Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу (літера «А») за адресою: місто Одеса, вулиця Академічна, 2, а саме улаштування системи протипожежного захисту
Очікувана вартість
3 992 553,00 UAH
UA-2021-12-09-008364-a c0289e9bde4f4758a66136a1e3326eac
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Караман Микола

380482340809 tenderoua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 20933314
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23
Контактна особа: Караман Микола
380482340809
tenderoua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 Закону.
Згідно ч.1 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.1, ч.2, ст.40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Згідно ч.7 ст.40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Національним університетом «Одеська юридична академія» двічі оголошено процедуру відкритих торгів за предметом: «Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу (літера «А») за адресою: місто Одеса, вулиця Академічна, 2, а саме улаштування системи протипожежного захисту» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2021-11-19-007056-b; UA-2021-11-02-009472-a), які були автоматично відмінені електронною системою закупівель через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, з метою улаштування системою протипожежного захисту будівлі навчального корпусу (літера «А») за адресою: місто Одеса, вулиця Академічна, 2 у Національного університету «Одеська юридична академія» наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу (літера «А») за адресою: місто Одеса, вулиця Академічна, 2, а саме улаштування системи протипожежного захисту» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) на підставі п. 1, ч. 2, ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 17:41
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу (літера «А») за адресою: місто Одеса, вулиця Академічна, 2, а саме улаштування системи протипожежного захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу (літера «А») за адресою: місто Одеса, вулиця Академічна, 2, а саме улаштування системи протипожежного захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академічна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робіт проводиться «Замовником» після прийняття ним всього обсягу виконаних робіт або поетапно, проміжними платежами в міру підписання актів виконання окремих робіт згідно з графіком фінансування та графіком виконання та за надходження бюджетних коштів у термін 10 календарних днів з моменту виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

09 грудня 2021 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-14-000012 ● 950a9256ef50450b83e1c5e1bb106541
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022 10:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.02.2022 № 54

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-12-09-008364-a 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-16 16:31:57

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу (літера «А») за адресою: місто Одеса, вулиця Академічна, 2, а саме улаштування системи протипожежного захисту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-008364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-21 16:04:18

Пояснення на запит

На підставі здійснення моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2022-02-14-000012) за предметом: «Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу (літера «А») за адресою: місто Одеса, вулиця Академічна, 2, а саме улаштування системи протипожежного захисту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-008364-a), на вимогу Північно-східного офісу Держаудитслужби, Національний університет «Одеська юридична академія» надає наступні пояснення.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу (літера «А») за адресою: місто Одеса, вулиця Академічна, 2, а саме улаштування системи протипожежного захисту» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), відповідає розрахунку видатків із загального фонду Держбюджету за КПКВ «Фонду розвитку закладів фахової передвищої та вищої освіти» на 2021 рік та розрахунків власних надходжень на 2022 рік.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика) № 275 від 18.02.2020 року, а саме відповідно до ч.4 Методики «Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, а також відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Проектно-кошторисна документація розроблена ТОВ «ТОЖ-ПРОФІ Л.Т.Д.» №РП 25-05-2021/СПС/СО/СЦПС від 25.05.2021 року.
Сторінка веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням: https://onua.edu.ua/ua/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/7101-ulashtuvannya-sistemi-protipozhezhnogo-zakhistu.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами здійснення моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2022-02-14-000012) за предметом: «Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу (літера «А») за адресою: місто Одеса, вулиця Академічна, 2, а саме улаштування системи протипожежного захисту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-008364-a), Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області за результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. Повідомляємо, що Замовником застосувана переговорна процедура закупівлі на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону (двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом). Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівель містить посилання на номери ID закупівель, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (зазначені закупівлі містять звіти за результатами проведення процедур закупівель). Враховуючи вимоги Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та зважаючи на те, що повідомлення про намір укласти договір не містить документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме звітів про результати проведення процедур закупівель, що стали підставою для оголошення переговорної процедури закупівлі, Національний університет «Одеська юридична академія» оприлюднює звіти за результатами проведення процедур закупівель № UA-2021-11-19-007056-b; № UA-2021-11-02-009472-a. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальними особами Національного університету «Одеська юридична академія» проведено аналіз виявленого порушення у процедурі закупівлі та відповідних норм чинного законодавства, практики їх застосування. Національний університет «Одеська юридична академія» зобов’язується недопускати встановлених порушень у подальшому. У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що унеможливили дотримання ним строків, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», для оприлюднення в електронній системі закупівель інформації та/або документів, що свідчать про вжиття заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у сфері публічних закупівель у подальшому. Зазначені обставини підтверджені листом Торгівельно-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. Таким чином, зазначені обставини унеможливили оприлюднення Замовником зазначеної інформації у строки, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі»

2022-04-27 17:21:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА"
#43604580
Переможець 3 992 553,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 17:41

Документи

09 грудня 2021 17:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 17:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА"
#43604580
3 992 553,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 17:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 17:45
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 17:16
Додаткова угода № 1 від 22.12.2021 року.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:10
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 17:53
Договір № 329 від 21.12.2021 року.pdf укладений
21 грудня 2021 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 329
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 333 333,33 UAH)