Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Spare parts for buses
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | https://www.kbp.aero |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Безнощенко Олександр Вікторович 380442817521 o.beznoshchenko@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | STATE ENTERPRISE «BORYSPIL INTERNATIONAL AIRPORT» (BIA) |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Beznoshchenko Oleksandr 380442817521 o.beznoshchenko@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2022 11:53 |
Очікувана вартість: | 7 880 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 405,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Для учасників-резидентів: розмір забезпечення тендерної пропозиції: 236 409,00 (двісті тридцять шість тисяч чотириста дев’ять) гривень. Для учасників- нерезидентів: розмір забезпечення тендерної пропозиції: сума в валюті І групи, яка еквівалентна 236 409,00 (двісті тридцять шість тисяч чотириста дев’ять) гривень по офіційному курсу гривні, встановленому Національним банком України на дату видачі гарантії. Якщо за результатами арифметичних дій (ділення суми в гривнях на курс валюти І групи) сума в валюті І групи має більш, ніж два знаки після коми, сума гарантії заокруглюються математично до двох знаків після коми. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Гарантія повинна відповідати вимогам (додаток 8 Документації) та враховувати вимоги, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Інші вимоги надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації./ For resident participants: Amount of competitive bid security: 236 409,00 (two hundred and thirty sic thousand four hundred nine) hryvnyas.. For nonresident participants: Amount of competitive bid security: amount in 1 group currency equivalent to 236 409,00 (two hundred and thirty sic thousand four hundred nine) hryvnyas as per the official rate of UAH set by the National Bank of Ukraine as of the date of issuing the bank guarantee (If by the results of arithmetical calculation (dividing the sum in UAH to the rate of the 1 group currency) the sum in 1 group currency has more than two indices after the coma, the sum of the guarantee is rounded up mathematically to two indices after a coma) The type of competitive bid security: guarantee. The terms of competitive bid security provision: The validity period of competitive bid security: no less than 120 calendar days from the deadline for competitive bids submission. The terms of non-refund of competitive bid security: pursuant to Part 3 Article 25 of the Law of Ukraine On Public Procurement the competitive bid security is not refunded in case of: 1) Withdrawal of the competitive bid by the bidder after the termination of the period of its submission, but prior to the expiry of the period, within which competitive bids are considered valid; 2) Non-signing of the Procurement Contract by the participant, which became a successful bidder; 3) Non-provision by the successful bidder within the period determined by Part six Article 17 of this Law of the documents, confirming the absence of the grounds, established by Article 17 of this Law. The guarantee must comply with the requirements (Annex 8 of the Documentation) and consider the requirements, approved by the Order of the Ministry of Economy, Trade and Agriculture Development of Ukraine No. 2628 dated 14.12.2020 On Approval of the Form and Requirements to the Competitive Bid/Bid Security. Other requirements for competitive bid security provision are stated in Section ІІІ of the Instruction on Competitive Bid Preparation of the Bidding Documentation. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 236409 UAH |
Publication date: | 09 грудня 2021 11:41 |
Enquiries until: | 01 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 січня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 7 880 300 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 39 405 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. / The Customer transfers 100% of price for actually delivered Goods to the settlement account of the Supplier during 30 (thirty) calendar days after Goods. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 11:38 |
Тендерна документація від 08.12.2021 (редакція 01).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000033 ● a564c20fc94b44cea7ee0414e9139e76
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-12-09-006510-c 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 15:52:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до автобусів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-006510-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРБУС-СЕРВІС» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Також надати інформацію із її документальним підтвердженням щодо укладання договору про закупівлю від 27.04.2022 № 35.1-14/3.5-00022 з перевищенням терміну, встановленого пунктом шостим статті 33 Закону.
4. Враховуючи те, що 27.04.2022 укладено додаткову угоду № 1 до договору про закупівлю від 27.04.2022 № 35.1-14/3.5-00022, якою внесені зміни до специфікації, необхідно надати інформацію щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору у порядку, визначеному пунктом 11 частини першої статті 10 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 10:40:04
Пояснення (інформація та документи)
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат.
