Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛЯРІВСЬКЕ" БЕЗЛЮДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32583459 |
Місцезнаходження: | 62491, Україна , Харківська обл., с. Котляри (Комунар), вул. Миру, будинок 1 |
Контактна особа: |
Разуменко Яна 380503090795 kpkbsr14@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 14:03 |
Очікувана вартість: | 1 383 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 919,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно наданого рахунку протягом трьох робочих днів, з дня виставлення рахунку. | Аванс | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 14:16 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx | |
09 грудня 2021 14:16 |
Тендерна документація.docx | |
09 грудня 2021 14:16 |
Додаток 4 (тендерна пропозиція).docx | |
09 грудня 2021 14:16 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
09 грудня 2021 14:16 |
Додаток 2 (технічні вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Прохання внести зміни до Тендерної документації щодо можливості використання не лише талони, а також еквіваленту – паливних карток (картки багаторазового використання (багатолітрові картки), якими можна багаторазово заправитись на 10 /20 літрів або інший літраж).
Дякуємо
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-06-000093 ● 16da5109bd50414fbf468e760d1266b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 22:16 |
НАКАЗ
06.09.2022 № 207
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 06.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
Від 06.09.2022 № 207
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
31 UA-2021-12-09-011670-c 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-07 12:16:43
Запит про надання пояснень
Керівнику
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОТЛЯРІВСЬКЕ" БЕЗЛЮДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо, нафтовий газ скраплений, ДК 021:2015: 09133000-0 — Нафтовий газ скраплений(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-011670-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М-7 ТРЕЙД" |
1 353 000,00
UAH з ПДВ
|
1 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 300 260,00
UAH з ПДВ
|
1 300 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Демченко О.М. |
1 381 860,00
UAH з ПДВ
|
1 352 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М-7 ТРЕЙД" #44353937 |
Переможець |
1 299 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 17:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2021 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 14:12
|
Договір.pdf | укладений |
17 січня 2022 14:12
|