Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 – Буряк, морква, цибуля, капуста рання, капуста пізня, баклажани, перець солодкий, корінь хрону, корінь селери, помідори, огірок, кабачки, часник, квасоля, яблука, груша, лимони, апельсини, банани, цибуля зелена, кріп листя, петрушка листя; Лот 2 - Полуниця, черешня, вишня, малина
Очікувана вартість
1 423 233,00 UAH
UA-2021-12-09-019316-c 00cf5569f59245bd80d6632145a8da31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самуник Олег Васильович

+380971599786 oleg_samunik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40216423
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Гагаріна, 16
Контактна особа: Самуник Олег Васильович
+380971599786
oleg_samunik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2021 18:00
Очікувана вартість: 1 423 233,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 грудня 2021 17:52

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 грудня 2021 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2021 18:02
Додаток 3 Договір.docx
09 грудня 2021 18:02
Додаток_2.docx
09 грудня 2021 18:02
Додаток_1_овочі.docx
09 грудня 2021 18:02
ТД овочі 2022.doc
10 грудня 2021 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2021 18:02
Додаток 3 Договір.docx
09 грудня 2021 17:52
Додаток 3 Договір.docx
09 грудня 2021 18:02
Додаток_2.docx
09 грудня 2021 17:52
Додаток_2.docx
09 грудня 2021 18:02
Додаток_1_овочі.docx
09 грудня 2021 17:52
Додаток_1_овочі.docx
09 грудня 2021 18:02
ТД овочі 2022.doc
09 грудня 2021 17:52
ТД овочі 2022.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-26-000010 ● 577e82baaff747f0870e0bc596629bc2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2022 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.10.2022 № 265
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
32
UA-2021-12-09-019316-c

09.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-10-27 14:15:16

Запит про надання пояснень

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-01 10:44:45

Пояснення на запит

Замовником запит на надання пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
І. Так, 09 грудня 2021 р. Замовником було оголошено процедуру «відкриті торги» щодо закупівлі: «Лот 1 – Буряк, морква, цибуля, капуста рання, капуста пізня, баклажани, перець солодкий, корінь хрону, корінь селери, помідори, огірок, кабачки, часник, квасоля, яблука, груша, лимони, апельсини, банани, цибуля зелена, кріп листя, петрушка листя; Лот 2 - Полуниця, черешня, вишня, малина» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером UA-2021-12-09-019316-c на очікувану вартість закупівлі, яка склала 1 423 233,00 грн. з ПДВ.
І. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Також, до формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені, а саме: директори шкіл, завідуючі дитячих садочків, кухарів, комірників та підсобних працівників. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Також, розмір витрат визначено з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 14 березня 2021р., на основі аналізу споживання продуктів закладами та установами освіти. При визначенні предмета закупівлі враховувалось збільшення асортименту продуктів харчування відповідно затвердженого нового шкільного меню. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі даних моніторингу цін на соціально значущі продовольчі товари у роздрібній мережі Хмельницької області та ринкових цін на дату складання кошторису. Враховано при визначенні очікуваної вартості вимоги до умов поставки, зокрема, необхідність розвезення товару по закладах освіти.
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару по закладах освіти.
Щодо розміру бюджетних призначень повідомляємо наступне. Замовником проведено закупівлю на очікувану вартість фінансування на 2022 рік, адже Закон не містить обмежень щодо проведення закупівель до затвердження кошторису бюджетної установи, зокрема для здійснення невідкладних потреб на початку року в продуктах харчування. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих на даний момент ДСТУ.
ІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
Але, Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-09-019316-c відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» 10.12.2021 року. Надаємо посилання на сайт Замовника: http://dunosvita.gov.ua

