Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кондиціонери Cooper&Hunter (CH-S12FTXF-NG або еквівалент)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-12-10-004833-b ● a93f0ef18dde431faee4123e0a018609
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональне відділення Фонду державного майна в Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі |
Код ЄДРПОУ: | 21295778 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, пр. Ушакова,47 |
Контактна особа: |
Шерстюк Світлана Вікторівна +380552224444 finzvit_65@spfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2021 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2021 13:14 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Код за ДК 021:2015: 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (номенклатурна позиція 42512200-0 - Настінні кондиціонери повітря)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Кондиціонери Cooper&Hunter (CH-S12FTXF-NG або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, просп. Ушакова, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
—
28 грудня 2021
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно з ст. 49 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 року № 2456-VI, у безготівковій формі та національній валюті України, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Продавця (Постачальника) протягом 7 (семи) робочих днів з дня прийняття Товару Замовником та підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 16:38 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монтаж
Дата подання: 10 грудня 2021 17:25
Дата відповіді: 13 грудня 2021 08:42
Добрий день шановний замовник. У поставку входить монтаж?
Відповідь: Доброго дня! Монтаж не входить у поставку.
Встановлення
Дата подання: 13 грудня 2021 16:40
Дата відповіді: 14 грудня 2021 13:44
Доброго дня! У Вас у специфікації вказано "зі встановленням" просимо виправити.
Відповідь: Доброго дня, шановний Замовник!
В оголошенні про закупівлю, а саме в інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), а також в проєкті Договору про закупівлю не вказано щодо необхідності встановлення товару, який є предметом закупівлі. Проєкт Додатка до договору буде узгоджуватися після проведення аукціону, з Учасником, якого електронна система закупівель визнає переможцем.
Офіційно повідомляємо, що невключення Вами вартості встановлення (монтажу) товару у вартість предмета закупівлі не є причиною відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Окрім цього зазначаємо, що Ви можете зателефонувати за номером, вказаним в оголошенні та отримати вичерпну та розгорнуту відповідь на усі запитання.
В оголошенні про закупівлю, а саме в інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), а також в проєкті Договору про закупівлю не вказано щодо необхідності встановлення товару, який є предметом закупівлі. Проєкт Додатка до договору буде узгоджуватися після проведення аукціону, з Учасником, якого електронна система закупівель визнає переможцем.
Офіційно повідомляємо, що невключення Вами вартості встановлення (монтажу) товару у вартість предмета закупівлі не є причиною відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Окрім цього зазначаємо, що Ви можете зателефонувати за номером, вказаним в оголошенні та отримати вичерпну та розгорнуту відповідь на усі запитання.
Роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 15 грудня 2021 20:15
Дата відповіді: 16 грудня 2021 10:13
Якщо проводиться тільки закупівля товару. Без монтажу.
Такий документ , як Документ виданий уповноваженим органом на проведення робіт підвищеної небезпеки, по даних видах робіт, повинен бути виключений Замовником.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник!
Дана вимога пов’язана з тим, що Замовник окрім закупівлі Товару, який є предметом закупівлі, планує провести в подальшому також закупівлю послуг з монтажу даного Товару, які здійснюються за іншим кодом ДК. Для Замовника важливо, щоб потенційний Постачальник (Продавець Товару, який є предметом закупівлі) мав кваліфікацію та відповідні дозвільні документи для можливого подальшого надання послуг з монтажу із збереженням гарантій виробника та Постачальника Товару.
Ще раз нагадую, що Ви можете зателефонувати за номером, вказаним в оголошенні та отримати відповідь, якщо у Вас залишилися запитання.
Дана вимога пов’язана з тим, що Замовник окрім закупівлі Товару, який є предметом закупівлі, планує провести в подальшому також закупівлю послуг з монтажу даного Товару, які здійснюються за іншим кодом ДК. Для Замовника важливо, щоб потенційний Постачальник (Продавець Товару, який є предметом закупівлі) мав кваліфікацію та відповідні дозвільні документи для можливого подальшого надання послуг з монтажу із збереженням гарантій виробника та Постачальника Товару.
Ще раз нагадую, що Ви можете зателефонувати за номером, вказаним в оголошенні та отримати відповідь, якщо у Вас залишилися запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-10-004833-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БЕРНАДО ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3195613168
Дата подання: 24 грудня 2021 11:06
незаконна дискваліфікація
Замовник точно нехтує чинним законодавством, та обирає найбільш високу ціну, явно тут наявні корупційні схеми з переможцем закупівлі.
