Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування)
Очікувана вартість
23 273 204,00 UAH
UA-2021-12-09-007879-a 39cb115092194899b4131dd502eab9ee
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дєлієргієв Геннадій Георгійович

+380963616027 udh@omr.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа: Дєлієргієв Геннадій Георгійович
+380963616027
udh@omr.odessa.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Розглянувши експертні матеріали, які були отримані від структурних підрозділів Управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради (Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування) від 27.10.2021 року № 16 – 1163/01 – 21 затверджений директором ДП «Укрдержбудекспертиза» Тетяною ВІТВИЦЬКОЮ; наказ № 72 від 30.11.2021 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування) затверджений начальником Управління дорожнього господарства Одеської міської ради Олегом БАХМУТОВИМ) щодо необхідності здійснення закупівлі додаткових робіт з капітального ремонту вул. Новощіпний ряд у м. Одесі, прийшов до висновку про наявність підстав для проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 – VІІІ, а саме додаткові роботи виникли через непередбачувані обставини при виконанні початкового проекту за договором закупівлі робіт № 28 від «05» травня 2020 року з капітального ремонту вул. Новощіпний ряд у м. Одесі (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») на суму 157 910 470, 35 грн. (сто п’ятдесят сім мільйонів дев’ятсот десять тисяч чотириста сімдесят гривень, 35 коп.), в тому числі ПДВ: 26 318 411, 73 грн., укладеного за результатами проведеної процедури публічних закупівель з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (код ЄДРПОУ: 33658865). Роботи технічно пов’язані з головним (первинним) договором. Загальна вартість додаткових робіт визначена у сумі 23 273 204,00 грн. (двадцять три мільйони двісті сімдесят три тисячі двісті чотири гривні, 00 коп.) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, що підтверджується експертним звітом (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування) від 27.10.2021 року № 16 – 1163/01 – 21 затверджений директором ДП «Укрдержбудекспертиза» Тетяною ВІТВИЦЬКОЮ. Враховуючи вищезазначене, прийнято рішення про направлення запрошення до участі в переговорній процедурі закупівель виконавцю головного (початкового) договору, а саме: Товариству з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (код ЄДРПОУ: 33658865).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 16:44
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Площа покриття, що підлягає капітальному ремонту складає 2 636 м²
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Новощіпний ряд
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 360 Календарні 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-14-000042 ● 5ce5cebc1fb4498e869d26ab1f26e3b4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

14.02.2022 № 89
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.


Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.02.2022 №89

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-12-09-007879-a 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о.начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-25 11:22:11

Про припинення моніторингу процедур закупівель

Відповідно до наказу Державної аудиторської служби від 24.02.2022 №34 проведення моніторингів процедур закупівель, на період дії воєнного стану на території України, припинено.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 16 березня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой»
#33658865
Переможець 23 270 132,20
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:44

Документи

09 грудня 2021 16:43
Електронний підпис
09 грудня 2021 16:42
рішення замовника

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 16:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой»
#33658865
23 270 132,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 16:43
Електронний підпис
09 грудня 2021 16:42
рішення замовника

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2022 09:46
Звіт укладений
28 жовтня 2022 09:45
Електронний підпис укладений
03 серпня 2022 13:04
Доп уг 1 (66-21).pdf зміни до договору
03 серпня 2022 13:03
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 17:49
договір укладений
20 грудня 2021 17:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування) 1 роб 23 270 132,20
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів робіт, дострокове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування) 1 роб 23 134 613,66
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 23 134 613,66
UAH (в тому числі ПДВ 3 855 768,94 UAH)