Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товар за кодом ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Машини дорожні комбіновані)
Очікувана вартість
14 883 459,00 UAH
UA-2021-12-09-018510-c bc165ae7f9af417ebc6d50801da80a52
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Серажим

+380532560631 ihor.s@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Серажим
+380532560631
ihor.s@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури: ст. 13 та п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 17:10
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Товар за кодом ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Машини дорожні комбіновані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує поставлену Постачальником (Товар) за цінами, передбаченими в Специфікації, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії (Товару), з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі між «Постачальником» та «Покупцем», який складається на підставі видаткової накладної. Покупець залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну згідно виставленого Постачальником рахунку. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

09 грудня 2021 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2021 17:09
Технічна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-05-000005 ● c7eb49ccd32f4cf58119e9724e27ed4e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 січня 2022 13:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
05.01.2022 № 1
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 05.01.2022 № 1

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-12-09-018510-c, 09.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-05 17:46:43

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Машини дорожні комбіновані» (ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби), очікуваною вартістю 14883459,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-09-018510-c,) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-11 17:52:27

Пояснення

Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент може повідомити наступне.

1. Департаментом будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації сформовано технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі а також його очікувану вартість на підставі наступного: рішенням сесії Полтавської обласної ради від 06.07.2021 № 192 про внесення змін до обласної Програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2021 – 2024 роки передбачено необхідність у придбанні комбінованих дорожніх машин згідно Порядку використання коштів обласного бюджету на придбання у 2021 році комбінованих дорожніх машин на умовах співфінансування; територіальними громадами, що визначені суб’єктами співфінансування надіслано, зокрема, бажаний перелік технічних характеристик комбінованих дорожніх машин, а саме надіслано гарантійні листи щодо умов співфінансування, в яких зазначено, що співфінансування здійснюється на придбання комбінованих дорожніх машин: 1) на базі шасі самоскиду КрАЗ – 5401С2 вантажопідйомністю 10,0 т. або аналогу; 2) на базі шасі КрАЗ або аналогу; 3) на базі самоскиду 4х2; 4) на базі шасі КрАЗ або аналог. Відповідно до зазначеного та керуючись п. 2 ч. 1 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі (метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін) Департаментом направлено запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. З відповідних цінових пропозицій та листів територіальних громад Департаментом сформовано очікувану вартість предмету закупівлі а також його технічні, якісні та кількісні характеристики.
Розмір бюджетного призначення визначено в Рішенні сесії Полтавської обласної ради від 06.07.2021 № 192 про внесення змін до обласної Програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2021 – 2024 роки.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Департамент будівництва, містобудування і архітектури не має власного веб-сайту. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів дана інформація не може бути розміщена замовником, оскільки, доступ до останнього в Департаменту будівництва, містобудування і архітектури - відсутній.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД"
#42999106
Переможець 14 797 339,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 17:10

Документи

09 грудня 2021 17:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 17:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД"
#42999106
14 797 339,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 17:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 09:42
ДУ№3.pdf укладений
16 січня 2023 09:41
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2022 14:23
ДУ2.pdf зміни до договору
11 березня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:52
ДУ 1 КДМ.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 16:48
03-21-225 КДМ.pdf укладений
24 грудня 2021 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 4.1. Розділу 4, п. 9.1. Розділу 9 та п. 2.1. Розділу 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/225
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 4.1 Розділу 4
Номер договору про закупівлю: 03-21/225
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно п. 11.5. Розділу 11 Договору про закупівлю № 03-21/225 від 24.12.2021 р.