Ви, Замовнику, не маєте жодного законного права дискваліфікувати нашу пропозицію.
Пропозиція не відповідає умовам закупівлі...що саме вас не влаштовує, бо таке формулювання схоже на формальну відмову?
Які саме пункти вашего замовлення порушені?
З огляду на це, ми вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію та визнати нашу компанію переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Ви, Замовнику, не маєте жодного законного права дискваліфікувати нашу пропозицію.
Пропозиція не відповідає умовам закупівлі...що саме вас не влаштовує, бо таке формулювання схоже на формальну відмову?
Які саме пункти вашего замовлення порушені?
З огляду на це, ми вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію та визнати нашу компанію переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2021 11:20
Доброго дня, шановний Учасник! Будь ласка, ознайомтеся з Протоколом № 75 від 23.12.2021, який додано до електронної системи закупівель та в якому вказані причини відхилення Вашої пропозиції.
Номер вимоги: UA-2021-12-10-004833-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БЕРНАДО ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3195613168
Дата подання: 24 грудня 2021 11:31
ДОКУМЕНТИ
Для продажу кондицыонерыв без монтажу вимагати наявність сервісних спеціалістів незаконно. Це стосується лише монтажних організацій і якщо б ми брали участь у тендері по монтажу, то обовязково б надали такий документ. Інакше ця ваша вимога неазконна.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2021 13:57
Шановний Учасник! Перед тим, як подавати пропозицію необхідно уважно вивчати матеріали закупівлі, а саме: під час періоду уточнень вже відбулося обговорення цього питання. Ви можете з матеріалами обговорення самостійно ознайомитися в електронній системі закупівель. Проте, якщо у Вас немає часу уважно вивчати документі, повторюємо відповідь, яку було надано під час періоду обговорення закупівлі: "Дана вимога пов’язана з тим, що Замовник окрім закупівлі Товару, який є предметом закупівлі, планує провести в подальшому також закупівлю послуг з монтажу даного Товару, які здійснюються за іншим кодом ДК. Для Замовника важливо, щоб потенційний Постачальник (Продавець Товару, який є предметом закупівлі) мав кваліфікацію та відповідні дозвільні документи для можливого подальшого надання послуг з монтажу із збереженням гарантій виробника та Постачальника Товару.
Ще раз нагадую, що Ви можете зателефонувати за номером, вказаним в оголошенні та отримати відповідь, якщо у Вас залишилися запитання."
Ще раз нагадую, що Ви можете зателефонувати за номером, вказаним в оголошенні та отримати відповідь, якщо у Вас залишилися запитання."
Номер вимоги: UA-2021-12-10-004833-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРАВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2704210093
Дата подання: 24 грудня 2021 11:58
незаконна дискваліфікація
цінова пропозиція ФОП Арав Є. О. на 100% відповідає умовам тендера та на 39465,00 грн. дешевше, ніж у переможця. Вимогаю скасувати дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2021 13:59
Доброго дня, шановний Учасник! Будь ласка, ознайомтеся з Протоколом № 76 від 23.12.2021, який оприлюднено в електронної системи закупівель та в якому вказані причини відхилення Вашої пропозиції.
Номер вимоги: UA-2021-12-10-004833-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "САОЛ", Код ЄДРПОУ:40898952
Дата подання: 24 грудня 2021 15:58
Оскарження визначення переможця
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Звертаємо Вашу увагу на той факт, що згідно Оголошення про закупівлю № UA-2021-12-10-004833-b, Додаток 2 до оголошення
про проведення спрощеної закупівлі
"Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" Учасником має бути підтверджена інформація про те що :
Товар, що пропонується до приймання-передачі, повинен передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, а саме:
- Відповідати вимогам Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», технічних регламентів діючих на території України, що стосуються предмету закупівлі, та інших чинних нормативно-правових актів України з питань екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, пожежної та техногенної безпеки, охорони праці та виробничої санітарії;
- Мати екологічне маркування згідно з вимогами технічного регламенту діючого на території України та /або ISO 14024, в разі, якщо він підлягає такому маркуванню відповідно до законодавства.
Отже розглянувши документи надані Учасником ТОВ "Делс" у складі вищевказаної Закупівлі, ми бачимо що дана інформація відсутня, не підтверджена: не надано ні Сертифікатів, ні довідки (листа) з поясненням причини відсутності даних сертифікатів, екологічного маркування і захисту довкілля, та Ви цього не догледіли, як і те, що ТОВ "СаОл" було надано листи пояснення про необов'язкову сертифікацію даного товару!!! Зате сертифікат ISO, який наданий нами без перекладу на укр. мову Ви чудово бачите!!!
Виходячи з вищевказаного виходить, що Замовник бачить те, що хоче бачити, а не те що є насправді…
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем даної Закупівлі ТОВ "ДЕЛС" і повернути пропозицію ТОВ «СаОл» на розгляд або скасувати дану закупівлю!
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі
"Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" Учасником має бути підтверджена інформація про те що :
Товар, що пропонується до приймання-передачі, повинен передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, а саме:
- Відповідати вимогам Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», технічних регламентів діючих на території України, що стосуються предмету закупівлі, та інших чинних нормативно-правових актів України з питань екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, пожежної та техногенної безпеки, охорони праці та виробничої санітарії;
- Мати екологічне маркування згідно з вимогами технічного регламенту діючого на території України та /або ISO 14024, в разі, якщо він підлягає такому маркуванню відповідно до законодавства.
Отже розглянувши документи надані Учасником ТОВ "Делс" у складі вищевказаної Закупівлі, ми бачимо що дана інформація відсутня, не підтверджена: не надано ні Сертифікатів, ні довідки (листа) з поясненням причини відсутності даних сертифікатів, екологічного маркування і захисту довкілля, та Ви цього не догледіли, як і те, що ТОВ "СаОл" було надано листи пояснення про необов'язкову сертифікацію даного товару!!! Зате сертифікат ISO, який наданий нами без перекладу на укр. мову Ви чудово бачите!!!
Виходячи з вищевказаного виходить, що Замовник бачить те, що хоче бачити, а не те що є насправді…
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем даної Закупівлі ТОВ "ДЕЛС" і повернути пропозицію ТОВ «СаОл» на розгляд або скасувати дану закупівлю!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2021 12:02
Доброго дня, шановний Учасник!
Хочемо повідомити, що Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з урахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі.
Зауважимо, що технічні, якісні та кількісні характеристики Товару (предмету закупівлі), запропонованого Учасником, який визнаний переможцем спрощеної процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-12-10-004833-b, повністю ВІДПОВІДАЮТЬ вимогам закупівлі. Підстави для відхилення відсутні.
Хочемо повідомити, що Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з урахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі.
Зауважимо, що технічні, якісні та кількісні характеристики Товару (предмету закупівлі), запропонованого Учасником, який визнаний переможцем спрощеної процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-12-10-004833-b, повністю ВІДПОВІДАЮТЬ вимогам закупівлі. Підстави для відхилення відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2021 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "САОЛ" |
136 080,00
UAH з ПДВ
|
112 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕРНАДО ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" |
133 560,00
UAH з ПДВ
|
119 509,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРАВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
150 000,30
UAH з ПДВ
|
135 135,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛС" |
174 600,00
UAH з ПДВ
|
174 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САОЛ" #40898952 |
Відхилено |
112 050,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 16:53
|
ФОП "БЕРНАДО ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3195613168 |
Відхилено |
119 509,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 16:49
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРАВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2704210093 |
Відхилено |
135 135,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 17:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛС" #41967340 |
Переможець |
174 600,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 17:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 грудня 2021 14:39 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 9.1 проекту Договору про закупівлю товарів, який опублікований в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Кондиціонери Cooper&Hunter (CH-S12FTXF-NG або еквівалент)» (згідно з ДК 021:2015 код 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (номенклатурна позиція 42512200-0 - Настінні кондиціонери повітря), запланований строк дії Договору – до 31 грудня 2021 року. В силу технічних особливостей роботи електронного майданчика dzo.com.ua, через який Замовником закупівлі здійснювалася публікація Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: після відповідей на оскарження електронна система протягом трьох календарних днів не дає змогу перевести закупівлю у статус «завершена», станом на 30.12.2021 процедуру закупівлі не завершено. Відтак Замовник технічно не має змоги здійснити заплановану на 2021 рік закупівлю за ідентифікатором закупівлі UA-2021-12-10-004833-b). |
Документи:
30 грудня 2021 14:39
|
Електронний підпис |
30 грудня 2021 14:35
|
Протокол _78.PDF |