Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Rail rails of the P65 type, tram rails of the PT62 and LK1 type, tram single-pin arrows P = 50 m and P = 30 m, tram double-arrow arrows P = 50 m, crossings of turnouts P = 50 m and P = 30 m; feather arrows of tram single-feather P = 50 m and P = 30 m, overlays butt for rails P65 and RT62, substrates D65 (DL65), KB65 (KBL65), KD65 (KDL65), track terminals PC, track crutches and track screws, BOS fasteners track Ø24mm, code 34940000-8 according to DK 021-2015 "Railway equipment"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Любов Томченко +380442546680 l.moroz@kpt.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Lyubov Tomchenko +380442546680 l.moroz@kpt.kyiv.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2022 15:52 |
Очікувана вартість: | 62 570 006,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 312 850,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % ( один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 6 Розділу VІ Тендерної документації. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Publication date: | 10 грудня 2021 11:11 |
Enquiries until: | 03 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 січня 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 62 570 006 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 312 850 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
28 найменувань
Забезпечення виконання договору про закупівлю:1% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
28 items
Ensuring the implementation of the procurement contract: 1% of the contract price no later than the date of conclusion of the procurement contract. Payment for the delivered Goods is made by the Buyer in non-cash form by transferring funds to the current account of the Supplier within 60 (sixty) calendar days from the date of signing by the Buyer of the invoice for the actually delivered separate batch of Goods.
Р=50м праві
ДН 910.10/ДН 910.30
P = 50m right
DN 910.10 / DN 910.30
Р=50м ліві
ДН 910.20/ДН 910.40
P = 50m left
DN 910.20 / DN 910.40
Р=30м праві
ДН 740.10/ДН 740.30
P = 30m right
DN 740.10 / DN 740.30
Р=30м ліві
ДН 740.20/ДН 740.40
P = 30m left
DN 740.20 / DN 740.40
Р=50м праві
і
P = 50m right
Стрілки трамвайні двопері
Р= 50м ліві
P = 50m left
Хрестовини стрілочних переводів Р=50м праві
ДН 910.002
DN 910.002
Хрестовини стрілочних переводів Р=50м ліві
ДН 910.001
DN 910.001
ДН 740.002
DN 740.002
Хрестовини стрілочних переводів Р=30м ліві
ДН 740.001
DN 740.001
Перо стрілки трамвайної одноперої Р=50м праве
ДН 910.10.002
DN 910.10.002
Перо стрілки трамвайної одноперої Р=50м ліве
ДН 910.20.002
DN 910.20.002
Перо стрілки трамвайної одноперої Р=30м праве
ДН 740.10.002
DN 740.10.002
ДН 740.20.002
DN 740.20.002
Накладки стикові для залізничних рейок типу Р65 (виконання 1)
Накладки стикові для залізничних рейок типу Р65 (виконання 2)
Накладки стикові для рейок РТ62 (стик трамвайних рейок)
Підкладки КД65 (КДЛ65)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 11:12 |
ТД РЕЙКИ ЗАЛІЗНИЧНІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-08-000002 ● 2b7f3aa5b0d24317bf8fcb77778ece87
- Статус: завершено ● Дата: 03 травня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 10:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-12-10-005638-c 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 12:58:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Рейки залізничні типу Р65, рейки трамвайні типу РТ62 і LK1, стрілки трамвайні однопері Р=50м і Р=30м, стрілки трамвайні двопері Р=50м, хрестовини стрілочних переводів Р=50м і Р=30м; пера стрілок трамвайних одноперих Р=50м і Р=30м, накладки стикові для рейок Р65 і РТ62, підкладки Д65 (ДЛ65), КБ65 (КБЛ65), КД65 (КДЛ65), клеми колійні ПК, костилі колійні і шурупи колійні, скріплення ЛС, тяги колійні Ø24мм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-10-005638-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-15 10:55:56
на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 11 лютого 12:58 до процедури закупівлі: Рейки залізничні типу Р65, рейки трамвайні типу РТ62 і LK1, стрілки трамвайні однопері Р=50м і Р=30м, стрілки трамвайні двопері Р=50м, хрестовини стрілочних переводів Р=50м і Р=30м; пера стрілок трамвайних одноперих Р=50м і Р=30м, накладки стикові для рейок Р65 і РТ62, підкладки Д65 (ДЛ65), КБ65 (КБЛ65), КД65 (КДЛ65), клеми колійні ПК, костилі колійні і шурупи колійні, скріплення ЛС, тяги колійні Ø24мм, код 34940000-8 за ДК 021-2015 «Залізничне обладнання», оголошення про проведення оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № ID:UA-2021-12-10-005638-c,
Інформуємо:
Відповідно до пункту 6. Забезпечення виконання договору про закупівлю, розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації переможцем вищезазначеної закупівлі ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА", перед підписанням договору було сплачено виконання договору про закупівлю, гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу: а саме 1% (один відсоток) ціни договору в розмірі 622 470.00 грн. ( Шістсот двадцять дві тисячі чотириста сімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ ( копія платіжного доручення № 8040 від 02.02.2022р. додається).
Згідно документального підтвердження відповідності, про що свідчить лист від 14.02.2022 № 34-05/164, наданий Змовником - ініціатором процедури закупівлі – начальником Служби колії Л. Васьківським: Необхідна кількість заявлених матеріалів визначена згідно затвердженою виробничою програмою Служби колії КП «Київпастранс» на 2022 рік на підставі проведених розрахунків по конкретним видам ремонтів (для капітальних та середніх ремонтів) та прийнятої періодичності у відповідності з вимогами ГСТУ 204.04.05.005-2004 «Колії трамвайні. Система технічного обслуговування та ремонту». Наказ КП «Київпастранс» від 08.06.2021р. № 100 «Про затвердження виробничої програми Служби колії на 2022 рік» (додається). Обсяги матеріалів, які необхідні для виконання ремонтів трамвайних колій в 2022 році практично не відрізняються від щорічних обсягів, які склалися останнім часом на протязі тривалого періоду.
Якісні характеристики заявлених матеріалів визначені на підставі ДСТУ, ГОСТ та ТУ, посилання на які наведені в технічних вимогах до предмету закупівлі Додатку 5 Тендерної документації.
Ціни на заявлені матеріали визначені в результаті моніторингу, який наданий Управлінням матеріально-технічного забезпечення КП «Київпастранс» листом № 15/1954 від 03.11.2021р, на основі комерційних пропозицій: ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» № 281 від 18.10.2021 р.. та ТОВ «ОВМ ФІНАНС»№ 326 від19.10.2021р. (додаються).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- закупівля проводиться за рахунок власних коштів підприємства, отже надати посилання не є можливим.
Додатки:
1. Платіжне доручення – на 1арк.
3. Наказ Служби колії – на 18 арк.
2. Моніторинг – на 4 акр.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000022 ● 58f002aa355a46f0ba0d35690fef7e05
- Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-12-10-005638-c 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР ТРЕЙДИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2022 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
62 562 000,00
UAH з ПДВ
|
62 247 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР ТРЕЙДИНГ" |
62 567 000,00
UAH з ПДВ
|
62 253 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" #41470176 |
Переможець |
62 247 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 15:25
|
52.22-36 ДУ №1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 08:38
|
52.22-36.pdf | укладений |
08 лютого 2022 08:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 52.22-36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |