Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40216423 |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Гагаріна, 16 |
Контактна особа: |
Самуник Олег Васильович +380971599786 oleg_samunik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 423 233,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
10 грудня 2021 08:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 18:02 |
Додаток 3 Договір.docx | |
09 грудня 2021 18:02 |
Додаток_2.docx | |
09 грудня 2021 18:02 |
Додаток_1_овочі.docx | |
09 грудня 2021 18:02 |
ТД овочі 2022.doc |
10 грудня 2021 08:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
09 грудня 2021 18:02 |
Додаток 3 Договір.docx
|
||
09 грудня 2021 18:02 |
Додаток_2.docx
|
||
09 грудня 2021 18:02 |
Додаток_1_овочі.docx
|
||
09 грудня 2021 18:02 |
ТД овочі 2022.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-26-000010 ● 577e82baaff747f0870e0bc596629bc2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2022 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
32
UA-2021-12-09-019316-c
09.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-27 14:15:16
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-01 10:44:45
Пояснення на запит
Замовником запит на надання пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
І. Так, 09 грудня 2021 р. Замовником було оголошено процедуру «відкриті торги» щодо закупівлі: «Лот 1 – Буряк, морква, цибуля, капуста рання, капуста пізня, баклажани, перець солодкий, корінь хрону, корінь селери, помідори, огірок, кабачки, часник, квасоля, яблука, груша, лимони, апельсини, банани, цибуля зелена, кріп листя, петрушка листя; Лот 2 - Полуниця, черешня, вишня, малина» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером UA-2021-12-09-019316-c на очікувану вартість закупівлі, яка склала 1 423 233,00 грн. з ПДВ.
І. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Також, до формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені, а саме: директори шкіл, завідуючі дитячих садочків, кухарів, комірників та підсобних працівників. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Також, розмір витрат визначено з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 14 березня 2021р., на основі аналізу споживання продуктів закладами та установами освіти. При визначенні предмета закупівлі враховувалось збільшення асортименту продуктів харчування відповідно затвердженого нового шкільного меню. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі даних моніторингу цін на соціально значущі продовольчі товари у роздрібній мережі Хмельницької області та ринкових цін на дату складання кошторису. Враховано при визначенні очікуваної вартості вимоги до умов поставки, зокрема, необхідність розвезення товару по закладах освіти.
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару по закладах освіти.
Щодо розміру бюджетних призначень повідомляємо наступне. Замовником проведено закупівлю на очікувану вартість фінансування на 2022 рік, адже Закон не містить обмежень щодо проведення закупівель до затвердження кошторису бюджетної установи, зокрема для здійснення невідкладних потреб на початку року в продуктах харчування. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих на даний момент ДСТУ.
ІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
Але, Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-09-019316-c відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» 10.12.2021 року. Надаємо посилання на сайт Замовника: http://dunosvita.gov.ua
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Висновок від 16.11.2022 року про результати моніторингу процедури UA-2021-12-09-019316-c розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані пояснення до Висновку та інформацію про неможливість усунення виявлених порушень. І. Так, 09 грудня 2021 р. Замовником було оголошено процедуру «відкриті торги» щодо закупівлі: «Лот 1 – Буряк, морква, цибуля, капуста рання, капуста пізня, баклажани, перець солодкий, корінь хрону, корінь селери, помідори, огірок, кабачки, часник, квасоля, яблука, груша, лимони, апельсини, банани, цибуля зелена, кріп листя, петрушка листя; Лот 2 - Полуниця, черешня, вишня, малина» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером UA-2021-12-09-019316-c на очікувану вартість закупівлі, яка склала 1 423 233,00 грн. з ПДВ. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Також, до формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені, а саме: директори шкіл, завідуючі дитячих садочків, кухарів, комірників та підсобних працівників. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку, зокрема по товарах, які містяться на сайті www.ukrstat.gov.ua буряк, капуста, морква, цибуля та яблука та при визначені очікуваної вартості враховано ціни згідно моніторингу цін на соціально значущі продовольчі товари у роздрібній мережі Хмельницької області станом на 30.11.2021 року, а також інформацію зі службової записки бухгалтера Замовника (надаються Додатками до пояснення). По інших товарах специфікації аналогічно використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. З Вашого висновку не зрозуміло звідки та яким чином ви встановили, що очікувана вартість за одиницю товару визначена не вірно, адже при оприлюдненні оголошення про проведення процедури закупівлі та річного плану Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено, що Замовник в оприлюдненій інформації має зазначати ціну за одиницю товару. Також, розмір витрат визначено з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 14 березня 2021р., на основі аналізу споживання продуктів закладами та установами освіти.При визначенні предмета закупівлі враховувалось збільшення асортименту продуктів харчування відповідно затвердженого нового шкільного меню.Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі даних моніторингу цін на соціально значущі продовольчі товари у роздрібній мережі Хмельницької області та ринкових цін на дату складання кошторису. Враховано при визначенні очікуваної вартості вимоги до умов поставки, зокрема, необхідність розвезення товару по закладах освіти. Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Вимога щодо оприлюднення цін за одиницю товару при визначенні очікуваної вартості не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 7 Закону, контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Водночас відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 (зі змінами) (далі - Положення), Державна аудиторська служба України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Пунктом 4 Положення установлено, що Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі, реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. При цьому стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення не передбачає вжиття адміністративних заходів (стягнень), пов'язаних з визначенням очікуваної вартості предмета закупівлі. Отже, Замовник самостійно здійснює розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку та може керуватися методикою, адже методика має рекомендаційний характер, а Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Щодо укладення договору за результати закупівлі повідомляємо, що відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Отже, Учасником ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ запропоновано ціну 1 380 120,00 грн. без ПДВ, відповідно Договір № 21 від 14.01.2022 року укладено на вказану суму. Крім того, 24.12.2021 року Учасником завантажено форму «цінова пропозиція», в якій зазначено ціни за одиницю товару, зокрема буряк, морква, цибуля, капуста, баклажани, перець солодкий, корінь хрону, корінь селери, помідори, огірки, кабачки, яблука, груші, цибуля зелена, кріп листя , петрушка листя по 17 грн. 50 копійок за 1кілограм (без ПДВ), часник, квасоля, лимон, апельсин, банани по 50 грн 00 копійок за 1 кілограм (без ПДВ). Саме за такими цінами укладено Договір. Крім того, умовами п. 2 ч. 1 ст. 43 Закону передбачено умови нікчемності договору, зокрема - Договір про закупівлю є нікчемним у разі: «2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону». Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено відхилення тендерної пропозиції у випадку визначення цін за одиницю товару вищих, ніж зазначено на сайті www.ukrstat.gov.ua. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник не може виконати Ваш висновок, адже очікувана вартість закупівлі обраховувалась в грудні 2021 року, Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, після завершення процедури неможливо відредагувати річний план та оголошення, Тендерну документацію, договір укладено без порушення ч. 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2022-11-23 10:13:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункт 3 Розділу 2 та пункт 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Буряк, морква, цибуля, капуста рання, капуста пізня, баклажани, перець солодкий, корінь хрону, корінь селери, помідори, огірок, кабачки, часник, квасоля, яблука, груша, лимони, апельсини, банани, цибуля зелена, кріп листя, петрушка листя |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 394 033,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 971,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання акту приймання-передавання товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
1 380 120,00
UAH з ПДВ
|
1 380 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА |
1 382 045,68
UAH з ПДВ
|
1 382 045,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Переможець |
1 380 120,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 11:23
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2023 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 17:28
|
Овочі_ фрукти.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 13:57
|
дод1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 16:21
|
Договір | укладений |
14 січня 2022 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 6 ст. 41, п. 8 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |