Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983016 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, 7 |
Контактна особа: |
Микола Сарапін +380971831535 80971831535@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 13:07 |
Очікувана вартість: | 1 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 16:54 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ пр1.doc | |
09 грудня 2021 16:54 |
Проєкт договору про надання послуг прання медичної білизни 2022 рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-26-000048 ● 33304583427e499b8e48729689cf6324
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2022 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-12-09-018111-c 09.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-27 11:27:43
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-31 13:44:32
Пояснення щодо закупівля
На Ваш запит про надання пояснень в рамках проведення моніторингу процедури публічної закупівлі код ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-018111-c) повідомляємо наступне.
Закупівля здійснювалася за рахунок власних коштів Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня», отримання яких відбувається на основі укладеного з Національною службою здоров’я України договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) у розумінні Бюджетного кодексу України та не виступає суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до другого речення пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 вказаного Закону.
Щодо визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, то він визначався Замовником на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, що має рекомендаційний характер.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-10-31 13:43:50
Пояснення щодо закупівлі
На Ваш запит про надання пояснень в рамках проведення моніторингу процедури публічної закупівлі код ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-018111-c) повідомляємо наступне.
Закупівля здійснювалася за рахунок власних коштів Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня», отримання яких відбувається на основі укладеного з Національною службою здоров’я України договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) у розумінні Бюджетного кодексу України та не виступає суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до другого речення пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 вказаного Закону.
Щодо визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, то він визначався Замовником на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, що має рекомендаційний характер.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ МЕДИЧНІ СИСТЕМИ" |
1 015 920,00
UAH з ПДВ
|
1 015 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ МЕДИЧНІ СИСТЕМИ" #37741616 |
Переможець |
1 015 920,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 16:39
|
Додаткова угода про пролонгацію на 20 %.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 08:13
|
скан договір.pdf | укладений |
18 січня 2022 08:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, згідно статті 651 Цивільного Кодексу України, статті 188 Господарського Кодексу У країни, відповідно до підпункту 8 пункту 8.5 Договору, Сторони дійшли згоди та погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі про надання послуг № 18-П/2022 від 14 січня 2022 року: 1.1. Сторони дійшли згоди, збільшити суму' Договору на 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). 2. У зв’язку з продовженням дії Договору Сторони погодили внести до Договору такі зміни: 2.1. Пункт 3.3. договору викласти у такій редакції: «3.3. Сума цього Договору визначається шляхом складання всіх сум згідно актів приймання-передачі наданих послуг протягом дії цього договору і становить: 1 105 920,00 грн. (Один мільйон сто п’ять тисяч дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок) без ПДВ.» 2.3. Пункт 6.2. Договору викласти у такій редакції: «6.2. Строк цього Договір починає свій перебіг у момент, визначений у п. 6.1. цього Договору та закінчується 31 січня 2023 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 18-П/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |