Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39515400-9 Жалюзі
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2021-12-09-008783-a 61f6402cdb074a539193030ac07916ee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Парубець Олександр Іванович

380508636089
380679898175
centrdn1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "
Код ЄДРПОУ: 37899872
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Антоновича Володимира , будинок 29
Контактна особа: Парубець Олександр Іванович
380508636089,380679898175
centrdn1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
жалюзі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.В.Антоновича,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39515400-9 — Жалюзі

Тендерна документація

09 грудня 2021 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Оніщенко Г.П.
#1862889508
Переможець 39 000,00
UAH
09 грудня 2021 17:46

Документи

09 грудня 2021 17:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:54
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 16:09
Допугода1 ФОП Оніщенко Г.П..pdf зміни до договору
13 грудня 2021 16:08
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 09:40
Договор ФОП Онищенко Г.П.-39000,00.pdf укладений
10 грудня 2021 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару та збільшення кількості товару в п.9 Специфікації Загальна кількість товару 12 од. Сума договору незмінна.
Номер договору про закупівлю: 2210/12-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 000,00
UAH