Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Вебсайт: | http://vokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Вікторія Устименко +380332773111 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 11 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надається у складі тендерної пропозиції), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 55 000,00 грн. (П’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії, яким підписана банківська гарантія за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. В ході перевірки кваліфікованого електронного підпису повинні відображатися прізвище, ім’я, по-батькові (або ініціали) уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії (власника ключа), тип носія особистого ключа, тип підпису «кваліфікований», час підпису. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. Реквізити Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, Код згідно з ЄДРПОУ замовника 01983163, Місцезнаходження замовника. Україна, 43005, Волинська обл., м. Луцьк, проспек Президента Грушевського, 21 р/р UA523052990000026003000806497 в АТ КБ «Приватбанк». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 55000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Детальніше в п. 2.3 Розділу 2 Додатку 3 Проекту договору. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2021 17:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2021 16:41 |
повідомлення.pdf | |
21 грудня 2021 16:41 |
ТД ПКД виправлена.pdf |
21 грудня 2021 17:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
21 грудня 2021 16:41 |
повідомлення.pdf
|
||||
21 грудня 2021 16:41 |
ТД ПКД виправлена.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000057 ● a4f2d98e961146a3a640d32f9797843c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.07.2022 № 10-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.07.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.07.2022 № 10-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 8 UA-2021-12-10-018165-c 10.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-04 16:45:40
Запит замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу з прибудовою онкологічного корпусу комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: 43005, Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21» (ДК021-2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-07 12:53:15
Відповідь на звернення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі Медичного завдання, затвердженого директором комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради, яке складене у відповідності до Державних будівельних норм України Будинки і споруди «заклади охорони здоров'я» ДБН В.2.2-10-2001. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Щодо Вашого прохання надати посилання на сторінку власного веб сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, то повідомляємо наступне. Ми як Замовники торгів відповідно до чинного законодавства України проводимо закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», у якому чітко прописані права та обов'язки Замовників та Учасників торгів. Стосовно Вашого прохання про надання посилання на сайти, то слід зауважити, що дані вимоги ніяким чином не описані у вищезазначеному Законі та не є обов'язковими до виконання, адже саме Закон України «Про публічні закупівлі» є базовим для здійснення закупівель. Також слід зауважити, що Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. У пункті 4 та пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким рекомендовано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник може додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на комунальне підприємство «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради, а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим. Додатково повідомляємо, що на даний момент комунальним підприємством «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради здійснюється удосконалення роботи офіційного сайту установи, відповідно до якого буде оприлюднюватись інформація в подальшому. Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання Комунальним підприємством «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Тому, на Запит Держаудитслужби посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтовано не може бути виконана Комунальним підприємством «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-08 16:00:22
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу з прибудовою онкологічного корпусу комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: 43005, Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21» (ДК021-2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованих робіт вимогам встановленим у Додатку № 2 до Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи, складені у відповідності до Кошторисних норм України (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та завірені підписом уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції, а саме:
- Договірну ціну на виконання проектно-вишукувальних робіт, складену по формі договірної ціни, яка наведена у додатку 8 до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Пропонуємо пояснити, яким чином Учасником ТОВ «УКРМЕДПРОЕКТ» виконано вказану вимогу та в якому файлі його тендерних пропозицій знаходяться відповідні документи?
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-13 22:03:12
відповідь
Визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво на етапах формування ціни пропозиції (договірної ціни) здійснюється згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Договірну ціну учасники процедури публічної закупівлі на виконання проектних, робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Згідно ст. 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набуває чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи, що при цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) буде погоджуватись сторонами під час укладення договору про закупівлю.
У складі тендерної пропозиції учасника надано локальні кошториси, зокрема зведений кошторис, що повністю відповідає формі договірної ціни та прийнята замовником, як виконання вимоги тендерної документації
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-05 13:36:27
Звернення
Результати моніторингу тендерної закупівлі (UA-2021-12-10-018165-c) по предмету закупівлі Виготовлення проєктно-кошторисної документації «Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу з прибудовою онкологічного корпусу комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: 43005, Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21» тендерним комітетом КП «Волинська обласна клінічна лікарня» є враховані.
Повідомляємо, що на даний час ведеться претензійна робота щодо розірвання договору №61 від «15» лютого 2022, який був укладений між комунальним підприємством «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради та ТОВ "УКРМЕДПРОЕКТ" за результатами вищевказаного тендеру
Після розірвання договору відповідне повідомлення буде опубліковано через електронну систему публічних закупівель «Prozorro».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2022-09-19 17:19:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2022-09-20 10:18:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2021 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРМЕДПРОЕКТ" |
10 042 924,08
UAH з ПДВ
|
10 042 924,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "УСП "МЕГАПОЛІС" |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРМЕДПРОЕКТ" #41637813 |
Переможець |
10 042 924,08
UAH з ПДВ
|
26 січня 2022 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 13:14
|
ДУ 1 до договору 61 Укрмедпроект.pdf | укладений |
06 вересня 2022 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 12:44
|
Договір 61 Укрмедпроект.pdf | укладений |
18 лютого 2022 12:43
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | на підставі ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та п. 10.2, Договору № 61 від «15» лютого 2022 р |