Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Personal computers
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | https://www.kbp.aero |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Безнощенко Олександр Вікторович 380442817521 o.beznoshchenko@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | STATE ENTERPRISE «BORYSPIL INTERNATIONAL AIRPORT» (BIA) |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Beznoshchenko Oleksandr 380442817521 o.beznoshchenko@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 15:37 |
Очікувана вартість: | 4 162 179,76 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 811,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; Гарантія повинна відповідати вимогам (додаток 8 Документації) та враховувати вимоги, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Інші вимоги надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Type of competitive bid security: guarantee. Terms of competitive bid security provision: Period of competitive bid security validity: not less than 120 calendar days from the deadline for competitive bids submission. Terms of competitive bid security non-refund: pursuant to part 3, article 25 of the Law of Ukraine On Public Procurement the competitive bid security is not refunded in case of: 1) withdrawal of the competitive bid by the bidder after termination of the period of its submission, but prior to the expiry of the period, within which competitive bids are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder, who became the tender winner; 3) non-provision by the successful bidder within the period, specified by the sixth part, article 17 of this Law of the documents, confirming the absence of grounds, stipulated by article 17 of this Law; |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 124865 UAH |
Publication date: | 09 грудня 2021 12:04 |
Enquiries until: | 01 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 січня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 4 162 180 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 20 811 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару/ The Customer within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods and the signing by the Parties of the invoice for the Goods transfers to the current account of the Supplier 100% of the price of the actually delivered Goods | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 15:44 |
Тендерна документація__ПК__редакція 04.docx | |
20 грудня 2021 15:44 |
Перелік змін №3.docx | |
16 грудня 2021 17:28 |
Тендерна документація__ПК__редакція 03.docx | |
16 грудня 2021 17:28 |
Перелік змін №2.docx | |
16 грудня 2021 11:48 |
Тендерна документація__ПК__редакція 02.docx | |
16 грудня 2021 11:48 |
Перелік змін №1.docx | |
09 грудня 2021 12:01 |
Тендерна документація__ПК__редакція 01.docx |
20 грудня 2021 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 грудня 2021 15:44 |
Тендерна документація__ПК__редакція 04.docx
|
|||||||||
20 грудня 2021 15:44 |
Перелік змін №3.docx
|
|||||||||
16 грудня 2021 17:28 |
Тендерна документація__ПК__редакція 03.docx
|
|||||||||
16 грудня 2021 17:28 |
Перелік змін №2.docx
|
|||||||||
16 грудня 2021 11:48 |
Тендерна документація__ПК__редакція 02.docx
|
|||||||||
16 грудня 2021 11:48 |
Перелік змін №1.docx
|
|||||||||
09 грудня 2021 12:01 |
Тендерна документація__ПК__редакція 01.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000009 ● 4a5901aa84c94163aef6af72b1c8ab14
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2021-12-09-007342-c 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-01 11:22:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі персональних комп’ютерів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-007342-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ІТ-Девелопмент» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-05 13:52:31
Пояснення (інформація та документи)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведено відповідно до вимог поточних виробничих процесів структурних підрозділів підприємства до комп’ютерного обладнання.
Позиція 1 специфікації: Персональний комп’ютер з монітором, оригінальними клавіатурою, маніпулятором типу «миша» - обґрунтування технічних та якісних характеристик: частина наявного комп’ютерного обладнання в структурних підрозділах знаходиться на межі вичерпання свого технічного ресурсу (до 10%) та не відповідає вимогам щодо якості забезпечення виробничих процесів підприємства. Забезпечення виробничих процесів підприємства. Використання в технологічних процесах та системах, заміна обладнання на стійках реєстрації, на виходах на посадку (сумісність з вимогами постачальника послух SITA Airport ConnectCUTE). Забезпечення офісних робочих місць: робота з офісними пакетами, програмним забезпеченням автоматизованої системи управління технологічними процесами аеропорту, управління підприємством, електронним документообігом АСКОД.
Позиція 2 специфікації: Портативний персональний комп’ютер з монітором та USB хабом, оригінальними сумкою, безпровідними клавіатурою та маніпулятором - обґрунтування технічних та якісних характеристик: забезпечення офісної та віддаленої роботи, робота у відрядженнях. Робота з офісними пакетами, корпоративною електронною поштою, програмним забезпеченням електронного документообігу АСКОД, ERP, системою управління підприємством, робота з презентаціями, графікою. Участь у відеоконференціях.
Позиція 3 специфікації: Портативний персональний комп’ютер з чохлом та оригінальним безпровідним маніпулятором типу «миша» - обґрунтування технічних та якісних характеристик: Забезпечення офісної та віддаленої роботи, робота у відрядженнях. Робота з офісними пакетами, корпоративною електронною поштою, програмним забезпеченням електронного документообігу АСКОД, ERP, системою управління підприємством, робота з презентаціями, графікою та відеоматеріалами високої роздільної здатності, Участь у відеоконференціях. Забезпечення сумісності та синхронізації з обліковим записом ноутбука та смартфона користувача.
Позиція 4 специфікації: Планшет з оригінальним чохлом типу книжка - обґрунтування технічних та якісних характеристик: Забезпечення пунктів пропуску та бюро перепусток підприємства. Використання програмного додатку “Дія” для верифікації паспортів та ID карт.
Позиція 5 специфікації: Персональний комп’ютер з оригінальними мишою та клавіатурою - обґрунтування технічних та якісних характеристик: робота з електронною поштою, системою електронного документообігу АСКОД, ERP, системою управління підприємством, робота з презентаціями, графікою та відеоматеріалами високої роздільної здатності. Участь у відеоконференціях. Забезпечення сумісності та синхронізації з обліковим записом ноутбука та смартфона користувача.
Позиція 6 специфікації: Планшет з оригінальним стилусом – обґрунтування технічних та якісних характеристик: забезпечення мобільної роботи. Робота з корпоративною електронною поштою, програмним забезпеченням електронного документообігу АСКОД, робота в інтернет. Участь у відеоконференціях. Забезпечення сумісності та синхронізації з обліковим записом ноутбука та смартфона користувача.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння цін в комерційних пропозиціях отриманих, відповідно до запитів, від потенційних постачальників товарів даного типу та розрахована як середньоарифметична. Перелік потенційних постачальників товарів визначено в результаті проведеного моніторингу ринку з використанням відкритих джерел.
2) Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування:
https://kbp.aero/vykonannya-vymog-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrayiny-vid-11-10-2016-710/
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ІТ-Девелопмент» вимог частини другої статті 41 Закону
Перелік інформації та документів, що вимагались від переможця відкритих торгів на виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», наведено в Розділі ІІІ Додатку 6 тендерної документації від 20.12.2021 № 15-15/2-34 (редакція 04).
Такими документами для переможця – юридичної особи резидента є:
1. Лист «Інформація про право підписання договору про закупівлю»
2. Документи про право підписання договору про закупівлю, а саме:
2.1 документ про призначення керівника учасника,
2.2 якщо запропонована вартість предмета закупівлі перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (станом на кінець останнього місяця податкового (звітного) періоду для мікропідприємств) додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину),
2.3 статутний документ юридичної особи.
ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» на виконання вимог, зазначених в Розділі ІІІ Додатку 6 тендерної документації від 20.12.2021 № 15-15/2-34 (редакція 04) 02.02.2022 в електронну систему закупівель завантажено наступні документи (додаються):
1) лист «Інформація про право підписання договору про закупівлю» від 02.02.2022 № 020222/10 (назва (файлу «4. Інформація про право підписання договору про закупівлю.pdf» 02 лютого 2022 15:42),
2) рішення Учасника ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» від 06.08.2019 та наказ № 21-К від 07.08.2019 (назва файлу «5. Копія Рішення + наказ на призначення Горпинича Ігора Григоровича.pdf» 02 лютого 2022 15:42)
3) рішення №84 єдиного Учасника ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» від 14.12.2021 (назва файлу «6. Рішення ІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ тендер ДП МА Бориспіль.pdf» 02 лютого 2022 15:42),
4) Статут та опис до Статуту (назва файлу «7. Копія Статуту та опис до Статуту.pdf» 02 лютого 2022 15:42).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечуємо проти доводів викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-09-007342-c (далі-Висновок). Інформацію та документи надані Замовником на запит вважаємо достатніми, посилання на порушення, яке на думку посадовця Державної аудиторської служби України (далі - Держаудитслужба) мало місце, не відповідає фактичним обставинам, Висновок підписано в порушення порядку визначеному нормативними актами. Щодо достатності наданої інформації Під час перевірки замовнику надіслано запит на пояснення від 01.09.2022, який містив, в тому числі, питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? В запиті не конкретизовано, які саме документи або інформацію та вимоги до документів, якими Замовник мав підтвердити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. 05.09.2022 Замовником через електронну систему закупівель надана повна та ґрунтовна відповідь (інформація та документи) в тому числі на вищевказане питання. Згідно ч. 1 ст. 8 Закону Про публічні закупівлі (№ 922), моніторинг органами державного фінансового контролю проводиться відносно процедур закупівлі. Згідно ч. 6 ст. 8 Закону № 922, за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Згідно п. 4 ч. 7 ст. 8 Закону № 922, у висновку обов’язково зазначається опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі. Згідно п. 2 ч. ІІ Висновку, за результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Таким чином для формування позитивного Висновку, наданої 05.09.22 інформації та доданих документів визнано достатнім. Одночасно з цим в результаті моніторингу посадовою особою Держаудитслужби зазначено, що Замовник до пояснень щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі не надав через електронну систему закупівель її документального підтвердження (комерційних пропозицій отриманих, відповідно до запитів, від потенційних постачальників товарів даного типу), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922. Замовника зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Дане твердження Держаудитслужби суперечить ст. 8 Закону № 922 та не має відношення до проведеної процедури закупівлі відносно якої проводився моніторинг. Щодо підпису Висновку Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 43 (далі – Положення № 43) від 03 лютого 2016 року, визначено, що Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Відповідно до підпункту 3 пункту 4 Положення № 43 Держаудитслужба реалізує державний фінансовий контроль через здійснення державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Пунктом 7 Положення № 43 встановлено, що Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи. Правові та організаційні засади здійснення фінансового контролю в Україні визначені Законом України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні (далі Закон №2939-ХІІ). Відповідно до положень статті 2 далі Закон №2939-ХІІ головними завданнями органу державного фінансового контролю є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі. Положеннями статті 5 вказаного Закону №2939-ХІІ визначено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Статтею 8 Закону № 922 визначено, що моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи. Рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об`єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України Про електронні довірчі послуги, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Згідно п. 3, 4 розд. І Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08.09.20 року № 552, висновок складається у формі електронного документа і заповнюється відповідно до затвердженої Мінфіном форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Підпис та затвердження висновку здійснюється шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису з дотриманням вимог законодавства в сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг. При перевірці підписів за допомогою ресурсу https://czo.gov.ua/verify виявлено, що висновок містить 2 кваліфікованих електронних підписи та 1 удосконалений електронний підпис, що є порушенням вказаних норм Законів та Порядку.
2022-09-21 12:02:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | / |
Дата публікації: | 03 жовтня 2022 |
Номер відкриття провадження: | П/320/9450/22 |
Дата відкриття провадження: | 18 жовтня 2022 |
Документи:
21 жовтня 2022 13:46
|
Електронний підпис |
21 жовтня 2022 13:46
|
Електронний підпис |
03 жовтня 2022 17:18
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
4 149 000,00
UAH
|
4 029 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" |
4 160 000,00
UAH
|
4 030 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ" |
4 153 000,00
UAH
|
4 153 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41003486 |
Переможець |
4 029 000,00
UAH
|
02 лютого 2022 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2023 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 10:52
|
ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ 35.1-14_2.5-00003.pdf | укладений |
15 лютого 2022 10:45
|