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Висновок від 16.11.2022 року про результати моніторингу процедури UA-2021-12-09-019316-c розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані пояснення до Висновку та інформацію про неможливість усунення виявлених порушень. І. Так, 09 грудня 2021 р. Замовником було оголошено процедуру «відкриті торги» щодо закупівлі: «Лот 1 – Буряк, морква, цибуля, капуста рання, капуста пізня, баклажани, перець солодкий, корінь хрону, корінь селери, помідори, огірок, кабачки, часник, квасоля, яблука, груша, лимони, апельсини, банани, цибуля зелена, кріп листя, петрушка листя; Лот 2 - Полуниця, черешня, вишня, малина» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером UA-2021-12-09-019316-c на очікувану вартість закупівлі, яка склала 1 423 233,00 грн. з ПДВ. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Також, до формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені, а саме: директори шкіл, завідуючі дитячих садочків, кухарів, комірників та підсобних працівників. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку, зокрема по товарах, які містяться на сайті www.ukrstat.gov.ua буряк, капуста, морква, цибуля та яблука та при визначені очікуваної вартості враховано ціни згідно моніторингу цін на соціально значущі продовольчі товари у роздрібній мережі Хмельницької області станом на 30.11.2021 року, а також інформацію зі службової записки бухгалтера Замовника (надаються Додатками до пояснення). По інших товарах специфікації аналогічно використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. З Вашого висновку не зрозуміло звідки та яким чином ви встановили, що очікувана вартість за одиницю товару визначена не вірно, адже при оприлюдненні оголошення про проведення процедури закупівлі та річного плану Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено, що Замовник в оприлюдненій інформації має зазначати ціну за одиницю товару. Також, розмір витрат визначено з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 14 березня 2021р., на основі аналізу споживання продуктів закладами та установами освіти.При визначенні предмета закупівлі враховувалось збільшення асортименту продуктів харчування відповідно затвердженого нового шкільного меню.Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі даних моніторингу цін на соціально значущі продовольчі товари у роздрібній мережі Хмельницької області та ринкових цін на дату складання кошторису. Враховано при визначенні очікуваної вартості вимоги до умов поставки, зокрема, необхідність розвезення товару по закладах освіти. Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Вимога щодо оприлюднення цін за одиницю товару при визначенні очікуваної вартості не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 7 Закону, контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Водночас відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 (зі змінами) (далі - Положення), Державна аудиторська служба України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Пунктом 4 Положення установлено, що Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі, реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. При цьому стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення не передбачає вжиття адміністративних заходів (стягнень), пов'язаних з визначенням очікуваної вартості предмета закупівлі. Отже, Замовник самостійно здійснює розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку та може керуватися методикою, адже методика має рекомендаційний характер, а Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Щодо укладення договору за результати закупівлі повідомляємо, що відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Отже, Учасником ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ запропоновано ціну 1 380 120,00 грн. без ПДВ, відповідно Договір № 21 від 14.01.2022 року укладено на вказану суму. Крім того, 24.12.2021 року Учасником завантажено форму «цінова пропозиція», в якій зазначено ціни за одиницю товару, зокрема буряк, морква, цибуля, капуста, баклажани, перець солодкий, корінь хрону, корінь селери, помідори, огірки, кабачки, яблука, груші, цибуля зелена, кріп листя , петрушка листя по 17 грн. 50 копійок за 1кілограм (без ПДВ), часник, квасоля, лимон, апельсин, банани по 50 грн 00 копійок за 1 кілограм (без ПДВ). Саме за такими цінами укладено Договір. Крім того, умовами п. 2 ч. 1 ст. 43 Закону передбачено умови нікчемності договору, зокрема - Договір про закупівлю є нікчемним у разі: «2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону». Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено відхилення тендерної пропозиції у випадку визначення цін за одиницю товару вищих, ніж зазначено на сайті www.ukrstat.gov.ua. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник не може виконати Ваш висновок, адже очікувана вартість закупівлі обраховувалась в грудні 2021 року, Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, після завершення процедури неможливо відредагувати річний план та оголошення, Тендерну документацію, договір укладено без порушення ч. 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».

