Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42489785 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Суворова, 68 |
Контактна особа: |
Вікторія Дмитрівна +380977916155 igcb-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2021 13:10 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюються Замовником безготівково шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника по факту поставки Товару в термін до 15 календарних днів після підписання обома сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2021 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2021 12:22 |
Проєкт договору Мед обладнання 2021.doc | |
13 грудня 2021 12:22 |
ТД Мед обладнання 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000032 ● 0b921858fcee4356b0939a6cb45209b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 15:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 Одеса № 162
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.06.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2022 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2021-12-13-002010-b 13.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-10 13:00:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений частиною шостою статті 33 Закону?
Відповідно до частини шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
3. У разі укладення договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі просимо надати такий укладений договір та пояснити, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
4. У разі неукладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Медхолдінг» відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону у зв’язку із тим, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю?
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-15 11:24:27
Пояснення з приводу моніторингу до закупівлі - Операційний стіл для використання з мобільною рентген системою
Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня», код за ЄДРПОУ 42489785, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльський район, пр-т Суворова, 68, повідомляє на Вашу адресу, у травматологічному відділенні КНП ІМР ІР ОО «Ізмаїльська МЦЛ» проводяться оперативні втручання та маніпуляції при травмах і захворюваннях опорно-рухового апарату дорослим та дітям. Дана робота передбачає обов'язкове проведення рентгенологічного обстеження як до операцій і маніпуляцій, так і під час іх проведення та в післяопераційному періоді. Необхідність у закупівлі пересувного інтраопераційного рентген апарату з електричним оптичним перетворенням рентген зображення на монітори безпосередньо під час операцій або маніпуляцій - ЕОП, це незадовільний стан системи охорони здоров’я, який є найбільш гострою соціальною проблемою в Україні, якість та своєчасність надання медичної допомоги населенню. Розвиток медичної техніки забезпечує вирішення найважливіших завдань охорони здоров’я, ефективності медичної допомоги населенню і є вирішальним фактором прогресу медицини та охорони здоров’я.
Електронно-оптичний перетворювач (ЕОП) — це сучасний прилад, що має суперздатність бачити невидиме. Такий прилад вже давно став нормою у сучасних клініках усього цивілізованого світу, допомагає медикам проводити оперативні втручання з надточним результатом.
Завдяки ЕОП під час операції травматологи більше не очікують на результати рентгенівських знімків, а відразу ж бачать точність своєї роботи. Ці сучасні технології дозволяють значно скоротити час операції, знизити матеріальні витрати, впровадити малоінвазивні закриті методи металостеосинтезу та репозиції переломів як дорослим, і що особливо важливо - дітям.
У зв'язку з відсутністю в лікарні ЕОП, хворі з переломами довгих трубчастих кісток, з переломами шийки стегна молодше 55 років, черезвертельними переломами стегна, яким показаний закритий металоостеосинтез під контролем ЕОП, внутрішньосуглобові переломи та переломи трубчастих кісток у дітей, які потребують закритої репозиції, яка на даний час проводиться в основному тільки під контролем ЕОП, змушені прямувати до обласних ЛПЗ м. Одеси за 250 км. або в м. Київ за 750 км. Таких пацієнтів дорослих та дітей в середньому за рік надходить до 200-250 осіб. Також треба відзначити, що є значна група літніх пацієнтів, які потребують оперативного лікування, але відмовляються від направлення на лікування в ЛПЗ інших міст. Треба врахувати також те, що наша лікарня для Придунайського регіону є опорною, що передбачає збільшення надходження кількості пацієнтів з прилеглих та приєднаних до Ізмаїльському району, Кілійського та Ренійського районів, у результаті територіальної реформи, яка змінила межі району у бік збільшення та передбачає надходження пацієнтів до нашої лікарні з приєднаних районів з загальною площею нового району у 3,2 тис. км з населенням 215,2 тис. осіб.
При наявності ЕОП та операційного стола для використання з мобільною рентген системою, такі перелічені вище пацієнти з успіхом могли б оперуватися і лікуватися у КНП ІМР ІР ОО «Ізмаїльська міська центральна лікарня». Сучасне медичне обладнання - запорука ефективної допомоги пацієнтам.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до особливостей проведення оперативних втручань, та з урахуванням скорочення часу операції, реабілітаційного періоду і прискорення зрощення переломів і одужання пацієнтів.
Запланована очікувана вартість предмету закупівлі – «Операційного стола для використання з мобільною рентген системою» визначалась відповідно до інформації про ціни на даний товар, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель, а також з урахуванням отриманих за запитом трьох комерційних пропозицій.
Щодо прохання надати посилання на сайт розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо, що КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльська МЦЛ" є одержувачем бюджетних коштів.
Процедура закупівлі «Відкриті торги» за предметом закупівлі «Операційний стіл для використання з мобільною рентген системою (Код НК 024:2019 - 36867 — Операційний стіл, універсальний, мобільний)» була оголошена «13» грудня 2021 року з очікуваною вартістю 700`000.00 грн.
За результатами аукціону 30.12.2021 року переможцем оголошено Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" (м. Київ, код в ЄДРПОУ – 38406011) з ціною пропозиції 698`710.00 грн.
У зв’язку із перенесенням строку виділення додаткових асигнувань з обласного бюджету, строк для укладання договору про закупівлю з учасником-переможцем було продовжено до 60 днів, про що було повідомлено учасника-переможця офіційним листом.
Внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» виділення додаткових коштів з обласного бюджету
на закупівлю даного обладнання для лікарні було перенесено на невизначений строк.
Отже, у зв'язку із виникненням обставин непереборної сили, надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин в Україні, Договір не було укладено через перенесення строку фінансування з обласного бюджету.
Відповідно статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: 1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» повідомляє, що протокольне рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Операційний стіл для використання з мобільною рентген системою (Код НК 024:2019 - 36867 — Операційний стіл, універсальний, мобільний)» (UA-2021-12-13-002010-b), оприлюднено, відповідно пункту 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, згідно висновку моніторингу від 16.06.2022.
2022-06-17 15:30:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення частини шостої статті 33 Закону; Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення частини шостої статті 33 Закону; Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710.) • усунуто
-
2022-06-17 18:07:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2021 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" |
698 710,00
UAH з ПДВ
|
698 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РОКМЕД" |
699 999,35
UAH з ПДВ
|
699 999,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" #38406011 |
Переможець |
698 710,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2022 17:28
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 17 червня 2022 15:25 |
Кінець періоду оскарження: | 28 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 17 червня 2022 15:25 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», у зв'язку із виникненням обставин непереборної сили, надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин в Україні, Договір не було укладено. Відмінити процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі «Операційний стіл для використання з мобільною рентген системою (Код НК 024:2019 - 36867 — Операційний стіл, універсальний, мобільний)», відповідно пункту 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, згідно висновку моніторингу від 16.06.2022. |
17 червня 2022 15:25
|
Електронний підпис |
17 червня 2022 15:24
|
Протокол відміни _ 149.pdf |