Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) км 18+730 – км 60+722, Східний під’їзд до м. Броварів км 0+000 – км 4+764)
Очікувана вартість
64 229 622,00 UAH
UA-2021-12-09-007929-a 20cda6ff9d7041648f42c29bc5eafcad
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

380442498700 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
380442498700
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Між Державним агентством автомобільних доріг України (далі – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ» (далі – Підрядник) укладено Контракт від 31.10.2018 № 6 на виконання робіт з капітального ремонту на ділянці км 18+730 – км 98+800 автомобільної дороги М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (Лоти 1-3) (далі – Контракт). У рамках Лоту 1 (км 18+730 – км 37+000) та Лоту 2 (км 37+000 – км 61+160) зазначеного Контракту Підрядником виконано значний обсяг робіт, у свою чергу Інженером Dongsung Engineering Co., Ltd. з метою перевірки стану їх завершення, розпочато Комісійне обстеження. За результатами Комісійного обстеження буде видано Сертифікат приймання-передачі робіт та визначено, у тому числі і перелік незавершених робіт, виконання яких буде здійснено у Період відповідальності за дефекти. Відповідно до загальних умов Контракту Період відповідальності за дефекти складає 365 днів, з моменту видачі Сертифікату приймання-передачі робіт. Відповідальність Підрядника за забезпечення збереження частини виконаних робіт припиняється з дати видачі Сертифікату приймання-передачі робіт і переходить до Замовника. Згідно з ч.2 п.17.2 Загальних умов Контракту, після передачі відповідальності до Замовника, Підрядник відповідає за забезпечення збереження тих робіт, які не завершені на дату, вказану у Сертифікаті приймання-передачі робіт, до тих пір, поки такі роботи не були завершені. Державне агентство автомобільних доріг України листом від 25.11.2021 № 3814/1/08-02 (вх. № 01-06/4120 від 25.11.2021) зобов’язало Службу автомобільних доріг у Київській області з дати підписання Сертифікату приймання-передачі робіт забезпечити експлуатаційне утримання ділянок автомобільної дороги М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі км 18+730 – км 37+000 та км 37+000 – км 61+160. Служба автомобільних доріг у Київській області являється балансоутримувачем даної автомобільної дороги відповідно до Положення про Службу автомобільних доріг у Київській області, затвердженого наказом Державного агентства автомобільних доріг України від 02.11.2011 року № 12. У зв’язку з цим виникла об’єктивна і нагальна необхідність провести закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) км 18+730 – км 60+722, Східний під’їзд до м. Броварів км 0+000 – км 4+764. При цьому було встановлено, що закупівлю вищезазначених послуг доцільно провести за переговорною процедурою закупівлі з Товариством з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ», так як заміна попереднього підрядника призведе до: - несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією об’єкту; -зняття відповідальності з Товариства з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ», за забезпечення збереження робіт з капітального ремонту даної автомобільної дороги, які не завершені на дату, вказану у Сертифікаті приймання-передачі робіт. Вищенаведена інформація свідчить про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами): переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток, у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, відсутності конкуренції з технічних причин. З огляду на вищевикладене, необхідно закупити послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) км 18+730 – км 60+722, Східний під’їзд до м. Броварів км 0+000 – км 4+764) у Товариства з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ» за ціновою пропозицією: 64 229 622,00 грн (шістдесят чотири мільйони двісті двадцять дев’ять тисяч шістсот двадцять дві гривні 00 копійок) з ПДВ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 16:44
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) км 18+730 – км 60+722, Східний під’їзд до м. Броварів км 0+000 – км 4+764)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2022
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору в межах 30% від суми зареєстрованих Державною казначейською службою України бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. N 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного року. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-івта інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

09 грудня 2021 16:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2021 16:36
Повідомлення про намір укласти договір.pdf
09 грудня 2021 16:36
Акт приймання-передачі.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-26-000078 ● 770c3b18c3a74571a6fb060eeb23d075
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2022 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.01.2022 № 13

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-12-09-007929-a 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-31 10:42:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) км 18+730 – км 60+722, Східний під’їзд до м. Броварів км 0+000 – км 4+764) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-007929-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи (в т.ч. експертний звіт, відомість додаткових обсягів робіт) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-02 16:32:09

Відповідь на запит

Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі послуг: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) км 18+730 – км 60+722, Східний під’їзд до м. Броварів км 0+000 – км 4+764) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-007929-a) та надає наступні пояснення:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики закупівлі:
Забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух”.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587-97, П-Г.1-218-113-2009, зимове утримання згідно з П Г.1-218-118-2005, інженерно-технічні та аварійні роботи.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 64 229 622,00 грн визначена згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року №573/1019 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури від 30.08.2013 № 655/783) та відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання".
