Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Грошова скринька
Money box
Money box
Очікувана вартість
1 150 800,00 UAH
UA-2021-12-10-009902-c ● cb00defd4b52460ea29601c3a5f80d99
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Лой Людмила Григорівна 380443232078 loi-lh@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Юрій Кудінов +380501004369 kudinov-yb@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SC "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Loi Liudmyla 380443232078 loi-lh@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Yuri Kudinov +380501004369 kudinov-yb@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2022 20:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2022 13:08 |
Очікувана вартість: | 1 150 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 754,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 10 до цієї тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути надана Замовнику: в паперовому вигляді у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22, каб.206; в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана КЕП Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі УО («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в цій тендерній документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі пропозиції. |
Publication date: | 10 грудня 2021 13:22 |
Enquiries until: | 02 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 січня 2022 20:00 |
Information
Estimated total value: | 1 150 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 754 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Scope of the procurement
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні
Розгорнути
Згорнути
The language of the tender proposal is Ukrainian. The all documents that are prepared by the bidder should be submitted in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. The tender security is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers is specified in the announcement.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
959 шт.
Грошова скринька
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київська область, Київ, Георгія Кірпи, 2
ДК 021:2015: 44421790-1 — Касові шухляди
Money box
CPV: 44421790-1
Період постачання:
по 30 вересня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації, у відповідності до п. 3.5.1. цього Договору, оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару..In accordance with the terms of the Contract, the draft of which is given in Annex 6 to the tender documentation, in accordance with paragraph 3.5.1. of this Agreement, payment for the Goods shall be made within 30 (thirty) calendar days from the date of receipt of each individual consignment of Goods. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 13:19 |
ТД грошова скринька.docx.p7s | |
10 грудня 2021 13:19 |
ТД грошова скринька.docx | |
10 грудня 2021 13:19 |
Додаток 6 до тендерної документації- проєкт Договору.docx.p7s | |
10 грудня 2021 13:19 |
Додаток 6 до тендерної документації- проєкт Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
усунення дискримінайної вимоги в ТД
Дата подання: 27 грудня 2021 10:57
Дата відповіді: 30 грудня 2021 12:43
Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. а саме *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку грошових скриньок, оскільки вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що значно звужує коло потенційних учасників, оскільки учасники, що мають досвід та знання для виготовлення контрукцій різного характеру, в тому числі шаф металевих із замком, сейфів для документів, мають відповідну матеріально-технічну базу, але виготовляли раніше продукцію АНАЛОГІЧНУ, а не ІДЕНТИЧНУ. Тому просимо викласти дану вимогу тендерної документації таким чином, щоб надати можливість технічно кваліфікованим учасникам приймати участь в закупівлі, вимагаючі під аналогічним предметом шафи металеві із замком або сейфи. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Замовником вимагається від учасника документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору в частині поставок грошових скриньок. Грошова скринька використовється в касовому обслуговуванні та має складну складову: металевий каркас, пластикові лотки та монетниці, електричний та механічний привід відкриття замку тощо, Якщо учасник не зможе запропонувати товар, що закуповується, виникають великі ризики не виконання поставки у строк та поставки не якісної продукції, що суттєво вплине на якість виробничого процесу на підприємстві (надійності зберігання коштів в касі), в зв'язку з необхідністю проектування, підготовки виробництва, тестування, промислового випробування тощо.
Замовником вимагається від учасника документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору в частині поставок грошових скриньок. Грошова скринька використовється в касовому обслуговуванні та має складну складову: металевий каркас, пластикові лотки та монетниці, електричний та механічний привід відкриття замку тощо, Якщо учасник не зможе запропонувати товар, що закуповується, виникають великі ризики не виконання поставки у строк та поставки не якісної продукції, що суттєво вплине на якість виробничого процесу на підприємстві (надійності зберігання коштів в касі), в зв'язку з необхідністю проектування, підготовки виробництва, тестування, промислового випробування тощо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-10-009902-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕКТОРЕНКО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3436801762
Дата подання: 20 січня 2022 12:28
Щодо оскарження
Шановний Замовнику, згідно закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-12-10-009902-c Ви вимагали згідно Додатку 3 Тендерної документації:
1) вказати "Марка та/або модель:, Найменування виробника:"
На що ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" надав (файл: 11 січня 2022 16:32 тхnew.pdf):
- заповнену Таблицю не у відповідності до Додатку 3, а саме не надав інформацію щодо виробника та моделі, а замість цього надав інформацію: "металевий грошовий ящик з фронтальним висувним лотком і знімною монетницею", що не відповідає вимогам Замовника щодо інформації.
2) згідно Додатку 3 Тендерної документації потрібно заповнити третю колонку Таблиці з "ХАРАКТЕРИСТИКАМИ запропонованого учасником товару". На що ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" надав не відповідну інформацію 17-ої (останньої) строки Таблиці щодо наявності ніжок, а саме: "наявність пластикових АБО гумових ніжок для стійкого положення ящика поверхні". Характеристика Учасника не дає правильно ідентифікувати товар, який він запропонував, а саме: ГУМОВІ ніжки чи ПЛАСТИКОВІ.
3) згідно Додатку 3 тендерної документації, Замовник вимагає вказати найменування та країну виробника, на що ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" надав інформацію щодо виробника НЕ ЧІТКУ, а саме: " МАКЕN Китай". Згідно вимоги Замовника, він вимагав САМЕ НАЙМЕНУВАННЯ виробника, а не аббревіатуру. На що ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" не надав інформації.
Прохання дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" та надати рішення стосовно вимоги до 21.01.2022 року включно, або в іншому випадку ми будемо змушені подавати скаргу в АМКУ. З повагою до Вас та Вашої праці.
Розгорнути
Згорнути
1) вказати "Марка та/або модель:, Найменування виробника:"
На що ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" надав (файл: 11 січня 2022 16:32 тхnew.pdf):
- заповнену Таблицю не у відповідності до Додатку 3, а саме не надав інформацію щодо виробника та моделі, а замість цього надав інформацію: "металевий грошовий ящик з фронтальним висувним лотком і знімною монетницею", що не відповідає вимогам Замовника щодо інформації.
2) згідно Додатку 3 Тендерної документації потрібно заповнити третю колонку Таблиці з "ХАРАКТЕРИСТИКАМИ запропонованого учасником товару". На що ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" надав не відповідну інформацію 17-ої (останньої) строки Таблиці щодо наявності ніжок, а саме: "наявність пластикових АБО гумових ніжок для стійкого положення ящика поверхні". Характеристика Учасника не дає правильно ідентифікувати товар, який він запропонував, а саме: ГУМОВІ ніжки чи ПЛАСТИКОВІ.
3) згідно Додатку 3 тендерної документації, Замовник вимагає вказати найменування та країну виробника, на що ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" надав інформацію щодо виробника НЕ ЧІТКУ, а саме: " МАКЕN Китай". Згідно вимоги Замовника, він вимагав САМЕ НАЙМЕНУВАННЯ виробника, а не аббревіатуру. На що ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" не надав інформації.
Прохання дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" та надати рішення стосовно вимоги до 21.01.2022 року включно, або в іншому випадку ми будемо змушені подавати скаргу в АМКУ. З повагою до Вас та Вашої праці.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2022 17:22
Вимогу, що надійшла до закупівлі Грошова скринька, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-10-009902-c, залишити без розгляду та оприлюднити наступну інформацію:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 3 статті 31 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вирішено обговорену вимогу залишити без розгляду.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" відповідає вимогам встановленим у тендерній документації для цієї закупівлі та відсутні підстави для її відхилення згідно з Законом.
Щодо наданих зауважень повідомляємо наступне:
Щодо зауваження 1 (недотримання форми Додатку 3 до тендерної документації): учасником ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" у складі своєї пропозиції у технічній специфікації (файл «тхnew.pdf») наведена уся інформація, яка вимагалася замовником у тендерній документації щодо предмета закупівлі. Недотримання форми Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» не вплинуло на зміст тендерної пропозиції учасника, у зв’язку з чим віднесено до формальних помилок (в частині п.7 Додатку 8 до тендерної документації «Перелік формальних помилок» - подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі).
Щодо зауваження 2 (варіативність пропозиції учасника щодо пластикових або гумових ніжок для стійкого положення ящика поверхні): відповідно до технічної специфікації, наданої в тендерній пропозиції, учасником запропоновано грошові скриньки MAKEN ECD-410B, для цієї моделі для стійкого положення на поверхні ящика передбачене оснащення ніжками, які можуть бути виготовлені як із пластику так із гуми. Відповідно до вимог до предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) замовником встановлювалась вимога щодо особливостей конструкції «наявність пластикових або гумових ніжок для стійкого положення ящика на поверхні». Таким чином, у замовника відсутня підстава для відхилення пропозиції з цієї причини, оскільки учасником дотримано вимогу технічної специфікації щодо заповнення характеристик запропонованого учасником товару із зазначенням обох видів матеріалів для виготовлення.
Щодо зауваження 3 (відсутність повного найменування виробника): відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовником встановлена вимога щодо надання «найменування виробника» без будь-якої конкретизації цієї вимоги (наприклад, зазначення повного найменування, заборони наведення скороченої назви чи абревіатури), учасником наведена інформація про виробника "МАКЕN Китай", що дає можливість визначити виробника товару, що пропонується. Таким чином, у замовника відсутня підстава для відхилення пропозиції з цієї причини, оскільки учасником виконано вимоги тендерної документації.
