Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41865996 |
Місцезнаходження: | 13100, Україна , Житомирська обл., Любарський район, селище міського типу Любар, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 15 |
Контактна особа: |
Тетяна Дрига +380967464627 osvita.lub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2021 13:34 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 472 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 360,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 13:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 13:55 |
2.1. ЗТД крупи 2022.doc | |
10 грудня 2021 13:55 |
2.2. Додаток_1_ФП.docx | |
10 грудня 2021 13:54 |
2.3. Додаток 2 до ТД ТЗ.docx | |
10 грудня 2021 13:54 |
2.4. Додаток 3 Договір проект.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-02-000046 ● 3c7b9eece68e4da79bcca1c9f4d6cc82
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2022 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.02.2022
№ 43
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.02.2022 № 43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2021-12-10-011134-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-02 16:56:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Перлова крупа, пшенична крупа, ячмінна крупа, пшоно, рис, булгур, кукурузна крупа, борошно, гречанна, манна, артек, вівсяні пластівці, кус-кус» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2021-12-10-011134-c) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-03 12:28:32
Відповідь на звернення
Відділ освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради під час оголошення процедури закупівлі по предмету: «Перлова крупа, пшенична крупа, ячмінна крупа, пшоно, рис, булгур, кукурузна крупа, борошно, гречанна, манна, артек, вівсяні пластівці, кус-кус» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2021-12-10-011134-c) здійснення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі Наказу №2205 від 25.09.2020 року «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти. Визначення очікуваної вартості проводилось на підставі Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" а саме використовувалась інформація щодо цін та асортименту товару яка міститься у відкритих джерелах (в електронній системі закупівель «Prozzoro»)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір №18 від 17 січня 2022 року
2022-02-14 16:30:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2022-02-15 16:39:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РУДЗІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МІЧЕСЛАВОВИЧ" |
453 850,00
UAH з ПДВ
|
453 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КУПЧИНСЬКА АДЕЛЯ РОМАНІВНА" |
466 750,00
UAH з ПДВ
|
466 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РУДЗІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МІЧЕСЛАВОВИЧ" #2275211455 |
Переможець |
453 850,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 16:12
|
ДУ крупи.pdf | укладений |
14 лютого 2022 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 11:42
|
Договір крупи.pdf | укладений |
17 січня 2022 11:41
|