Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж |
Код ЄДРПОУ: | 00728173 |
Вебсайт: | http://tatk.at.ua |
Місцезнаходження: | 09500, Україна , Київська обл., Тараща, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 3 |
Контактна особа: |
Маковецька Ліда Олексіївна 380679695134 tarkoledj@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 14:35 |
Очікувана вартість: | 1 577 104,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 885,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2021 10:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 15:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
17 грудня 2021 15:25 |
ТД Вікна (нова редакція).docx | |
17 грудня 2021 11:24 |
протокол про внесення змін.pdf | |
13 грудня 2021 10:30 |
ТД Вікна.docx |
24 грудня 2021 10:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
17 грудня 2021 15:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||||||||
17 грудня 2021 15:25 |
ТД Вікна (нова редакція).docx
|
||||||||||||
17 грудня 2021 11:24 |
протокол про внесення змін.pdf
|
||||||||||||
13 грудня 2021 10:30 |
ТД Вікна.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний потенційний учасник!
Ознайомившись із вашим запитанням щодо оголошення під назвою «Вимоги до аналогічних договорів» від 14.12.2021р. тендерний комітет Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу надає пояснення щодо даних вимог:
1. По першому питанню: Так, тут була допущена помилка і буде виправлена внесенням змін до тендерної документації.
2. По другому питанню: Будуть внесені зміни до тендерної документації. Аналогічними можуть бути договори, укладені з бюджетними установами, не обовязково з освітянськими .
3. По третьому питанню: Будуть внесені зміни до тендерної документації. Назва процедури закупівлі згідно предмету закупівлі - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт(заміна вікон) навчальних корпусів №1, №2 Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу по вул. Б. Хмельницького,3 в м.Тараща Білоцерківського району Київської області (I черга). Аналогічними можуть бути договори, про виконання робіт з капітального ремонту (заміна вікон).
4. По четвертому питанню:
Сума одного з договорів повинна бути не менше 1400000 гривень. А Ви прописуєте «аби аналогічні договори були на суму не менше 1400000 гривень ».
Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога, повинна мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними виконавцями робіт (підрядниками).
5. По п’ятому питанню: Так, вимога є правомірною, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Члени тендерного комітету Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-09-000012 ● fde6d064e06a4cdb9a8d71fbcfbcfc4b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2022 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2022 № 55
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.02.2022 № 55
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-12-13-001450-a 13.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 09:03:09
Запит про надання інформації
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-15 08:45:17
Пояснення на запит
Щодо надання пояснення по моніторингу
процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:
45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
(Капітальний ремонт (заміна вікон) навчальних
корпусів №1, №2 Таращанського технічного та
економіко-правового фахового коледжу
по вул. Б. Хмельницького,3 в м.Тараща
Білоцерківського району Київської області (I черга)
(Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-13-001450-a)
(ID моніторингу UA-M-2022-02-09-000012)
Таращанським технічним та економіко-правовим фаховим коледжем технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. Технічне завдання передбачене Додатком 3 до Тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі становить 1577,104 тис.грн., який визначено відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України №1337-р від 28.10.2021 р. «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій».
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначеності вартості будівництва». Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 1 679,905 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 1 309,489 тис.грн.; інші витрати – 370,416 тис. грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій ; у розмірі, що визначається за розрахунком з урахуванням ПДВ, а саме: (1309489+4764) *1,2) = 1577103,60 грн.
(копія дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку вартості обєкта будівництва додається)
Офіційний сайт (Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж) головного розпорядника бюджетних коштів https://tfk.org.ua/finansovogospodarska-diyalnist-11-05-49-12-01-2022/
Директор Таращанського технічного
та економіко-правового фахового коледжу Микола КРАМАР
Уповноважена особа Лідія Маковецька
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-11 16:31:56
Пояснення щодо моніторингу
Щодо надання пояснення по моніторингу
процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:
45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
(Капітальний ремонт (заміна вікон) навчальних
корпусів №1, №2 Таращанського технічного та
економіко-правового фахового коледжу
по вул. Б. Хмельницького,3 в м.Тараща
Білоцерківського району Київської області (I черга)
(Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-13-001450-a)
(ID моніторингу UA-M-2022-02-09-000012)
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж здійснює свою діяльність виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України. Перед початком проведення процедури закупівлі керувався принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 Закону.