Розмір бюджетного призначення закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) км 18+730 – км 60+722, Східний під’їзд до м. Броварів км 0+000 – км 4+764 в межах виділеного фінансування на експлуатаційне утримання доріг за рахунок спеціального фонду державного бюджету України по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби автомобільних доріг у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5141/obgruntuvannia_tekhnichnykh_i_yakisnykh_kharakterystyk_posluhy_z_ekspluatatsiinoho_utrymannia_avtomobilnoi_dorohy__m-01_kyiv___chernihiv___novi_yarylovychi.html
2. Щодо обгрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.

Між Державним агентством автомобільних доріг України (далі – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ» (далі – Підрядник) укладено Контракт від 31.10.2018 № 6 на виконання робіт з капітального ремонту на ділянці км 18+730 – км 98+800 автомобільної дороги М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (Лоти 1-3) (далі – Контракт). У рамках Лоту 1 (км 18+730 – км 37+000) та Лоту 2 (км 37+000 – км 61+160) зазначеного Контракту Підрядником виконано значний обсяг робіт, у свою чергу Інженером Dongsung Engineering Co., Ltd. з метою перевірки стану їх завершення, розпочато Комісійне обстеження. За результатами Комісійного обстеження видано Сертифікат приймання-передачі робіт та визначено, у тому числі і перелік незавершених робіт, виконання яких буде здійснено у Період відповідальності за дефекти. Відповідно до загальних умов Контракту Період відповідальності за дефекти складає 365 днів, з моменту видачі Сертифікату приймання-передачі робіт. Відповідальність Підрядника за забезпечення збереження частини виконаних робіт припиняється з дати видачі Сертифікату приймання-передачі робіт і переходить до Замовника. Згідно з ч.2 п.17.2 Загальних умов Контракту, після передачі відповідальності до Замовника, Підрядник відповідає за забезпечення збереження тих робіт, які не завершені на дату, вказану у Сертифікаті приймання-передачі робіт, до тих пір, поки такі роботи не були завершені. Державне агентство автомобільних доріг України листом від 25.11.2021 № 3814/1/08-02 (вх. № 01-06/4120 від 25.11.2021) зобов’язало Службу автомобільних доріг у Київській області з дати підписання Сертифікату приймання-передачі робіт забезпечити експлуатаційне утримання ділянок автомобільної дороги М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі км 18+730 – км 37+000 та км 37+000 – км 61+160. Служба автомобільних доріг у Київській області являється балансоутримувачем даної автомобільної дороги відповідно до Положення про Службу автомобільних доріг у Київській області, затвердженого наказом Державного агентства автомобільних доріг України від 02.11.2011 року № 12. У зв’язку з цим виникла об’єктивна і нагальна необхідність провести закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) км 18+730 – км 60+722, Східний під’їзд до м. Броварів км 0+000 – км 4+764. При цьому було встановлено, що закупівлю вищезазначених послуг доцільно провести за переговорною процедурою закупівлі з Товариством з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ», так як заміна попереднього підрядника призведе до: - несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією об’єкту; -зняття відповідальності з Товариства з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ», за забезпечення збереження робіт з капітального ремонту даної автомобільної дороги, які не завершені на дату, вказану у Сертифікаті приймання-передачі робіт. Вищенаведена інформація свідчить про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами): переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток, у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, відсутності конкуренції з технічних причин.
Перелік документів, які можуть підтвердити підстави відсутності конкуренції з технічних причин, не є вичерпним, оскільки залежить від того, що саме було такою причиною. Але при цьому такий документ повинен підтвердити, що роботи, товари або послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, у тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені або надані виключно певним суб'єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи.
