Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці офісні
Очікувана вартість
71 327,00 UAH
UA-2021-12-09-015567-c efb3d0f41e7644eebddd192c9c3ca133
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гоменюк

+380976872261 karpivkakult@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41807049
Місцезнаходження: 53742, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А
Контактна особа: Олена Гоменюк
+380976872261
karpivkakult@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2021 10:00
Початок аукціону: 23 грудня 2021 11:05
Очікувана вартість: 71 327,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 356,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Криворізькийр-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути укладені українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53742, Україна, Дніпропетровська область, Вишневе, вул.Центральна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
5 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53764, Україна, Дніпропетровська область, с. Широка Дача, Центральна, буд.5-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид розрахунків – безготівковий. Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути укладені українською мовою Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2021 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2021 15:54
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 66 150,00
UAH з ПДВ
66 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 70 300,00
UAH з ПДВ
70 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2021 22:10
Електронний підпис
21 грудня 2021 22:08
арт-пром 4.PDF
21 грудня 2021 22:08
Рекв.Замена р счета.PDF
21 грудня 2021 22:08
статут ОВС.PDF
21 грудня 2021 22:08
ліц.дозв.PDF
21 грудня 2021 22:08
Свид ОВС.PDF
21 грудня 2021 22:08
ISO cв.pdf
21 грудня 2021 22:08
статистика.PDF
21 грудня 2021 22:08
Статья 17.PDF
21 грудня 2021 22:08
арт-пром 2.PDF
21 грудня 2021 22:08
арт-пром 5.PDF
21 грудня 2021 22:08
Витяг оригинал 2021р..pdf
21 грудня 2021 22:08
гарант (1).PDF
21 грудня 2021 22:08
овс дир.PDF
21 грудня 2021 22:08
Витяг ПДВ.PDF
21 грудня 2021 22:08
Лист погодж.PDF
21 грудня 2021 22:08
Витяг подписан..PDF
21 грудня 2021 22:08
свід ОВС.PDF
21 грудня 2021 22:08
zakljuchenie_sjes_korpusnaja_mebel.pdf
21 грудня 2021 22:08
арт-пром 6.PDF
21 грудня 2021 22:08
обладн.PDF
21 грудня 2021 22:08
рекв ОВС.PDF
21 грудня 2021 22:08
Дилер.PDF
21 грудня 2021 22:08
арт-пром 1.PDF
21 грудня 2021 22:08
арт-пром 3.PDF
21 грудня 2021 22:08
Гарант пост в термін.PDF
21 грудня 2021 22:08
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
21 грудня 2021 22:08
ISO 14001.pdf
21 грудня 2021 22:08
Гарант на товар.PDF
21 грудня 2021 22:08
Ком пр Файл0006.PDF
21 грудня 2021 22:08
Сертифікат 14001 АМФ.pdf
21 грудня 2021 22:08
анал дог ОВС 3.PDF
21 грудня 2021 22:08
Файл.PDF
21 грудня 2021 22:08
4 опп.PDF
21 грудня 2021 22:08
Сертифікат 9001 АМФ.pdf

Публічні документи

21 грудня 2021 15:33
Електронний підпис
21 грудня 2021 15:32
вытяг.jpg
21 грудня 2021 15:32
Дог. Житомир.PDF
21 грудня 2021 15:32
Лист згода дані.pdf
21 грудня 2021 15:32
ИНН 001.jpg
21 грудня 2021 15:32
КП стільці.pdf
21 грудня 2021 15:32
Спец. Житомир.PDF
21 грудня 2021 15:32
РН житомир.jpg
21 грудня 2021 15:32
Договор.pdf
21 грудня 2021 15:32
Сертифікат 9001 АМФ.pdf
21 грудня 2021 15:32
Гар лист санкції.pdf
21 грудня 2021 15:32
Полтава Договор.pdf
21 грудня 2021 15:32
Лист-довідка 1.pdf
21 грудня 2021 15:32
Паспорт стр 4 001.jpg
21 грудня 2021 15:32
Лист відгук Житомир.pdf
21 грудня 2021 15:32
Накладная Полтава.pdf
21 грудня 2021 15:32
Відгук Полтава.pdf
21 грудня 2021 15:32
Тех характ.pdf
21 грудня 2021 15:32
Паспорт стр 2 001.jpg
21 грудня 2021 15:32
выписка 2.jpg
21 грудня 2021 15:32
Паспорт стр 1 001.jpg
21 грудня 2021 15:32
Паспорт стр 3 001.jpg
21 грудня 2021 15:32
выписка 1.jpg
21 грудня 2021 15:32
Гар лист товар новий.pdf
21 грудня 2021 15:32
Лист-довідка 3.pdf
21 грудня 2021 15:32
Лист-довідка 2.pdf
21 грудня 2021 15:32
Лист згода Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Відхилено 66 150,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 11:51
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3319305177
Переможець 70 300,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2021 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3319305177
70 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 12:37
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 08:29
ДОГОВІР ОФІСНІ СТІЛЬЦІ.pdf укладений
28 грудня 2021 08:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стільці офісні 80 штуки 840,00
UAH
Стільці офісні 5 штуки 620,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 70 300,00
UAH