Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоград-Волинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38341562 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської, будинок 13 |
Контактна особа: |
Шкадюк Юлія Андріївна +380414135450 novogradKZPMSD@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 12:40 |
Очікувана вартість: | 3 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 14:48 |
Тендерна документація (Лабораторні дослідження) на 2022 рік.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-14-000080 ● fe8157f3a8854063b655ad1d36c3c21a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.01.2022
№ 14
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.01.2022 № 14.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-12-10-013343-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-17 13:20:17
запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги у сфері охорони здоров’я різні», відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань, а саме, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-19 15:54:09
Відповідь Замовника
На Ваш запит від 17.01.2022 року за результатами моніторингу ID UA-M-2022-01-14-000080 комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради повідомляє наступне.
Постановою КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 16.12.2020 року № 1266) (надалі – Постанова) визначені категорії замовників, яких стосується зазначена Постанова, а саме:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається.
Після реорганізації (перетворення) з комунального закладу в комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради не відноситься до жодної з категорій замовників, які перелічені в Постанові та в розумінні Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником.
Так, відповідно до ст. 2 Бюджетного Кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Враховуючи вищевикладене, дія Постанови від 11.10.2016 року № 710 не поширюється на комунальні некомерційні підприємства.
Також зазначаємо, що відповідно до річного плану закупівель UA-P-2021-12-10-013077-c, джерелом фінансування даної закупівлі є: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Бюджетні призначення за даною закупівлею відсутні.
З приводу очікуваної вартості закупівлі пояснюємо, що визначення очікуваної вартості закупівлі на підприємстві відбувається з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: аналізу ринку згідно загальнодоступної інформації щодо цін та товари, роботи і послуги, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламах, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Рrozorro", дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій (в тому числі цінові пропозиції постачальників/виконавців).
Метод, що застосовано відповідно до Методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Згідно із застосованим методом було:
- направлено запити цінових пропозицій до двох учасників ринку, які надають послуги з проведення лабораторних досліджень пацієнтам за направленнями лікарів, запити містили інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відображені у тендерній документації до предмета закупівлі.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до розрахунків за минулий 2021 рік та до потреби, розрахованої у фінансовому плані підприємства на 2022 рік.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зі сторони упвноваженої особи КНП "ЦПМСД" Новоград-Волинської міської ради вжито всіх заходів щодо усунення виявлених порушень. Виконавець КНП "Новоград-Волинське міськрайонне ТМО" відмовився від розірвання договору за згодою сторін.
2022-02-01 16:39:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/20/2022/пр |
Дата публікації: | 23 травня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/0285/1685/22 |
Дата відкриття провадження: | 26 травня 2022 |
Документи:
05 січня 2024 12:25
|
Електронний підпис |
23 травня 2022 09:40
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АСКЛЕПІЙ ПЛЮС" |
3 562 500,00
UAH з ПДВ
|
2 989 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
3 650 000,00
UAH з ПДВ
|
2 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АСКЛЕПІЙ ПЛЮС" #36004607 |
Відхилено |
2 989 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 15:53
|
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" #01991820 |
Переможець |
2 990 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 15:54
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 30 грудня 2021 15:54
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" #01991820 |
2 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2022 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 09:49
|
Договір аналізи ТМО.PDF | укладений |
13 січня 2022 09:48
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
345 315,30
UAH
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано в односторонньому порядку у зв'язку із виявленням порушення в проведенні закупівлі. |