Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна металопластикові, підвіконня та відливи (ДК 021:2015:44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Очікувана вартість
119 826,72 UAH
UA-2021-12-10-019727-c 80384c262fc64eb2bfa39ce4cf0eab81
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудь Всеволод Всеволодович

+380501701114 tender.dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Луганський державний медичний університет"
Код ЄДРПОУ: 02010675
Місцезнаходження: 93012, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Будівельників, будинок 32
Контактна особа: Рудь Всеволод Всеволодович
+380501701114
tender.dzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021 23:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2021 23:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 119 826,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 599,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Вікно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93012, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул.Будівельників 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
4 шт
Підвіконня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93012, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул.Будівельників 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
4 шт
Відлив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93012, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул.Будівельників 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2021 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 23:54
Оголошення вікна та фурнітура.doc
12 грудня 2021 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2021 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 23:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 23:54
Оголошення вікна та фурнітура.doc
10 грудня 2021 23:52
Оголошення вікна та фурнітура.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж
Дата подання: 13 грудня 2021 10:07
Дата відповіді: 14 грудня 2021 11:28
Чи передбачено закупівлею монтаж вікон ?
Відповідь: Шановний участнику! монтаж не передбачено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-10-019727-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 12 грудня 2021 19:17
Щодо строків
Шановний Замовнику,
Звертаємо Вашу увагу на те що, вказаний строк для подачі пропозицій 21.12.2021, при цьому станом на 11.12.2021р. дата проведення аукціону буде визначена з початком прийому пропозицій, тобто не раніш 22.12.2021р. Після проведення процедури аукціону , Замовник визначає Переможця протягом 5ти дів, але не раніше 23.12.2021р. Крім цього , діючим законодавством передбачений строк для оскарження прийнятого Замовником рішення не менш 5 днів , а тільки після цього буде можливість для укладання договору , тобто не раніше 28.12.2021р. Згідно п.3.4 Оголошення , постачання продукції повинно відбутись протягом 2 робочих днів з дати підписання договору , тобто не пізніш 30.12.2021р. При цьому Регіональні Державні казначейські служби приймають документи до оплати у 2021р. до 27.12.2021р. включно
Відповідно до дилерських договорів строк виготовлення конструкцій складає 14 календарних днів. Водночас з офіційної інформації від заводів виробників , останні приймають закази на виготовлення вікон у 2021р. до 17.12.2021р.
Тобто всі закази які будуть надходити пізніше 17.12.2021 вже будуть відпускатись після Різдвяних свят, а саме після 10.01.2022р.
Всі ці наведені факти говорять про неможливість виконання поставки та заміни вікон у 2021р.При цьому п.8.1. Договіру говорить, що він діє до 31.12.2021 року.
Вимагаємо від Вас внести відповідні зміни у договір та оголошення .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2021 11:34
Шановний Учаснику! Була здіснена помилка стосовно дат тому торги будуть відмінені.
Номер вимоги: UA-2021-12-10-019727-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС", Код ЄДРПОУ:34825022
Дата подання: 14 грудня 2021 13:53
Підписання акту узгодження розмірів
Згідно вимог додатку 1 ТД вимагається: «До моменту подання тендерної пропозиції, Учасник зобов’язаний погодити з Замовником розміри конструкцій (що засвідчується документально актом узгодження розмірів), шляхом виїзду за адресою Замовника: вул. Будівельників, 32, м. Рубіжне, Луганська обл., 93012 , для здійснення контрольних замірів. Даний акт подається у складі тендерної пропозиції учасника та має бути датован не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі».
14.12.2021 було здійснено виїзд спеціаліста за вказаною адресою для проведення замірів. За місцем розташування об’єкту відповідальна особа Замовника спочатку переносила зустріч потім взагалі не вийшла на зв'язок. Як в даному випадку виконати вимоги Вашої тендерної документації, чи взагалі є шанси у інших учасників підписати акт узгодження розмірів. Вимагаємо виключити дану вимогу з ТД або надати можливість все ж її виконати.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 грудня 2021 12:37
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену процедуру закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код ДІ< 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби з підстави, що передбачена згідно з ч. 19 ст. 14 Закону, а саме: (під час оголошення процедури виникла технічна помилка, а саме: строк для подачі пропозицій 21.12.2021, при цьому станом на 11.12.2021р. дата проведення аукціону буде визначена з початком прийому пропозицій, тобто не раніш 22.12.2021р. Після проведення процедури аукціону , Замовник визначає Переможця протягом 5ти дів, але не раніше 23.12.2021р. Крім цього , діючим законодавством передбачений строк для оскарження прийнятого Замовником рішення не менш 5 днів , а тільки після цього буде можливість для укладання договору , тобто не раніше 28.12.2021р. Згідно п.3.4 Оголошення , постачання продукції повинно відбутись протягом 2 робочих днів з дати підписання договору , тобто не пізніш 30.12.2021р. При цьому Регіональні Державні казначейські служби приймають документи до оплати у 2021р. до 27.12.2021р. включно.).
Документи:
15 грудня 2021 12:37
Електронний підпис
15 грудня 2021 12:36
Протокол №96 від 15.12.2021р.