Зважаючи на викладене, прийняте рішення щодо допуску до аукціону ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" за процедурою закупівлі Грошова скринька, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-10-009902-c слід вважати обґрунтованим та таким, що не суперечить чинним нормативним актам у сфері публічних закупівель.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 3 статті 31 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вирішено обговорену вимогу залишити без розгляду.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" відповідає вимогам встановленим у тендерній документації для цієї закупівлі та відсутні підстави для її відхилення згідно з Законом.
Щодо наданих зауважень повідомляємо наступне:
Щодо зауваження 1 (недотримання форми Додатку 3 до тендерної документації): учасником ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" у складі своєї пропозиції у технічній специфікації (файл «тхnew.pdf») наведена уся інформація, яка вимагалася замовником у тендерній документації щодо предмета закупівлі. Недотримання форми Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» не вплинуло на зміст тендерної пропозиції учасника, у зв’язку з чим віднесено до формальних помилок (в частині п.7 Додатку 8 до тендерної документації «Перелік формальних помилок» - подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі).
Щодо зауваження 2 (варіативність пропозиції учасника щодо пластикових або гумових ніжок для стійкого положення ящика поверхні): відповідно до технічної специфікації, наданої в тендерній пропозиції, учасником запропоновано грошові скриньки MAKEN ECD-410B, для цієї моделі для стійкого положення на поверхні ящика передбачене оснащення ніжками, які можуть бути виготовлені як із пластику так із гуми. Відповідно до вимог до предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) замовником встановлювалась вимога щодо особливостей конструкції «наявність пластикових або гумових ніжок для стійкого положення ящика на поверхні». Таким чином, у замовника відсутня підстава для відхилення пропозиції з цієї причини, оскільки учасником дотримано вимогу технічної специфікації щодо заповнення характеристик запропонованого учасником товару із зазначенням обох видів матеріалів для виготовлення.
Щодо зауваження 3 (відсутність повного найменування виробника): відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовником встановлена вимога щодо надання «найменування виробника» без будь-якої конкретизації цієї вимоги (наприклад, зазначення повного найменування, заборони наведення скороченої назви чи абревіатури), учасником наведена інформація про виробника "МАКЕN Китай", що дає можливість визначити виробника товару, що пропонується. Таким чином, у замовника відсутня підстава для відхилення пропозиції з цієї причини, оскільки учасником виконано вимоги тендерної документації.
Зважаючи на викладене, прийняте рішення щодо допуску до аукціону ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" за процедурою закупівлі Грошова скринька, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-10-009902-c слід вважати обґрунтованим та таким, що не суперечить чинним нормативним актам у сфері публічних закупівель.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 січня 2022
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2022 16:53
|
ТОВ "Епіцентр К" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2022 16:53
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕКТОРЕНКО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2022 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕКТОРЕНКО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА |
999 997,25
UAH з ПДВ
|
999 997,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА |
1 088 465,00
UAH з ПДВ
|
1 071 203,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" |
1 141 190,82
UAH з ПДВ
|
1 075 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
1 150 684,92
UAH з ПДВ
|
1 150 684,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕКТОРЕНКО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА #3436801762 |
Рішення скасоване |
999 997,25
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 14:20
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕКТОРЕНКО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА #3436801762 |
Відхилено |
999 997,25
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 14:20
|
ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА #3217508667 |
Рішення скасоване |
1 071 203,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 12:51
|
ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА #3217508667 |
Відхилено |
1 071 203,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 12:52
|
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" #33542722 |
Переможець |
1 075 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 09:59
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 березня 2022 22:05 |
Кінець періоду оскарження: | 21 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 березня 2022 22:05 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що призводять до виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме: ст. 26, 27, 29, 17 Закону, з порушенням таких принципів публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, ці ж обставини призвели до наступних наслідків: - зупинено до припинення чи скасування воєнного стану розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поданих до Антимонопольного комітету України та рішення по яким не були прийняті станом на 25 лютого 2022 року; - припинено проведення моніторингів процедур закупівель на період воєнного стану на території України наказом Державної аудиторської служби України 24.02.2022 № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю». Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. З урахуванням зазначеного, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено визнати торги такими, що не відбулися. |
Документи:
10 березня 2022 22:05
|
Електронний підпис |
10 березня 2022 22:05
|
Рішення УО про відміну тендеру .docx |
10 березня 2022 22:05
|
Рішення УО про відміну тендеру .docx.p7s |