З метою дотримання принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників процедури закупівлі та рівного ставлення, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням було проведено державну експертизу щодо кошторисної частини проектної документації об’єкту.
Таращанським технічним та економіко-правовим фаховим коледжем розроблено та затверджено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону (додаток 3 до Тендерної документації).
Розмір бюджетного призначення на видатки по КЕКВ: 3210 — «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» на 2021 рік становить 1 577 104,00 грн. Сума очікуваної вартості предмета закупівлі по коду ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт (заміна вікон) навчальних корпусів №1, №2 Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу по вул. Б. Хмельницького,3 в м. Тараща Білоцерківського району Київської області (I черга) здійснено на основі експертного звіту затвердженого за № 246-К/21-РБК/ЕЗ від 23 грудня 2021 року (копія експертного звіту додається)
Визначення очікуваної вартості даного предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог п.4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. (копія дефектного акту та договірної ціни додається)
Директор Таращанського технічного
та економіко-правового фахового коледжу Микола КРАМАР
Уповноважена особа Лідія Маковецька
- Дефектний акт.pdf
- договірна ціна.pdf
- Експертний звіт.pdf
- пояснення щодо моніторингу.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ" |
1 439 525,69
UAH з ПДВ
|
1 439 525,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" |
1 490 033,35
UAH з ПДВ
|
1 490 033,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ" #31322035 |
Відхилено |
1 439 525,69
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 11:35
|
ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" #34402940 |
Переможець |
1 490 033,35
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 16:57
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2022 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2022 14:55
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2022 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2022 10:03
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2022 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 09:13
|
Договір заміна вікон.pdf | укладений |
27 січня 2022 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1,0 а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилини 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 №133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-ІХ, що продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 №259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-ІХ, який також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.05.2022 №341/2022, затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-ІХ, що продовжено з 05 години 30 хвилин 23.08.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.22 року №573, затвердженого Законом України від 15.08.2022 року № 2500-IX, які унеможливлюють виконання зобов’язань згідно пунктом 2.1 Договору. Сторони уклали дану Додаткову угоду (далі- Угода) про нижченаведене: 1. Сторони домовились продовжити строк виконання робіт з капітального ремонту (заміна вікон) навчальних корпусів №1, №2 Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу по вул. Б. Хмельницького, 3 в м. Тараща Білоцерківського району Київської області (І черга) внесенням змін до пункту 2.1. Розділу 2 „СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ” та виклавши його у такій редакції: «2.1. Строки виконання робіт встановлюються цим Договором і визначаються датою їх початку та закінчення. Строк виконання робіт: До 31 жовтня 2022р.». |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час виконання капітального ремонту об’єкта, виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих кошторисною документацією, що технічно пов’язані з виконанням основного договору, та виявлено роботи, що не будуть виконуватися. Сторони домовилися внести зміни в перелік робіт будівельного підряду (без збільшення вартості будівництва ) |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1,0 а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилини 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 №133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-ІХ, що продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 №259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-ІХ, який також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.05.2022 №341/2022, затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-ІХ, що продовжено з 05 години 30 хвилин 23.08.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.22 року №573, затвердженого Законом України від 15.08.2022 року № 2500-IX, які унеможливлюють виконання робіт з капітального ремонту (заміна вікон) навчальних корпусів №1, №2 Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу по вул. Б. Хмельницького, 3 в м. Тараща Білоцерківського району Київської області (І черга) сторони домовились продовжили строк виконання робіт до 30 листопада 2022 року укладенням Додаткової угоди №4. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |