Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За ДК 021-2015 (CPV)90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.); Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані СOVID-19); Медичні відходи категорії А (харчові відходи після лікування хворих в стаціонарі))
Очікувана вартість
145 350,00 UAH
UA-2021-12-09-016112-c 5ed3574bfef54fbea18a4c1f1f9fe18a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербінова Інна Ігорівна

+380487059139 zakupkimkl10@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999052
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А
Контактна особа: Щербінова Інна Ігорівна
+380487059139
zakupkimkl10@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2021 09:00
Початок аукціону: 22 грудня 2021 12:23
Очікувана вартість: 145 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 726,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Послуги необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб". Закупівля послуг здійснюється в порядку, встановленому Законом України «Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель» від 01 липня 2021 року № 1599-IX.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кг
Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
2250 кг
Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані СOVID-19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
750 кг
Медичні відходи категорії А (харчові відходи після лікування хворих в стаціонарі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2021 21:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 21:33
Оголошення зі змінами.docx
10 грудня 2021 15:32
Перелік змін в оголошенні.docx
10 грудня 2021 15:32
Оголошення зі змінами.docx
09 грудня 2021 16:07
Проект договору.docx
10 грудня 2021 21:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 21:33
Оголошення зі змінами.docx
09 грудня 2021 16:07
Оголошення.docx
10 грудня 2021 15:32
Перелік змін в оголошенні.docx
10 грудня 2021 15:32
Оголошення зі змінами.docx
09 грудня 2021 16:07
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-09-016112-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 14 грудня 2021 16:16
дискримінаційні вимоги
Наказом МОЗ 325 та ЗУ "Про відходи" не передбачена наявність саме трьох вантажників у суб'єкта господарювання, який провадить діяльність із поводження із небезпечними відходами. Тож яким нпа керувався Замовником при складанні Оголошення незрозуміло. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із Тексту Оголошення та таку, яка не відповідає чинному Законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 грудня 2021 13:17
Шановний Учасник, на вашу вимогу повідомляємо вам наступне.
Відповідно до положень ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи потреби у навантаженні та розвантаженні небезпечних відходів на автотранспорт учасника, Замовник встановлює дану вимогу. Звертаємо увагу, що кожний потенційний учасник має змогу залучити до штата свого підприємства особу, яка має навички з навантаження та розвантаження відходів.
Враховуючи зазначене, ваша вимога залишається незадовільненою.
Номер вимоги: UA-2021-12-09-016112-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 14 грудня 2021 16:27
Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів
Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. На інші транспортні засоби не видаються. Тож, вимагаємо додати до даної вимоги фразу "за наявності".
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 грудня 2021 13:26
Шановний Учасник!
Ваша вимога щодо «Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів» не містить посилання на конкретне законодавство, у зв’язку із чим, Замовник не може встановити доцільність вашого ствердження, що «Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. На інші транспортні засоби не видаються.»
У зв’язку із чим відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.

Документи

15 грудня 2021 13:17
Відповідь

Документи

15 грудня 2021 13:26
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2021 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 78 840,00
UAH з ПДВ
78 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 139 500,00
UAH з ПДВ
139 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2021 23:29
Електронний підпис
20 грудня 2021 23:27
гл вантажник.pdf
20 грудня 2021 23:27
ISO 14001 Копия.pdf
20 грудня 2021 23:27
Виписка з балансу.pdf
20 грудня 2021 23:27
довідка1.pdf
20 грудня 2021 23:27
довідка.pdf
20 грудня 2021 23:27
Наказ директор.pdf
20 грудня 2021 23:27
Дозвіл на викиди.pdf
20 грудня 2021 23:27
Працівники Додатки.pdf
20 грудня 2021 23:27
гл1.pdf
20 грудня 2021 23:27
довідка аналог.pdf
20 грудня 2021 23:27
Довіреність Куліш.pdf
20 грудня 2021 23:27
Отзыв 17.03.pdf
20 грудня 2021 23:27
атестат производства.pdf
20 грудня 2021 23:27
лист-згода договір.pdf
20 грудня 2021 23:27
ISO 9001-2015 Копия.pdf
20 грудня 2021 23:27
лист-згода.pdf
20 грудня 2021 23:27
гл.pdf
20 грудня 2021 23:27
Копія висновку СЕС.pdf
20 грудня 2021 23:27
проект договору згода.pdf
20 грудня 2021 23:27
Витяг ПДВ копія.pdf

Публічні документи

20 грудня 2021 16:43
Електронний підпис
20 грудня 2021 16:43
20.19 Страховка ЗИЛ.pdf
20 грудня 2021 16:43
8. протокол № 59.pdf
20 грудня 2021 16:43
27. цінова пропозиція.pdf
20 грудня 2021 16:43
5. Витяг ПДВ.pdf
20 грудня 2021 16:43
20.12 MAN.pdf
20 грудня 2021 16:43
20.15 ISO 14001.pdf
20 грудня 2021 16:43
20.17 ЗИЛ.pdf
20 грудня 2021 16:43
24.3 протоколы обучения.pdf
20 грудня 2021 16:43
20.20 сертифікат ISO 45001.pdf
20 грудня 2021 16:43
20.13 ISO 9001-1.pdf
20 грудня 2021 16:43
20.14 ISO 9001-2.pdf
20 грудня 2021 16:43
26.3 наказ від 02.11.2020 р..pdf
20 грудня 2021 16:43
26.1 Вантажники.pdf
20 грудня 2021 16:43
20.16 ISO 14001-2.pdf
20 грудня 2021 16:43
3. проект договору.pdf
20 грудня 2021 16:43
4. Витяг з ЄДР 03.12.2021 р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Відхилено 78 840,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 13:41
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 139 500,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2021 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
139 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2022 12:31
Акт виконання договору укладений
27 липня 2022 12:19
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 17:49
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
05 квітня 2022 17:48
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 14:09
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:16
Договір 289 укладений
30 грудня 2021 12:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) 1500 кг 30,00
UAH з ПДВ
Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані СOVID-19) 2250 кг 36,00
UAH з ПДВ
Медичні відходи категорії А (харчові відходи після лікування хворих в стаціонарі) 750 кг 18,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) (У зв'язку з відсутністю фінансування)
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) (у зв'язку з відсутністю фінансування)
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) 1500 кг 30,00
UAH з ПДВ
Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані СOVID-19) 2250 кг 36,00
UAH з ПДВ
Медичні відходи категорії А (харчові відходи після лікування хворих в стаціонарі) 750 кг 18,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2021 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 139 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 250,00 UAH)