Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та містобудування Глухівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24022710 |
Місцезнаходження: | 41400, Україна , Сумська обл., Глухів, вул. Шевченка, 4 |
Контактна особа: |
Пархоменко Роман Сергійович +380544422356 glukhov_gkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 2 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 11:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 11:22 |
ТД Сміття.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-28-000034 ● 4ec9149ce52e474399b2a6cdca65dc5b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2022 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2022 № 41
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 28.09.2022 № 41
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-12-09-001799-b 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-29 11:11:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Збирання, перевезення та захоронення сміття», код ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, очікуваною вартістю 2 300 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-001799-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем – Товариством з обмеженою відповідальністю «Екосервіс20» вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-30 10:43:19
Надання пояснень по закупівлі
Надаємо пояснення у порядку поставлених питань:
1. Плановий розмір бюджетного призначення на фінансування житлово-комунального господарства на благоустрій міста та територій, що приєднались передбачено у розмірі 8881,7 тис. грн встановлено рішенням виконавчого комітету Глухівської міської ради від 18.11.2021 № 307 «Про схвалення проєкту бюджету Глухівської міської територіальної громади на 2022 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на підставі фактичних потреб минулих десятків років та чинного законодавства. Очікувану вартість визначено на підставі факту витрат 2021 року за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, що становить 2 155,3 тис.грн (приблизно 13 628 м3 сміття), Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та обмеженого фінансування.
Також, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://hlukhiv-rada.gov.ua/upravlinnya-zhitlovo-komunalnogo-gospodakstva/74-upravlinnya-zhitlovo-komunalnogo-gospodakstva/5650-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoji-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya
2. Так. Учасником-переможцем закупівлі дотримано вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме:
1) Так. Учасником-переможцем закупівлі було надано інформацію про право підписання договору про закупівлю у складі пакету документів тендерної пропозиції;
2) Ні. Отримання дозволу або ліцензії на провадження відповідного виду діяльності не передбачено законом. Їх копії учасником-переможцем закупівлі не надавалися.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-09-001799-b від 13 жовтня 2022 року, зобов’язуємося врахувати виявлені порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та не допускати їх в подальшому.
2022-10-13 14:05:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Екосервіс20 |
2 147 401,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Житловий комунальний центр" Глухівської міської ради |
2 083 831,02
UAH з ПДВ
|
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Екосервіс20 #43714653 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 16:10
|
Договір | укладений |
14 січня 2022 16:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Збирання, перевезення та захоронення сміття | 1 | послуга |
1 500 000,00
UAH
|