Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати та доставки грошових допомог
Очікувана вартість
31 438,58 UAH
UA-2021-12-10-005392-c 5581473901754a4b82666852f57d0379
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головатюк Тетяна Анатоліївна

+380412424985 upszn@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20429768
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Контактна особа: Головатюк Тетяна Анатоліївна
+380412424985
upszn@zt-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Застосування переговорної процедури закупівлі в порядку, передбаченому п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з певним суб’єктом господарювання. Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку», затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 №464/156, послуги з виплати та доставки пенсій, соціальних допомог надають підрозділи національного оператора-поштамти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв’язку. Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв’язок», встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання національного оператора поштового зв’язку, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 року №10-р (зі змінами) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на акціонерне товариство «Укрпошта». Акціонерне товариство "Укрпошта" (АТ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України, є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 року №728-р, наказом Міністерства інфраструктури України від 11 листопада 2015 року №465, наказом Міністерства інфраструктури України від 14 грудня 2018 року №611. Відповідно пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2021 №277 (зі змінами) функції організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України, здійснює національний оператор поштового зв’язку, функції якого виконує акціонерне товариство «Укрпошта». Відповідно до статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» (зі змінами), для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. АТ «Укрпошта» - підприємство, яке здійснює доставку грошових допомог кожному одержувачу в будь-який населений пункт міста, району, області. Оскільки частина мешканців виявили бажання отримувати у 2021 році послуги з виплати та доставки грошових допомог через державні підприємства зв’язку, виникла потреба у закупівлі послуги з виплати та доставки грошових допомог. Таким чином, відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено тільки з одним постачальником, наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021 11:18
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


п.2 ч.2 ст.40
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 31438.58UAH без ПДВ
Послуги з виплати та доставки грошових допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Перемоги,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями за чинними тарифами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України, яка діє станом на момент надання таких послуг, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків, на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 грудня 2021 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська дирекція АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22046132
Переможець 31 438,58
UAH
10 грудня 2021 11:18

Документи

10 грудня 2021 11:18
Електронний підпис
10 грудня 2021 11:16
протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 11:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Житомирська дирекція АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22046132
31 438,58
UAH
Документи

Документи

10 грудня 2021 11:18
Електронний підпис
10 грудня 2021 11:16
протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 14:55
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:55
додаткова угода 1 до договору 979.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 16:21
договір 979.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з виплати та доставки грошових допомог 1 послуга 31 438,58
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 979
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з виплати та доставки грошових допомог 1 послуга 29 946,54
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 946,54
UAH