1.1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
За результатами проведення аналізу технічного стану автобусів (марки «МАЗ», «НЕМАН», «Богдан»), що експлуатуються в ДП МА «Бориспіль», виникла необхідність в проведенні їх технічного обслуговування та поточного ремонту. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені з урахуванням реальних потреб, виходячи з багаторічного досвіду використання цих автобусів, та оптимального співвідношення ціни та якості, обсяги закупівлі було визначено відповідно до очікуваної потреби та обсягу фінансування.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено з урахуванням вимог наступних нормативних документів (знаходяться в вільному доступі в мережі Інтернет):
«Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту», затверджене наказом МТУ від 30.03.1998 №102;
Закон України «Про дорожній рух»;
«Правила дорожнього руху», затверджені постановою КМУ від 10.10.2001 №1306;
«Порядок перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками», затверджений наказом Мінтрансзв’язку від 05.08.2008 №974.
1.2. Обґрунтування розміру витрат
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
При визначенні очікуваної вартості було проведено аналіз ринку, а саме: направлено запит (вихідний від 13.09.2021 №50-22/1-102 додається) підприємствам, що постачають відповідну продукцію, з подальшим отриманням комерційних пропозицій від потенційних учасників закупівлі ТОВ «Укравто-трейд» (Київська область, Київсько-Святошинський район, с. Новосілки без номера), ТОВ «АВТОГРУПП» (Київська область, м. Вишневе від 25.10.2021 №09), ТОВ «ІнтерБус-сервіс» (м. Київ, від 14.10.2021 №071-21) (Комерційні пропозиції додаються).
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена, як середня на підставі трьох комерційних пропозицій: 9 498 918,49 грн з ПДВ+9 593 907,68 грн з ПДВ+9 276 257,60 грн з ПДВ /на 3 = 9 456 361,25 (9 456 360,00 грн з ПДВ).
2. Інформація з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРБУС-СЕРВІС» вимог частини другої статті 41 Закону.
Перелік інформації та документів, що вимагались від переможця відкритих торгів на виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», наведено в Розділі ІІІ Додатку 6 тендерної документації від 08.12.2021 № 15-15/2-24 (редакція 01).
Такими документами для переможця – юридичної особи резидента є:
1. Лист «Інформація про право підписання договору про закупівлю»
2. Документи про право підписання договору про закупівлю, а саме:
2.1 документ про призначення керівника учасника,
2.2 якщо запропонована вартість предмета закупівлі перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (станом на кінець останнього місяця податкового (звітного) періоду для мікропідприємств) додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину),
2.3 статутний документ юридичної особи.
ТОВ «ІНТЕРБУС-СЕРВІС» на виконання вимог, зазначених в Розділі ІІІ Додатку 6 тендерної документації від 08.12.2021 № 15-15/2-24 (редакція 01) 15.02.2022 в електронну систему закупівель завантажено наступні документи (додаються):
1) лист «Інформація про право підписання договору про закупівлю» б/н (назва файлу «Інформація про право підписання договору про закупівлю.pdf 15 лютого 2022 15:00»),
2) наказ №15/03-12-1 від 15.03.2012 «Про прийом на роботу Павлова А.В.» та протокол №3 від 15.02.2012 ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРБУС-СЕРВІС» (назва файлів «Наказ №1.pdf 15 лютого 2022 15:00 та Протокол № 3.pdf 15 лютого 2022 15:00»)
3) Протокол №20/12/21 єдиного Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРБУС-СЕРВІС» від 20.12.2021 (назва файлу «Протокол загальних зборів значний правочин.pdf 15 лютого 2022 15:01»),
4) МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ товариства з обмеженою відповідальністю, Рішення №2 Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРБУС-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 381298921та опис до Статуту (назва файлу «Модельний статут ИБС з описом та печаткою.pdf15 лютого 2022 15:01»).
3. Інформація та її документальне підтвердження щодо дотримання строку укладання договору про закупівлю від 27.04.2022 № 35.1-14/3.5-00022
Відповідно до положень статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон):
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (ч. 4);
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів (ч. 6);
Уповноваженою особою було прийнято рішення щодо продовження до 60 днів строку для укладання договору на закупівлю «Запасні частини до автобусів, код ДК 021:2015 - 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» (Протокольне рішення від 28.02.2022 №15-08-2 додається).
Договір з ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС" за №35.1-14/3.5-00022 укладений 27.04.2022, тобто без порушення вимог ст. 33 Закону, а саме, без перевищенням терміну, встановленого пунктом шостим даної статті.
Документальне підтвердження продовження строку для укладання договору, а саме:
протокольне рішення Уповноваженої особи щодо обґрунтованої необхідності у продовженні до 60 днів строку для укладання договору на закупівлю «Запасні частини до автобусів, код ДК 021:2015 - 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» від 28.02.2022 №15-08-2,
службова записка директора з операційної діяльності від 28.02.2022 № 06-10-33,
лист ТПП України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
4. Щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору
Ст. 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції / пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції / пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Таким чином, Законом встановлено імперативну норму щодо переліку умов договору, які не можуть змінюватися, це – лише умови, визначені ч. 5 ст. 41 Закону.
Додаткова угода №1 до Договору від 27.04.2022 № 35.1-10/3-99 вносить зміни в додаток 1 договору лише в частині заміни виробника в окремих позиціях специфікації: а саме: 1, 2 ,4, 5, 8, 11, 13, 15, 18, 19, 22-24, 28, 29, 36, 37, 39, 41, 43, 47, 48, 50, 51, 55, 56, 57, 63, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 74, 75, 78, 80-83, 94, 97-111, 113, 115, 119-121, 128, 130-141, 143, 146-149, 153, 154, 157-164, 168-172, 174-186, 188, 190-196, 198, 202-219, 222-229, 232-240, 243-251, 256, 257, 259, 260, 268-273, 275-278, 281-290, 293-304, 308-311, 318, 319, 321-324, 326-330, 332, 333, 335, 338, 341-366, 368, 372-374, 377, 380,384, 385, 387, 388, 391, 392, 394-402, 404, 406, 408, 409, 411, 412, 417, 418, 435-441, 445, 446, 450, 452, 453, 460-467, 469, 470, 476, 477, 479, 481-561, 563, 564, 568, 569, 573, 577, 579-582.
Номенклатура, ціна, кількісні, якісні, технічні характеристики та каталожні номери товару є незмінними, отже, істотні умови договору не були змінені додатковою угодою №1 від 27.04.2022.
Як наслідок, не підлягають оприлюдненню в електронній системі закупівель в якості повідомлення про внесення змін до договору у порядку, визначеному пунктом 11 частини першої статті 10 Закону
Щодо внесених змін.
Подача пропозицій за закупівлею відбулась 11 січня 2022 року – до початку військової агресії російської федерації проти України. В пропозиції ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС" були наявні запасні частини виробників російської федерації та республіки білорусі. Після початку військової агресії ДП МА «Бориспіль» не вбачав за можливе мати діючий договір та здійснювати закупівлю товарів вищезазначених виробників, тому необхідним було внести зміни до технічних характеристик додатку №1 до договору від 27.04.2022 №35.1-10/3-99, а саме: виробників товарів російської федерації та республіки білорусі замінити на виробників інших країн.
Додаткова угода №1 від 27.04.2022 до договору від 27.04.2022 №35.1-10/3-99 була оприлюднена в електронній системі закупівель з метою прозорості закупівлі та підтвердження відмови в придбанні товарів, виробниками яких є російська федерація та республіка білорусь.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунуто виявлене порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, а саме: 02.11.2022 укладено додаткову угоду №2, про розірвання договору укладеного за процедурою закупівлі «відкриті торги» № 35.1-14/3.5-00022 від 27.04.2022. Поставка та оплата за договором про закупівлю не здійснювались
2022-11-02 17:27:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.) • усунуто
02.11.2022 укладено додаткову угоду №2, про розірвання договору укладеного за процедурою закупівлі «відкриті торги» № 35.1-14/3.5-00022 від 27.04.2022
2022-11-08 11:22:53
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОГРУПП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2022 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС" |
7 810 318,00
UAH
|
7 767 898,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОГРУПП" |
7 880 000,00
UAH
|
7 809 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС" #38129892 |
Переможець |
7 767 898,00
UAH
|
09 лютого 2022 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 17:16
|
35.1-14_3.5-00022__2.pdf | укладений |
02 листопада 2022 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 20:05
|
35.1-14_3.5-00022_1.pdf | укладений |
28 квітня 2022 20:04
|
35.1-14_3.5-00022__част._2.pdf | укладений |
28 квітня 2022 20:03
|
35.1-14_3.5-00022__част._1.pdf | укладений |
28 квітня 2022 20:03
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 квітня 2022 — 31 січня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | усунення виявленого порушення згідно висновку ДАСУ від 26.10.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-09-006510-c шляхом припинення зобов’язань (розірвання) за договором від 27 квітня 2022 року №35.1-14/3.5-00022 з ТОВ «ІНТЕРБУС-СЕРВІС» на закупівлю запасних частин до автобусів |