2022-11-23 10:13:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 листопада 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункт 3 Розділу 2 та пункт 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Буряк, морква, цибуля, капуста рання, капуста пізня, баклажани, перець солодкий, корінь хрону, корінь селери, помідори, огірок, кабачки, часник, квасоля, яблука, груша, лимони, апельсини, банани, цибуля зелена, кріп листя, петрушка листя
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 394 033,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 971,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 грудня 2021 14:49
Закінчення: 28 грудня 2021 15:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5050 кг
Буряк
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
5044 кг
Морква
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
4400 кг
Цибуля
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
2745 кг
Капуста рання
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
9650 кг
Капуста пізня
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
1120 кг
Баклажани
ДК 021:2015: 03221200-8 — Плодові овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
1980 кг
Перець солодкий
ДК 021:2015: 03221230-7 — Перець овочевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
123 кг
Корінь хрону
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
1390 кг
Корінь селери
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
3030 кг
Помідора
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
3030 кг
Огірок
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
2146 кг
Кабачки
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
255 кг
Часник
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
965 кг
Квасоля
ДК 021:2015: 03221210-1 — Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
5300 кг
Яблука
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
500 кг
Груша
ДК 021:2015: 03222322-6 — Груші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
565 кг
Лимон
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
5050 кг
Апельсин
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
4400 кг
Банани
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
715 кг
Цибуля зелена
ДК 021:2015: 03221300-9 — Листкові овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
80 кг
Кріп листя
ДК 021:2015: 03221300-9 — Листкові овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022
461 кг
Петрушка листя
ДК 021:2015: 03221300-9 — Листкові овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, заклади дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання акту приймання-передавання товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ 1 380 120,00
UAH з ПДВ
1 380 120,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА 1 382 045,68
UAH з ПДВ
1 382 045,68
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 грудня 2021 18:38
Електронний підпис
31 грудня 2021 18:38
public_doc.pdf
31 грудня 2021 18:38
public_doc (1).p7s
31 грудня 2021 18:38
Dovidka_21333441920660571876.pdf.p7s
31 грудня 2021 18:38
Dovidka_21333441920660571876.pdf
31 грудня 2021 18:38
Паспорт ІПН.pdf
31 грудня 2021 18:38
Довідки ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
31 грудня 2021 18:38
Витяг Єдиного Податку.pdf
31 грудня 2021 18:38
Виписка ЄДРПОУ.PDF
24 грудня 2021 22:17
Електронний підпис
24 грудня 2021 22:17
Згода договір райк.pdf
24 грудня 2021 22:17
Медична книжка водій.pdf
24 грудня 2021 22:17
стаття 17.pdf
24 грудня 2021 22:17
ТЗ згідно ТД.pdf
24 грудня 2021 22:17
Витяг ЄДРПОУ 01.11.2021.pdf
24 грудня 2021 22:17
Договір Бахур+Відгук.pdf
24 грудня 2021 22:17
Формальні помилки.pdf
24 грудня 2021 22:17
Санкції ГОСП.pdf
24 грудня 2021 22:17
стаття 17 ТД+.pdf
24 грудня 2021 22:17
ст 17 1.pdf
24 грудня 2021 22:17
Санкції 2.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довкілля райк.pdf
24 грудня 2021 22:17
ПДВ Довідка.pdf
24 грудня 2021 22:17
Обробка даних Раб.pdf
24 грудня 2021 22:17
Обробка даних Собенко.pdf
24 грудня 2021 22:17
Захист довкілля 2.pdf
24 грудня 2021 22:17
Оренда авто.pdf
24 грудня 2021 22:17
Протоколи 01.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довкілля Терн.pdf
24 грудня 2021 22:17
Згода договір.pdf
24 грудня 2021 22:17
Договір Наум+Відгук.pdf
24 грудня 2021 22:17
Виписка ЄДРПОУ.PDF
24 грудня 2021 22:17
Сан паспорт Лист.pdf
24 грудня 2021 22:17
Лист Екпертиза.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довідка Чинність.pdf
24 грудня 2021 22:17
Уповноважена особа зв.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довідка Субпідряд.pdf
24 грудня 2021 22:17
Про печатку.pdf
24 грудня 2021 22:17
Мат база.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довідка про надання.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довкілля Терн 2.pdf
24 грудня 2021 22:17
Строк дії пропозиції.pdf
24 грудня 2021 22:17
Учасник.pdf
24 грудня 2021 22:17
Тех паспорт авто.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довкілля.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довідка про документи.pdf
24 грудня 2021 22:17
Оренда приміщення.pdf
24 грудня 2021 22:17
Протоколи 02.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довідка не надання.pdf
24 грудня 2021 22:17
Субпідряд зв.pdf
24 грудня 2021 22:17
ТЗ заповнене.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довкілля зв.pdf
24 грудня 2021 22:17
Захист довкілля 03.pdf
24 грудня 2021 22:17
Санкції.pdf
24 грудня 2021 22:17
Паспорт ІПН.pdf
24 грудня 2021 22:17
Довідка договори.pdf
24 грудня 2021 22:17
Договір ПРОЕКТ.pdf
24 грудня 2021 22:17
Лист субпідряд.pdf
24 грудня 2021 22:17
Працівники.pdf
24 грудня 2021 22:17
Ліцензія.pdf
24 грудня 2021 22:17
ст 17 2.pdf
24 грудня 2021 22:17
Витяг Єдиного Податку.pdf

Публічні документи

24 грудня 2021 09:42
Електронний підпис
24 грудня 2021 09:42
Виписка 01.jpg
24 грудня 2021 09:42
паспорт2.jpg
24 грудня 2021 09:42
Виписка 02.jpg
24 грудня 2021 09:42
паспорт1.jpg
24 грудня 2021 09:42
технічні вимоги.pdf
24 грудня 2021 09:42
Проект договору.pdf
24 грудня 2021 09:42
Тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2021 09:42
витяг єд податк.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ
#3073606757
Переможець 1 380 120,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2021 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2021 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ
#3073606757
1 380 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2023 11:24
Електронний підпис укладений
21 лютого 2023 11:23
Додаткова 3.pdf зміни до договору
21 лютого 2023 11:19
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 17:28
Овочі_ фрукти.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 17:26
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 13:57
дод1.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 13:56
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 16:21
Договір укладений
14 січня 2022 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 6 ст. 41, п. 8 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 383 725,12
UAH