товару та/або видаткові накладні тощо. Аналогічним договором вважається договір надання послуг за кодом ДК 021:2015 50310000-1 та/або в тексті договору або в додатках.». учасником відповідно довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, не підтверджено виконання договору №30 від 01.02.2021р. актами прийому- передачі товару та/або видатковими накладними тощо, таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
-відповідно пункту 4 додатку 1 до Оголошення, Замовником встановлено критерій: «замовником вимагається надання не менш ніж 1 викопаний договір, акти прийому- передачі товару та/або видаткові накладні тощо. Аналогічним договором вважається договір надання послуг за кодом ДК 021:2015 50310000-1 та/або в тексті договору або в додатках.», учасником відповідно довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, не підтверджено виконання договору №55 від 05.07.2021р. актами прийому- передачі товару та/або видатковими накладними тощо, таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
Якщо Ви уважніше переглянете мою пропозицію то побачите , що мною надано -Довідку щодо виконання аналогічних договорів за номером № 20.12.2021/16 від 20.12.2021 р. та окремо завантажено файл - 10.Аналогічний договір з актами у якому є скан копія аналогічного договору за кодом ДК 021:2015 50310000-1 та скан копія Акту надання послуг № УТ-633 від 14.07.2021 року цим самим у повній мірі підтверджує наявність у мене виконаних аналогічних договорів. Для Вашого розуміння повідомляю , що при виконанні послуг був підписаний Виконавцем та Замовником «Акт надання послуг» згідно якого Замовник підтверджує ,що послуги були виконано та немає претензій по строкам та якості виконання робіт. Мною не було надано на вашу помилкову вимогу –«акти прийому- передачі товару та/або видаткові накладні» тому , що мною не поставлявся товар!!! Перегляньте будь ласка своє рішення .
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 січня 2022 10:59
Замовником встановлено перелік та формат документів, які повинен надати Учасник, в свою чергу Учасник не надав документи зазначеного зразка завірених підписом та печаткою (Додаток 4 та Додаток 5), а також підтвердження виконання договорів зазаначених у довідці (№30 від 01.02.2021р., №55 від 05.07.2021р)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Марущак О.В. |
65 990,00
UAH з ПДВ
|
63 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
79 890,00
UAH з ПДВ
|
64 389,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА |
79 835,00
UAH з ПДВ
|
79 835,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Марущак О.В. #2868108595 |
Відхилено |
63 590,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 09:52
|
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" #2409314897 |
Відхилено |
64 389,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 14:17
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА #3279301801 |
Переможець |
79 835,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 15:29
|
дод.угода _1 від 29.12.22 до дог.05.01.1С від.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 14:18
|
дог._05 01 1С від 05.01.2022р..pdf | укладений |
05 січня 2022 14:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ТО та ремонт БФП, заправка та відновлення картриджів | 1 | послуга |
79 835,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/01/1С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ТО та ремонт БФП, заправка та відновлення картриджів | 1 | послуга |
43 830,00
UAH
|