Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
120 637,60 UAH
UA-2021-12-10-009120-a 3fad987f10d042d8937e61f88f639ccc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худик Світлана Федорівна

+380445150124 shkola321@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22886338
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Драйзера, 40Б
Контактна особа: Худик Світлана Федорівна
+380445150124
shkola321@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю Обґрунтування Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Зважаючи, що такі послуги були передбачені в основному договорі про закупівлю №2 від 16.02.2021 року, який був укладений за результатами проведеного тендера UA-2021-01-13-000649-cз КП «Зеніт» Деснянського району м. Києва

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021 19:16
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3740 порцій
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02034, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Драйзера 40б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 грудня 2021 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
Переможець 120 637,60
UAH
10 грудня 2021 19:16

Документи

10 грудня 2021 19:16
Електронний підпис
10 грудня 2021 19:15
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 19:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
120 637,60
UAH
Документи

Документи

10 грудня 2021 19:16
Електронний підпис
10 грудня 2021 19:15
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2022 17:13
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 14:24
IMG_0001.pdf зміни до договору
17 січня 2022 14:15
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:54
IMG_0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:32
Д уг зеніт зменш 14311 58.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 12:03
договір укладений
21 грудня 2021 12:00

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 10:57
106 326,02 UAH UA718201720344220003000041692
Школа №321
UA923204780000000026006258545
КП "Зенiт"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік(20%)
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 127 577,85
UAH