Враховуючи, що Виконавець робіт при наданні послуг з експлуатаційного утримання дороги іншим суб’єктом господарювання буде звільнений від обов‘язку безоплатно усувати недоліки робіт при їх виявленні згідно статей 849 та 858 ЦК України та умов договору підряду, існує відсутність конкуренції з технічних причин.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2021-12-09-007929-a від 11.02.2022 року Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі послуг: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) км 18+730 – км 60+722, Східний під’їзд до м. Броварів км 0+000 – км 4+764) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-007929-a) та надає аргументовані заперечення: Органом державного фінансового контролю не доведено, що документи, які ним було проаналізовано: «річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Київській області на 2021 рік, протокол від 09.12.2021 № 16ПП-3-21 про намір укласти договір, договір від 13.01.2022 № 51-22, додаткова угода № 1 від 20.01.2022, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 02.02.2022», не відносяться до «експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.». Серед оприлюднених документів Замовник завантажив у якості обгрунтування акт приймання-передачі від 29.11.2021, який відноситься до експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Звідси, Державною аудиторською службою України не доведено порушення Замовником вимог абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи , що у Повідомленні про намір укласти договір міститься «обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі», як того вимагає п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», органом державного фінансового контролю не доведені зазначені у Висновку про результати моніторингу закупівлі порушення. Аналогічних висновків дійшов ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД у рішенні від 07 квітня 2021 року по справі № 280/1269/21. Просимо розглянути та врахувати надані Замовником аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2021-12-09-007929-a від 11.02.2022 року, для можливості подальшого продовження реалізації основної мети закупівлі послуг: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) км 18+730 – км 60+722, Східний під’їзд до м. Броварів км 0+000 – км 4+764), а саме: забезпечення безперервного, комфортного та безпечного руху автомобільною дорогою загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) цілодобово протягом всього періоду дії договору.

2022-02-18 15:30:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява до Окружного адміністративного суду м. Києва від 13.04.2022р. № 12с/532 з документальним підтвердженням про відправлення.
Дата публікації: 14 квітня 2022
Номер відкриття провадження: 640/6686/22
Дата відкриття провадження: 08 червня 2022

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ»
#2000025721
Переможець 64 229 622,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 16:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ»
#2000025721
64 229 622,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 10:27
ДУ № 13 від 15.12.2023.pdf укладений
15 грудня 2023 10:27
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 10:25
ДУ № 13 від 15.12.2023.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 10:24
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2023 14:56
ДУ № 12 від 01.12.2023.pdf зміни до договору
06 грудня 2023 14:54
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2023 14:26
ДУ № 11 від 15.11.2023.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 14:26
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2023 15:48
ДУ № 10 від 18.08.2023.pdf зміни до договору
08 вересня 2023 15:48
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2023 15:12
ДУ № 9 від 19.05.2023.pdf зміни до договору
23 травня 2023 15:11
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2023 12:42
ДУ № 8 від 14.04.2023.pdf зміни до договору
14 квітня 2023 12:42
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2023 12:47
ДУ № 7 від 17.02.2023.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 12:47
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2023 12:51
ДУ № 6 від 06.02.2023.pdf зміни до договору
06 лютого 2023 12:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 16:42
ДУ № 5 від 28.12.2022.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 16:41
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 15:03
ДУ № 4 від 26.12.2022.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 10:48
ДУ № 3. від 10.11.2022.pdf зміни до договору
11 листопада 2022 10:47
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 10:59
ДУ № 3 від 10.11.22.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 10:56
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 15:13
ДУ № 2 від 04.11.22р. бюдж. зоб.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 09:55
ДУ № 1 від 20.01.22р. бюдж. зоб.pdf зміни до договору
20 січня 2022 09:54
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:22
ДОГОВІР від 13.01.22р. № 51-22.pdf укладений
14 січня 2022 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 10 000 000,00 грн (Десять мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 1 666 666,66 грн, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 2 092 346,56 грн (два мільйони дев’яносто дві тисячі триста сорок шість гривень 56 копійок), в т.ч. ПДВ: 348 724,43 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2022 № 1081 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 02.11.2022 № 7 по бюджетній програмі КПКВК 3111700. 2. Відповідно до п. 14.5 та п. 14.7 Договору Сторони домовились доповнити р. XVІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, а саме банківські реквізити Замовника: Замовник Служба автомобільних доріг у Київській області UA968201720343261008100014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 2 092 346,56 грн (два мільйони дев’яносто дві тисячі триста сорок шість гривень 56 копійок), в т.ч. ПДВ: 348 724,43 грн, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 2 092 346,56 грн (два мільйони дев’яносто дві тисячі триста сорок шість гривень 56 копійок), в т.ч. ПДВ: 348 724,43 грн, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6.2, п.9.4, абз.2 п.11.1, п.14.5 та п.14.8 Договору Сторони погодились продовжити строк дії договору та строк надання послуг і п. 6.1 та абз.1 п. 11.1 Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 19 лютого 2023 року»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 19 лютого 2023 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 43 188 072,10 грн (сорок три мільйони сто вісімдесят вісім тисяч сімдесят дві гривні 10 копійок), в т.ч. ПДВ: 7 198 012,02 грн, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 3.2, п. 14.5 Договору, враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника, Сторони погодились зменшити ціну Договору на суму 13 188 072,10 грн (тринадцять мільйонів сто вісімдесят вісім тисяч сімдесят дві гривні 10 копійок), в тому числі ПДВ: 2 198 012,02 грн., і абз.1-3 п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена відповідно до вимог технічного завдання тендерної документації з експлуатаційного утримання дороги державного значення та відповідно до переліку послуг згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 (із змінами і доповненнями) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 року за № 1734/22046 і становить : 51 041 549,90 грн (п’ятдесят один мільйон сорок одна тисяча п’ятсот сорок дев’ять гривень 90 копійок), у тому числі ПДВ: 8 506 924,98 грн. Розподіл ціни Договору може корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах загальної ціни Договору для забезпечення безперервного проїзду і безпечного дорожнього руху в залежності від змінних дорожньо-кліматичних факторів. Зазначене коригування регулюється календарними планами та додатковими угодами. Суми взятих Замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором можуть корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах ціни Договору відповідно до планів фінансування, затверджених головним/-и розпорядником/-ами бюджетних коштів, що буде визначатися календарними планами та додатковими угодами.» 2. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 30 000 000,00 грн (тридцять мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 5 000 000,00 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 3. Керуючись п. 14.5 Договору Сторони домовились змінити п.3.5 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.5. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, уточняються згідно з п. 3.2 Договору, СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та на підставі фактичного індексу цін у будівництві (транспортні споруди) у 2021 році за даними Державної служби статистики України і прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на 2022-2023 роки, що зазначені в листі Міністерства економіки України від 23.11.2022 року № 3014-05/76265-03. Дані кошти враховуються в договірній ціні і призначені на відшкодування збільшення вартості матеріальних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку надання послуг. Відшкодування за рахунок цих коштів здійснюється на підставі наданих Виконавцем підтверджуючих документів та розрахунків (накладних на придбані матеріали, тощо).». 4. Керуючись п. 14.5 Договору Сторони домовились доповнити Договір п. 3.12 та викласти його в наступній редакції: «3.12. Економія коштів по всіх статтях договірної ціни може призначатися на відшкодування додаткових послуг (робіт)». 5. Керуючись п. 14.5 Договору Сторони домовились доповнити Договір п. 4.3 та викласти його в наступній редакції: «4.3. Вартість матеріально-технічних та трудових ресурсів розраховується для кожного звітного періоду (відповідно до фактичного періоду їх виконання) в фактичних поточних цінах, з урахуванням окремого доручення Державного агентства автомобільних доріг України від 27.11.2018 № 254-ОД, за документальним підтвердженням фактичної вартості одиниці матеріалів, але не вище цін тендерної пропозиції, крім випадків, коли корегується вартість матеріальних ресурсів за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та економії по інших статтях витрат, але в межах загальної ціни Договору.».
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п.3.1, п.3.5, п. 6.2, п.9.4, абз.2 п.11.1, п.14.5 та п.14.8 Договору Сторони погодились продовжити строк дії договору та строк надання послуг і п. 6.1 та абз.1 п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «6.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 20 травня 2023 року»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 20 травня 2023 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 14.5 та п. 14.7 Договору, Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області і р. XVІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, а саме реквізити Замовника викласти в новій редакції: Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області код за ЄДРПОУ 26345736 Україна, 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 11-А телефакс: (044) 249-86-95 р/р UA128201720343241002100014348 р/р UA968201720343261008100014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 ІПН 263457326589
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п.3.1, п.3.5, п. 6.2, п.9.4, абз.2 п.11.1, п.14.5 та п.14.8 Договору Сторони погодились продовжити строк дії договору та строк надання послуг і п. 6.1 та абз.1 п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «6.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 18 серпня 2023 року»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 18 серпня 2023 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 3.2, п. 14.5 Договору, враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника, Сторони погодились зменшити ціну Договору на суму 6 000 000,00 грн (шість мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 1 000 000,00 грн., і абз.1-3 п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена відповідно до вимог технічного завдання тендерної документації з експлуатаційного утримання дороги державного значення та відповідно до переліку послуг згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 (із змінами і доповненнями) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 року за № 1734/22046 і становить : 45 041 549,90 грн (сорок п’ять мільйонів сорок одна тисяча п’ятсот сорок дев’ять гривень 90 копійок), у тому числі ПДВ: 7 506 924,98 грн. Розподіл ціни Договору може корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах загальної ціни Договору для забезпечення безперервного проїзду і безпечного дорожнього руху в залежності від змінних дорожньо-кліматичних факторів. Зазначене коригування регулюється календарними планами та додатковими угодами. Суми взятих Замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором можуть корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах ціни Договору відповідно до планів фінансування, затверджених головним/-и розпорядником/-ами бюджетних коштів, що буде визначатися календарними планами та додатковими угодами.» 3. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 6 000 000,00 грн (шість мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 1 000 000,00 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п.3.1, п.3.5, п. 6.2, п.9.4, абз.2 п.11.1, п.14.5 та п.14.8 Договору Сторони погодились продовжити строк дії договору та строк надання послуг і п. 6.1 та абз.1 п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «6.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 15 листопада 2023 року»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 15 листопада 2023 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та, п. 6.2, абз.2 п.11.1, п.14.5 та п.14.8 Договору Сторони погодились продовжити строк дії договору та строк надання послуг і п. 6.1 та абз.1 п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «6.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 15 грудня 2023 року»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 15 грудня 2023 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 14.5. Договору Сторони домовились викласти п. 6.1. Розділу 6 «Надання послуг» в такій редакції: «6.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 01 грудня 2023 року».
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 3.2, п. 14.5 Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони погодились зменшити ціну Договору на суму 5 557 196,50 грн (п’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят сім тисяч сто дев’яносто шість гривень 50 копійок), в т.ч. ПДВ: 926 199,42 грн., і абз.1-3 п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена відповідно до вимог технічного завдання тендерної документації з експлуатаційного утримання дороги державного значення та відповідно до переліку послуг згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 (із змінами і доповненнями) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 року за № 1734/22046 і становить: 39 484 353,40 грн (тридцять дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят чотири тисячі триста п’ятдесят три гривні 40 копійок), у тому числі ПДВ: 6 580 725,57 грн. Розподіл ціни Договору може корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах загальної ціни Договору для забезпечення безперервного проїзду і безпечного дорожнього руху в залежності від змінних дорожньо-кліматичних факторів. Зазначене коригування регулюється календарними планами та додатковими угодами. Суми взятих Замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором можуть корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах ціни Договору відповідно до планів фінансування, затверджених головним/-и розпорядником/-ами бюджетних коштів, що буде визначатися календарними планами та додатковими угодами.» 2. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 5 557 196,50 грн (п’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят сім тисяч сто дев’яносто шість гривень 50 копійок), в т.ч. ПДВ: 926 199,42 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер договору про закупівлю: 51-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2022 — 15 грудня 2023
Сума оплати за договором: 39 484 353,40
UAH (в тому числі ПДВ 6 580 725,57 UAH)