Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна 380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 17:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних будівельних робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється на протязі 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування замовником. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
09 грудня 2021 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 17:00 |
2Б М-28 Порт РДС 25 02 21.pdf | |
09 грудня 2021 17:00 |
висновок експертизи.pdf | |
09 грудня 2021 17:00 |
ПР технічної ради.pdf | |
09 грудня 2021 17:00 |
ПОВ_про_намір М-28 порт.docx | |
09 грудня 2021 17:00 |
Наказ УАД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000073 ● b5d2050546cc4c2f9ac51d296479df99
- Статус: завершено ● Дата: 18 травня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
41 UA-2021-12-09-018295-c 09.12.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних
депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність
ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних
закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-17 13:51:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) (додаткові роботи) (джерело фінансування - державний бюджет) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-018295-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати обґрунтування причин обрання Замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 29.12.2021 № 4, від 16.02.2022 № 6, від 15.08.2022 № 8 до договору від 20.12.2021 № 2Б/ДР.
5. Надати додаткові угоди № 1-3 до договору від 20.12.2021 № 2Б/ДР та інформацію і документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для їх укладання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-22 11:19:53
Відповідь на запит
1. Очікувана вартість за предметом закупівлі: «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) (додаткові роботи) (код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» обґрунтовується позитивним експертним звітом від 01.12.2021 №1472/е/21 з урахуванням позитивного експертного звіту від 06.11.2020 №ЕК-3534/09-20. Файл додається.
Технічні та якісні характеристики вищевказаного предмету закупівлі, обґрунтовуються відкоригованою проектною документацією, яка затверджена наказом голови державного агентства автомобільних доріг України від 03.12.2021 р. № 535. Файл додається.
Бюджетне призначення на момент підписання Договору на виконання додаткових робіт за об’єктом відповідно до Постанови КМУ від 17 лютого 2021 р. № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами) було наявне у розмірі 190 000 000,00 грн. Файл додається.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому до лютого 2022 року було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://od.ukravtodor.gov.ua/timeline/6876.html
Через напад російської федерації на Україну, який відбувся у лютому 2022 року, негативного впливу зазнала не тільки фізична інфраструктура України, але й віртуальна.
Одним з об'єктів нападу став сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, де у Служби автомобільних доріг в Одеській області був свій розділ https://od.ukravtodor.gov.ua/, в якому своєчасно та в повному обсязі заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільна важлива інформація.
Але через хакерську атаку вона уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово відновлюватись. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі вносилась своєчасно та відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно пункту 5 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Проектна документація на виконання робіт з будівництва автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний - /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) була розроблена МПП "Технопроект" у 2020р., отримано позитивний висновок державної експертизи від 06.11.2020р. та затверджено наказом Укравтодору №508 від 17.12.2020р.
За результатами відкритих торгів на виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту укладено договір підряду №2Б від 25.02.2021 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой», договірна ціна складає 2 208 821 339,00 грн. Разом з тим, в процесі виконання робіт підрядником ТОВ «Ростдорстрой» по об’єкту будівництва автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний - /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) було неодноразово зазначено про необхідність виконання об’ємів робіт, які не передбачені проектною документацією, виявлення прорахунків та відхилень проектної документації, що впливає на обсяги земляних та будівельно-монтажних робіт.
Комісією за участі Замовника, Підрядника та Проектувальника було складено акт про виявлення недоліків проектної документації та прийнято рішення виконати її коригування, зокрема:
-врахувати вимоги ДП «Адміністрація морських портів України» збільшити в плані радіус заокруглення естакади та передбачити перехідно-швидкісні смуги; -виконати коригування поперечного профілю земляного полотна на різних ділянках будівництва відповідно до фактичних геологічних умов та рівня залягання підземних вод; - виконати збільшення обсягів вивезення непридатного ґрунту до місць захоронення; - виконати улаштування тимчасових технологічних доріг, майданчиків для складування будівельних матеріалів та будівельного майданчику з ваговою;
-передбачити в проекті витрати на улаштування з наступним демонтажем складних допоміжних споруд для зведення проміжних опор (тіло опор, ригелі) відповідно до вимог ДБН Д.2.2-30-99;
-передбачити в проекті витрати на титульні тимчасові споруди для будівництва естакади; -розробити конструктивні рішення та урахування витрат на влаштування освітлення естакади;
- виконати розроблення заходів з очищення водовідведення поверхневих вод з естакади; - виконати забезпечення дефектоскопії перевірки зварювальних швів обсадних металевих труб;
-передбачити витрати на випробування та додавлювання бурових стовпів.
Проектна документація «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний - /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту)» була відкоригована, отримано позитивний висновок державної експертизи від 01.12.2021р. та затверджено наказом Укравтодору №535 від 03.12.2021р.
Відповідно до відкоригованої проектної документації та для належного виконання будівництва, в тому числі для забезпечення безпечного доступу автомобільного транспорту до території Одеського морського порту, на виконання доручення Президента України, постала необхідність у виконанні додаткового обсягу робіт. Додаткові роботи є аналогічними та мали бути виконані саме підрядником, що виконує основні роботи, оскільки роботи тісно пов’язані між собою і заміна підрядної компанії призвела б до проблем технологічного характеру.
4. Додаткова угода від 29.12.2021 № 4 до договору від 20.12.2021 № 2Б/ДР укладена за згодою сторін відповідно до п. 20.1. розділу XX. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 "Деякі питання дорожнього господарства" (зі змінами) (файл додається).
Обставини для укладання додаткової угоди від 16.02.2022 № 6 до договору від 20.12.2021 № 2Б/ДР обґрунтовуються Постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 р. № 65 "Деякі питання дорожнього господарства" (файл додається).
Враховуючи недостатнє фінансування об’єкта на 2022 рік відповідно до даної Постанови, строки надання послуг та дії договору перенесено на наступний рік.
Додаткова угода від 15.08.2022 № 8 до договору від 20.12.2021 № 2Б/ДР укладена за згодою сторін відповідно до п.п.1 п. 20.3. розділу XX. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 р. № 65 "Деякі питання дорожнього господарства" (зі змінами) (файл додається).
5. Додаткова угода від 23.12.2021 № 1 до договору від 20.12.2021 № 2Б/ДР укладена за згодою сторін відповідно до п. 20.1. розділу XX. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 "Деякі питання дорожнього господарства" (зі змінами) (додається).
Додаткова угода від 28.12.2021 № 2 до договору від 20.12.2021 № 2Б/ДР укладена за згодою сторін відповідно до п. 20.1. розділу XX. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 "Деякі питання дорожнього господарства" (зі змінами) (додається).
Додаткова угода від 29.12.2021 № 3 до договору від 20.12.2021 № 2Б/ДР укладена за згодою сторін відповідно до п. 20.1. розділу XX. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 "Деякі питання дорожнього господарства" (зі змінами) (додається).
- 1.1. Експертний звіт 1472-е-21 від 01 12 21 Коригування.pdf
- 1.1.2. Наказ 535 від 03 12 21.pdf
- 1.2. Експертний звіт ЕК-3534-09-20 від 06 11 2020.pdf
- 1.2.1. Наказ 508 від 17 12 20.pdf
- 1.3. Постанова 122 від 17 02 21 зі змінами.docx
- 3. Завдання на коригування 15-25-21.pdf
- 4.1. Постанова 122 від 17 02 21 зі змінами.docx
- 4.2. Постанова 65 від 19 01 22.doc
- 4.3. Зміни Постанова 65 від 19 01 22.doc
- 5.1. 2Б ДР ДУ1 Порт РДС 23 12 21.pdf
- 5.2. 2Б ДР ДУ2 Порт РДС 28 12 21.pdf
- 5.3. 2Б ДР ДУ3 Порт РДС 29 12 21.pdf
- 5.4. Постанова 122 від 17 02 21 зі змінами.docx
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» #33658865 |
Переможець |
1 076 132 290,80
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2023 16:30
|
2Б ДР ДУ14 М-28 порт РДС 14 04 23.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2023 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2022 11:31
|
2Б_ДР_ДУ8__М-28_порт_РДС_15_08_22_ДЦ.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2022 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 11:50
|
2Б ДР ДУ6 16 02 22.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 11:47
|
2Б ДР ДУ4 29 12 21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 11:50
|
2Б ДР М-28 порт Рост 20 12 21.pdf | укладений |
22 грудня 2021 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . Відповідно до абз. б). пункту5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 20.3. розділу XX. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 21.1. розділу XXІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2023 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 2Б/ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до пп.3.5.1. п. 3.5. розділу III. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 20.3. розділу ХХ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 4 770 236,70 грн. У зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить - 1 071 362 054,10 грн. (один мільярд сімдесят один мільйон триста шістдесят дві тисячі п'ятдесят чотири грн. 10 коп.), у тому числі ПДВ – 178 560 342,35 грн. (сто сімдесят вісім мільйонів п'ятсот шістдесят тисяч триста сорок дві грн. 35 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 2Б/ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до п.п. 3. пункту 20.3. розділу XX. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 21.1. розділу XXІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2024 року. п. 21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 2Б/ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |