Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інше; (код ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту "Будівництво нового корпусу ОКНП "Чернівецька обласна клінічна лікарня" м. Чернівці"
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-12-09-002171-c 3336be1fa49843d1b8f60bb00aa492a9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ревега

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Вебсайт: https://new.bukoda.gov.ua/
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Сергій Ревега
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інше; (код ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту "Будівництво нового корпусу ОКНП "Чернівецька обласна клінічна лікарня" м. Чернівці"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

09 грудня 2021 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАФІТ ПРО"
#43982643
Переможець 48 000,00
UAH
09 грудня 2021 09:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2022 15:31
д.у. № 2 Обласна клінічна.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 14:52
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 15:44
Д.у. № 1 Обласна клінічна.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 13:47
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 17:11
д.у. № 1 обласна.pdf зміни до договору
05 січня 2022 17:09
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 09:45
Обласна.pdf укладений
09 грудня 2021 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт до 18.02.2022, термін дії Договору до 31.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт до 31.03.2022.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт до 01.05.2022
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML