Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75 |
Контактна особа: |
Клименко Вікторія Валентинівна 0963020652 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2021 13:55 |
Очікувана вартість: | 1 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на очікувану вартість, в залежності від реального фінансування | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2021 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 11:42 |
перелiк змiни.docx | |
22 грудня 2021 11:42 |
ТД хліб цільнозерновий на 2022 (зі змінами 22.12).docx | |
10 грудня 2021 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
22 грудня 2021 11:42 |
перелiк змiни.docx
|
||
22 грудня 2021 11:42 |
ТД хліб цільнозерновий на 2022 (зі змінами 22.12).docx
|
||
10 грудня 2021 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-08-000031 ● fd6f30e7677d4531bbe7289dd4efa39a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 11:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2022 № 39-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
08.11.2022 № 39-З
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-10-004668-b, 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-08 14:24:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-10-004668-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
2) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
3) чому тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не відхилена відповідно до пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону, якщо:
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції документи, визначені у пункті 1 розділу 1 тендерної документації, зокрема документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики;
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції інформацію про використання у своїй діяльності печатки, як це визначено у пункті 1 розділу 1 тендерної документації;
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ стосовно контролю працівників, що перебувають у трудових відносинах з учасником, та/або інших третіх осіб, які можуть контактувати під час здійснення відповідної господарської діяльності, на ознаки наявності та/або відсутності ознак, схожих на короновірусну хворобу "COVID-19" (температурний скринінг, дотримання санітарно гігієнічних правил тощо) під час виконання робочих обов'язків працівників відповідних професій (пункт 2 розділу 5 тендерної документації);
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції погодження з тим, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України (пункт 2 розділу 5 тендерної документації);
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції медичну книжку Приступи Олександра Олеговича, який згідно з довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 29.12.2021 № 175 та іншими документами тендерної пропозиції є водієм (у тендерній пропозиції наявна особиста медична книжка Притули Олександра Олеговича), чим не виконав вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації та вимоги до умов поставки, визначені у додатку 2 до тендерної документації;
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я керівника учасника, та інші пов’язані документи, чим не виконав вимоги розділу «Документи, що посвідчують якість товару (дійсні на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто термін їх дії не повинен закінчитися)» додатку 2 до тендерної документації;
- тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не містить накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному носії особистих ключів учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим не виконано пункт 1 розділу 3 тендерної документації;
- на порушення частини шостої статті 17 Закону та пункту 1 розділу 3 тендерної документації переможець відкритих торгів ПП «ЗВГ» надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, у строк, що перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-11 15:54:11
Пояснення
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 08.11.2022 № 39-3 Черкаси «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі відділу освіти виконкому Тернівської районної в місті ради. Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі відділу освіти (далі – Замовник) ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби «Хліб цільнозерновий, вищого ґатунку, формовий» (Очікувана вартість на 2022 рік) через електронну систему закупівель 08.11.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі» та надати пояснення: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі; 2) чому тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не відхилена відповідно до пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону… Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Предметом вищезазначеної закупівлі є «Хліб цільнозерновий, вищого ґатунку, формовий» (Очікувана вартість на 2022 рік) у обсязі, необхідному для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Тернівського району міста Кривого Рогу. З метою забезпечення можливості закупівлі продукції провідним технологом централізованої бухгалтерії відділу освіти була розроблена специфікація до предмета закупівлі та визначені кількісні показники. Специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва, кількісні показники визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: Якість товару повинна відповідати діючим стандартам та вимогам ДСТУ 7517:2014 Хліб із пшеничного борошна; Загальні технічні умови; Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; Закон України «Про дитяче харчування». Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідної продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах відділу; - проведення аналізу цін на відповідну продукцію з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та продуктових крамницях; - проведення аналізу середньостатистичних цін по регіону на відповідну продукцію за даними Держстату. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи з середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://drive.google.com/file/d/1Yln4dvWfJzFZJezY6M5WW3Mls54JMubi/view
Чому тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не відхилена відповідно до пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону?
Відповідь:
Тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не відхилена відповідно до пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону, тому, що: - учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не порушив жодного з пунктів поданих нижче:
Ст. 31 Закону про публічні закупівлі. Відхилення тендерних пропозицій
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
- «Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
- є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Чому учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції документи, визначені у пункті 1 розділу 1 тендерної документації, зокрема документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики; - учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції інформацію про використання у своїй діяльності печатки, як це визначено у пункті 1 розділу 1 тендерної документації?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхилено тому, що дану вимогу ніяк не можна віднести до Ст. 31 Закону про публічні закупівлі. Відхилення тендерних пропозицій.
Чому учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ стосовно контролю працівників, що перебувають у трудових відносинах з учасником, та/або інших третіх осіб, які можуть контактувати під час здійснення відповідної господарської діяльності, на ознаки наявності та/або відсутності ознак, схожих на короновірусну хворобу "COVID-19" (температурний скринінг, дотримання санітарно гігієнічних правил тощо) під час виконання робочих обов'язків працівників відповідних професій (пункт 2 розділу 5 тендерної документації)?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхиллено тому, що дану вимогу на той час, ніхто з учасників не міг підтвердити, так як на той час всюди була черга у лікарнях щодо виявлення або відсутності ознак схожих на короновірусну хворобу "COVID-19". Мене як Замовника було повідомлено про це листами від Учасників.
Й враховуючи те, що медичний догляд працівників був пройдений, й ніяких захворювань не виявлено, вирішила не відхиляти.
Чому учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції погодження з тим, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України (пункт 2 розділу 5 тендерної документації)?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхиллено тому, що ним було надано інформацію про те, що він чітко розуміє про те, що несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, та надано лист щодо погодження з істотними умовами договору та безумовного його підписання.
Чому учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції медичну книжку Приступи Олександра Олеговича, який згідно з довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 29.12.2021 № 175 та іншими документами тендерної пропозиції є водієм (у тендерній пропозиції наявна особиста медична книжка Притули Олександра Олеговича), чим не виконав вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації та вимоги до умов поставки, визначені у додатку 2 до тендерної документації?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхиллено тому, що ним було надано лист, щодо допущення лікарем під час заповнення медичної книжки орфографічну помилку у прізвищі, й надано медичну книжку з виправленням.
Чому учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я керівника учасника, та інші пов’язані документи, чим не виконав вимоги розділу «Документи, що посвідчують якість товару (дійсні на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто термін їх дії не повинен закінчитися)» додатку 2 до тендерної документації?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхилено тому, що ним було надано сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), звіт щодо перевірки.
Чому тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не містить накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному носії особистих ключів учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим не виконано пункт 1 розділу 3 тендерної документації?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхиллено тому, що учасник підписав всю подану документацію електронним підписом.
Чому на порушення частини шостої статті 17 Закону та пункту 1 розділу 3 тендерної документації переможець відкритих торгів ПП «ЗВГ» надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, у строк, що перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхилено тому, що учасник повідомив, про те, що площадка тимчасово не працювала у своєму листі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до рішення північного офісу держаудитслужби договір від 13.01.2022 № 15 розірвано
2022-11-17 10:56:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2022-12-19 15:39:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2021 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЗВГ" |
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Нестеров Андрій Сергійович |
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЗВГ" #24433519 |
Переможець |
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2022 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2022 15:59
|
дод. угода 4 до дог. 15.PDF | зміни до договору |
07 листопада 2022 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2022 10:06
|
дод.угода 3 до догов. 15.PDF | зміни до договору |
02 березня 2022 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2022 10:03
|
дод.угода 2 до догов. 15.PDF | зміни до договору |
02 березня 2022 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2022 10:01
|
дод.угода 1 до догов. 15.PDF | зміни до договору |
02 березня 2022 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 15:34
|
договір 15.PDF | укладений |
13 січня 2022 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
410 690,80
UAH
|
Причини розірвання договору: | неможливість усунення порушень, які були виявлені при проведенні моніторингу ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ |