Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення приймального відділення КНП «Бурштинська центральна міська лікарня» під приймальне відділення екстреної (невідкладної допомоги) на вул. Шухевича, 15 в місті Бурштин Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
3 542 000,00 UAH
UA-2021-12-09-001853-c a786c2d0292a49f69a2c3e444a25599b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Вебсайт: https://www.ukb.if.ua/
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
у зв’язку з виникненням непередбачених обставин з’явилась необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, за умови коли загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є: - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Дефектний акт та кошторисна частина проектної документації. - Експертний звіт (Позитивний) № І-0102-21/ПРОЕКСП від 08.11. 2021 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 09:40
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщення приймального відділення КНП «Бурштинська центральна міська лікарня» під приймальне відділення екстреної (невідкладної допомоги) на вул. Шухевича, 15 в місті Бурштин Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77111, Україна, Івано-Франківська область, м. Бурштин, вул. Шухевича 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 грудня 2021 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2021 09:31
ВОР (3).doc
09 грудня 2021 09:31
Експертиза (3).pdf
09 грудня 2021 09:31
Дефектний (3).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-04-04-000073 ● b0bda33413224c9a87c2e9e4ab3db9bf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2022 19:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.04.2022 № 130

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 130

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2021-12-09-001853-c 09.12.2021 Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 42753445) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-04-11 21:22:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовником в обґрунтуванні щодо вибору переговорної процедури закупівлі зазначено: виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
Поясніть, який саме договір є основним (вказати дата та номер договору), а також за яким проведеним тендером укладено основний договір з ПП "Брошнівська Будівельна Компанія" на виконання аналогічних робіт (вказати номер закупівлі)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-04-18 16:25:58

Пояснення на моніторинг

Фінансове забезпечення зобов’язань здійснюється в порядку визначеному Бюджетним кодексом України лише за наявності відповідного бюджетного призначення та в межах встановлених бюджетних асигнувань. Розмір бюджетного призначення визначається із експертного звіту щодо розгляду проектно-кошторисної документації по даному об’єкту (І-0102-21/ПРОЕКСП від 08.11.2021р.). Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 5, 5.1, тендерної документації на закупівлю робіт «Реконструкція приміщення приймального відділення КНП «Бурштинська центральна міська лікарня» під приймальне відділення екстреної (невідкладної допомоги) на вул. Шухевича, 15 в місті Бурштин Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)». Очікувана вартість формується Замовником на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Разом з тим повідомляємо, що на момент оголошення закупівлі офіційний веб-сайт Замовника знаходився на стадії розроблення та тестового функціонування.
Відповідно до п. 5 частини другої ст. 40 Закону України: "Про публічні закупівлі" - "якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера".
Основний предмет закупівлі договір №28т від 21.08.2020р.: «Реконструкція приміщення приймального відділення КНП «Бурштинська центральна міська лікарня» під приймальне відділення екстреної (невідкладної допомоги) на вул. Шухевича, 15 в місті Бурштин Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)». (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-14-000226-a). Джерело фінансування закупівлі: обласний бюджет.
Відповідно до рішення Івано-Франківської обласної ради «Про внесення змін до рішення обласної ради від 23.04.2021 № 133-6/2021 «Про внесення змін до рішення обласної ради від 19.02.2021 № 68-4/2021 «Про розподіл коштів бюджету розвитку обласного бюджету на 2021 рік» від 10.09.2021 №218-9/2021» управління капітального будівництва визначено одержувачем коштів вище згаданого заходу

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-04-18 18:52:07

Пояснення з власної ініціативи

протокол

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Брошнівська Будівельна Компанія"
#42197240
Переможець 3 542 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 09:40

Документи

09 грудня 2021 09:40
Електронний підпис
09 грудня 2021 09:38
протокол учасник
09 грудня 2021 09:38
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 09:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Брошнівська Будівельна Компанія"
#42197240
3 542 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 09:40
Електронний підпис
09 грудня 2021 09:38
протокол учасник
09 грудня 2021 09:38
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:31
Додаткова угода _ 45.дм.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:40
Додаткова угода _ 95.д.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 13:33
ДУ 85д.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 08:35
Договір 21т укладений
20 грудня 2021 08:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21т
Договір:
Номер додаткової угоди: 85д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21т
Договір:
Номер додаткової угоди: № 95/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21т
Договір:
Номер додаткової угоди: № 45/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML