Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 42753445 |
Вебсайт: | https://www.ukb.if.ua/ |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Контактна особа: |
Крошняк Назарій Олегович +380342511085 ukbif2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 09:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
09 грудня 2021 09:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 09:31 |
ВОР (3).doc | |
09 грудня 2021 09:31 |
Експертиза (3).pdf | |
09 грудня 2021 09:31 |
Дефектний (3).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-04-000073 ● b0bda33413224c9a87c2e9e4ab3db9bf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2022 19:24 |
04.04.2022 № 130
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 130
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2021-12-09-001853-c 09.12.2021 Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 42753445) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-11 21:22:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовником в обґрунтуванні щодо вибору переговорної процедури закупівлі зазначено: виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
Поясніть, який саме договір є основним (вказати дата та номер договору), а також за яким проведеним тендером укладено основний договір з ПП "Брошнівська Будівельна Компанія" на виконання аналогічних робіт (вказати номер закупівлі)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-18 16:25:58
Пояснення на моніторинг
Фінансове забезпечення зобов’язань здійснюється в порядку визначеному Бюджетним кодексом України лише за наявності відповідного бюджетного призначення та в межах встановлених бюджетних асигнувань. Розмір бюджетного призначення визначається із експертного звіту щодо розгляду проектно-кошторисної документації по даному об’єкту (І-0102-21/ПРОЕКСП від 08.11.2021р.). Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 5, 5.1, тендерної документації на закупівлю робіт «Реконструкція приміщення приймального відділення КНП «Бурштинська центральна міська лікарня» під приймальне відділення екстреної (невідкладної допомоги) на вул. Шухевича, 15 в місті Бурштин Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)». Очікувана вартість формується Замовником на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Разом з тим повідомляємо, що на момент оголошення закупівлі офіційний веб-сайт Замовника знаходився на стадії розроблення та тестового функціонування.
Відповідно до п. 5 частини другої ст. 40 Закону України: "Про публічні закупівлі" - "якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера".
Основний предмет закупівлі договір №28т від 21.08.2020р.: «Реконструкція приміщення приймального відділення КНП «Бурштинська центральна міська лікарня» під приймальне відділення екстреної (невідкладної допомоги) на вул. Шухевича, 15 в місті Бурштин Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)». (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-14-000226-a). Джерело фінансування закупівлі: обласний бюджет.
Відповідно до рішення Івано-Франківської обласної ради «Про внесення змін до рішення обласної ради від 23.04.2021 № 133-6/2021 «Про внесення змін до рішення обласної ради від 19.02.2021 № 68-4/2021 «Про розподіл коштів бюджету розвитку обласного бюджету на 2021 рік» від 10.09.2021 №218-9/2021» управління капітального будівництва визначено одержувачем коштів вище згаданого заходу
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-04-18 18:52:07
Пояснення з власної ініціативи
протокол
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Брошнівська Будівельна Компанія" #42197240 |
Переможець |
3 542 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:31
|
Додаткова угода _ 45.дм.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:40
|
Додаткова угода _ 95.д.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 13:33
|
ДУ 85д.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 08:35
|
Договір 21т | укладений |
20 грудня 2021 08:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 85д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 95/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 45/дм |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |