Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення (цифрова)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2021-12-10-003070-b 1fa3cda272b34ab1ad759bbe77895d42
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бережна Наталя Сергіївна

+380674995612 n.s.bereznaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Бережна Наталя Сергіївна
+380674995612
n.s.bereznaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2021 13:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2021 13:52
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


На підставі Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами відповідно до пункту 3-1 розділу X "ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ" відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення (цифрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В.,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022
ДК 021:2015: 33111800-9 — Рентгенодіагностичні системи
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здіснює попередню оплату у розмірі 100 % (повністю або частковими, окремими платежами до загальної 100 % вартості Товару) на підставі рахунку-фактури, виставленого Постачальником, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк до 90 (дев’яносто) календарних днів. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2021 17:24
Електронний підпис
20 грудня 2021 17:22
1-1 Сертифікат якості.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
14 Наказ.PDF.p7s
20 грудня 2021 17:22
15 Наказ.PDF.p7s
20 грудня 2021 17:22
29 Авторизація.pdf
20 грудня 2021 17:22
15 Наказ.PDF
20 грудня 2021 17:22
12 Рішення 57.PDF.p7s
20 грудня 2021 17:22
22 Баланс 9 місяців.pdf
20 грудня 2021 17:22
25 Інструкція.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
24 МТВ.pdf
20 грудня 2021 17:22
01 Реєстр.pdf
20 грудня 2021 17:22
23 Рішення №62.pdf
20 грудня 2021 17:22
Цінова пропозиція.pdf
20 грудня 2021 17:22
03,04 Статут Опис.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
1-2 Сертифікат якості.pdf
20 грудня 2021 17:22
14 Наказ.PDF
20 грудня 2021 17:22
07, 08 Витяг та Виписка.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
29 Авторизація.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
25 Інструкція.pdf
20 грудня 2021 17:22
31 Ліцензія.PDF.p7s
20 грудня 2021 17:22
Цінова пропозиція.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
09 Витяг з реєстру ПДВ.PDF
20 грудня 2021 17:22
1-2 Сертифікат якості.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
16 Довіреність.PDF.p7s
20 грудня 2021 17:22
31 Ліцензія.PDF
20 грудня 2021 17:22
24 МТВ.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
22 Баланс 9 місяців.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
03,04 Статут Опис.pdf
20 грудня 2021 17:22
21 Відомості про товар.pdf
20 грудня 2021 17:22
23 Рішення №62.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
12 Рішення 57.PDF
20 грудня 2021 17:22
1-1 Сертифікат якості.pdf
20 грудня 2021 17:22
16 Довіреність.PDF
20 грудня 2021 17:22
01 Реєстр.pdf.p7s
20 грудня 2021 17:22
07, 08 Витяг та Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ"
#43185440
Переможець 2 500 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2021 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ"
#43185440
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:21
Додаткова угода до договору _213 від 29.12.2021.pdf укладений
30 грудня 2021 12:20
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:18
Додаткова угода до договору _213 від 29.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:16
Повідомлення про внесення змін до договору _ 213 доп _2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:16
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:15
Додаткова угода _1 до договору _ 213 від 28.12.2021 (2).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:14
Повідомлення про внесення змін до договору _ 213 від 28.12.2021 доп _1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:14
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 18:14
Договір _213 від 28.12.2021.pdf укладений
28 грудня 2021 18:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення (цифрова) 1 комплекти 2 500 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. « Сторони погодились викласти п. 4.2. Договору: 4.2. Покупець після підписання цього Договору здійснює попередню оплату у розмірі 100 % від ціни Договору, вказаній в п. 3.1. Договору (повністю або частковими, окремими платежами до загальної 100 % вартості Товару, який постачається згідно цього Договору) на підставі рахунку-фактури, виставленого Постачальником, з урахуванням забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами, Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням респіраторної хвороби CОVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в України». 2. Інші умови Договору, не передбачені даною додатковою угодою, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими особами Сторін та діє до 31.12.2021року. 4. Дана додаткова угода складена в двох однакових примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін….»
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): « ….. 1.Сторони за взаємною згодою Сторін вирішили припинити дію Договору. 2. Сторони підтверджують ,що на момент припинення дії Договору між ними не має неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних Сторонами зобов1язень. 3.У зв’язку з припиненням дії Договору ,жодна із сторін не має претензій до іншої Сторони по Договору. 4.Ця додаткова угода набирає чинності з моменту ії підписання, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили ,по одному для кожної із Сторін. 5. Текст цієї Додаткової угоди складено на український мові в двох дійсних примірниках, що мають однакову юридичну силу- по одному примірнику для кожної Сторони.….»
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення (цифрова) 1 комплекти 2 500 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 500 000,00
UAH
Причини розірвання договору: « ….. 1.Сторони за взаємною згодою Сторін вирішили припинити дію Договору. 2. Сторони підтверджують ,що на момент припинення дії Договору між ними не має неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних Сторонами зобов1язень. 3.У зв’язку з припиненням дії Договору ,жодна із сторін не має претензій до іншої Сторони по Договору. 4.Ця додаткова угода набирає чинності з моменту ії підписання, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили ,по одному для кожної із Сторін. 5. Текст цієї Додаткової угоди складено на український мові в двох дійсних примірниках, що мають однакову юридичну силу- по одному примірнику для кожної Сторони.….»