Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
За ДК 021-2015 (CPV)90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.); Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані СOVID-19); Медичні відходи категорії А (харчові відходи після лікування хворих в стаціонарі))
Очікувана вартість
145 350,00 UAH
UA-2021-12-09-016112-c ● 5ed3574bfef54fbea18a4c1f1f9fe18a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999052 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А |
Контактна особа: |
Щербінова Інна Ігорівна +380487059139 zakupkimkl10@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2021 12:23 |
Очікувана вартість: | 145 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 726,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Послуги необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб". Закупівля послуг здійснюється в порядку, встановленому Законом України «Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель» від 01 липня 2021 року № 1599-IX.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кг
Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
2250 кг
Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані СOVID-19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
750 кг
Медичні відходи категорії А (харчові відходи після лікування хворих в стаціонарі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 21:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 21:33 |
Оголошення зі змінами.docx | |
10 грудня 2021 15:32 |
Перелік змін в оголошенні.docx | |
10 грудня 2021 15:32 |
Оголошення зі змінами.docx | |
09 грудня 2021 16:07 |
Проект договору.docx |
10 грудня 2021 21:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 грудня 2021 21:33 |
Оголошення зі змінами.docx
|
||||||
10 грудня 2021 15:32 |
Перелік змін в оголошенні.docx
|
||||||
10 грудня 2021 15:32 |
Оголошення зі змінами.docx
|
||||||
09 грудня 2021 16:07 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-09-016112-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 14 грудня 2021 16:16
дискримінаційні вимоги
Наказом МОЗ 325 та ЗУ "Про відходи" не передбачена наявність саме трьох вантажників у суб'єкта господарювання, який провадить діяльність із поводження із небезпечними відходами. Тож яким нпа керувався Замовником при складанні Оголошення незрозуміло. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із Тексту Оголошення та таку, яка не відповідає чинному Законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 грудня 2021 13:17
Шановний Учасник, на вашу вимогу повідомляємо вам наступне.
Відповідно до положень ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи потреби у навантаженні та розвантаженні небезпечних відходів на автотранспорт учасника, Замовник встановлює дану вимогу. Звертаємо увагу, що кожний потенційний учасник має змогу залучити до штата свого підприємства особу, яка має навички з навантаження та розвантаження відходів.
Враховуючи зазначене, ваша вимога залишається незадовільненою.
Відповідно до положень ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи потреби у навантаженні та розвантаженні небезпечних відходів на автотранспорт учасника, Замовник встановлює дану вимогу. Звертаємо увагу, що кожний потенційний учасник має змогу залучити до штата свого підприємства особу, яка має навички з навантаження та розвантаження відходів.
Враховуючи зазначене, ваша вимога залишається незадовільненою.
Номер вимоги: UA-2021-12-09-016112-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 14 грудня 2021 16:27
Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів
Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. На інші транспортні засоби не видаються. Тож, вимагаємо додати до даної вимоги фразу "за наявності".
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 грудня 2021 13:26
Шановний Учасник!
Ваша вимога щодо «Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів» не містить посилання на конкретне законодавство, у зв’язку із чим, Замовник не може встановити доцільність вашого ствердження, що «Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. На інші транспортні засоби не видаються.»
У зв’язку із чим відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Ваша вимога щодо «Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів» не містить посилання на конкретне законодавство, у зв’язку із чим, Замовник не може встановити доцільність вашого ствердження, що «Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. На інші транспортні засоби не видаються.»
У зв’язку із чим відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Відхилено |
78 840,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 13:41
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
139 500,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2022 12:31
|
Акт виконання договору | укладений |
27 липня 2022 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 17:49
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
05 квітня 2022 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 14:09
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 12:16
|
Договір 289 | укладений |
30 грудня 2021 12:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) | 1500 | кг |
30,00
UAH з ПДВ
|
Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані СOVID-19) | 2250 | кг |
36,00
UAH з ПДВ
|
Медичні відходи категорії А (харчові відходи після лікування хворих в стаціонарі) | 750 | кг |
18,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) (У зв'язку з відсутністю фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) (у зв'язку з відсутністю фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) | 1500 | кг |
30,00
UAH з ПДВ
|
Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані СOVID-19) | 2250 | кг |
36,00
UAH з ПДВ
|
Медичні відходи категорії А (харчові відходи після лікування хворих в стаціонарі) | 750 | кг |
18,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 грудня 2021 — 30 червня 2022 |
Сума оплати за договором: |
139 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 250,00 UAH)
|