Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест-система, призначена для визначення антигена SARS-COV-2 (ДК 021:2015-33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання)( Тест-система, призначена для визначення антигена SARS-COV-2 у біологічному матеріалі з порожнини носа людини, НКМВ 024:2019-50280-Коронавірус(SARS-CoV)антигени IVD,набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз,ДК 021:2015-33124110-9 Діагностичні системи)
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2021-12-10-000911-a a8ab6d9411d04cb8ae6e27bb9ca42325
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордюшина Оксана Ігорівна

380950654850 gordyshuna_oks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01990756
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, проспект Ломоносова, будинок 101
Контактна особа: Гордюшина Оксана Ігорівна
380950654850
gordyshuna_oks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 грудня 2021 14:24
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Здійснити шляхом проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог Закону. Закупівлю провести на підставі частини 31 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Тест-система, призначена для визначення антигена SARS-COV-2 у біологічному матеріалі з порожнини носа людини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, проспект Ломоносова,101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33124110-9 — Діагностичні системи
НК 024:2019: 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 5.1. Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві протягом двох робочих днів з моменту отримання заявки на необхідний товар, але не пізніше чотирьох календарних днів від часу отримання заявки. 5.2. Постачальник здійснює поставку товару за кінцевим місцем призначення Покупця: Україна,85113, Донецька область,м.Костянтинівка, проспект Ломоносова,101. 5.3. Доставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється за власні кошти автотранспортом Постачальника. 5.4. Датою поставки є дата коли товар переданий у власність Покупця, згідно видаткової накладної, підписаною обома сторонами.. 5.5 Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаним в повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Покупця, що засвідчується підписами сторін у видатковій накладній. 6. Передача і приймання товару 6.1. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро - супровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість. 6.2. При виникненні претензій по некомплектності чи якості Товару, Постачальник повинен замінити неякісний Товар або довезти недостатню кількість Товару протягом двох робочих днів з дати отримання претензій від Покупця. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2021 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 09:30
Додаток 2 Медико-технічні вимоги.docx
10 грудня 2021 09:29
Додаток 3 Проект-договору.doc
10 грудня 2021 09:29
Оголошення тести.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АТІС ФАРМА 17 100,00
UAH
17 100,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА" 25 500,00
UAH
25 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 грудня 2021 23:33
Електронний підпис
20 грудня 2021 23:32
Тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2021 23:32
Проект-договору.pdf
20 грудня 2021 23:32
Статут.pdf
20 грудня 2021 23:32
Довіреність Юрчик А.О..pdf
20 грудня 2021 23:32
Висновок СЕЕ .pdf
20 грудня 2021 23:32
Витяг про ПДВ.pdf
20 грудня 2021 23:32
Витяг з ЄДР.pdf
20 грудня 2021 23:32
Таблиця відповідності.pdf
20 грудня 2021 23:32
Інструкція _20 Ред 06UA.pdf

Публічні документи

20 грудня 2021 20:59
Електронний підпис
20 грудня 2021 19:52
1.2. Витяг ЄДРПОУ 07122021..pdf
20 грудня 2021 19:52
13. Проект договору.pdf
20 грудня 2021 19:52
3.1. Довіреність Coretests.pdf
20 грудня 2021 19:52
6. Пропозиція.pdf
20 грудня 2021 19:52
7. Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТІС ФАРМА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АТІС ФАРМА
#43430046
Переможець 17 100,00
UAH
22 грудня 2021 14:28

Документи

22 грудня 2021 14:27
Електронний підпис
22 грудня 2021 14:27
CCI22122021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2021 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АТІС ФАРМА
#43430046
17 100,00
UAH
Документи

Документи

22 грудня 2021 14:27
Електронний підпис
22 грудня 2021 14:27
CCI22122021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 09:19
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 11:17
CCI06012022_0002.pdf зміни до договору
06 січня 2022 11:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:33
CCI28122021_0002.pdf укладений
28 грудня 2021 14:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Тест-система, призначена для визначення антигена SARS-COV-2 у біологічному матеріалі з порожнини носа людини 300 штуки 57,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін домовились продовжити строк договору на термін до 20.01.2022 року
Номер договору про закупівлю: 24122021-ант/20-UA-222
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Тест-система, призначена для визначення антигена SARS-COV-2 у біологічному матеріалі з порожнини носа людини 300 штуки 57,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 20 січня 2022
Сума оплати за договором: 17 100,00
UAH