Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26244128 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, ВУЛИЦЯ МАГІСТРАЛЬНА, будинок 21/1 |
Контактна особа: |
Андрій Лесь +380972520936 lessandriy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 386 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 09:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 09:25 |
Додаток 2.docx | |
09 грудня 2021 09:25 |
Тендерна документацiя.doc | |
09 грудня 2021 09:25 |
Додаток 5.docx | |
09 грудня 2021 09:25 |
Додаток 3.docx | |
09 грудня 2021 09:25 |
Додаток 1.docx | |
09 грудня 2021 09:25 |
Додаток 4.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000018 ● 7c2bc5129e0c4b37b0d69255e0811c7e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.08.2022 №41-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.08.2022 №41-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-12-09-001670-c 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-25 11:49:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі філе та стегна курячого охолодженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-09-001670-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ФОП «Білан Антон Борисович», якого визнано переможцем торгів, виконано вимоги додатку 2 тендерної документації, в частині надання довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-30 12:04:11
Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше звернення, щодо закупівлі філе та стегна курячого охолодженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-09-001670-c
1. Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі .
Вартість закупівлі формувалась на підставі Постанови КМУ від 24.03.2021р.№ 305 (із змінами, внесеними згідно з Постанови КМ № 871 від 18.08.2021р.) «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», також на підставі погодженої довідки з управлінням економіки Жмеринської міської ради № 1519 від 19.11.2021 року на момент планування.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не була висвітлена на вебсайті, тому що я як завідувач філії, за основним видом діяльності, та той час не ознайомився з Постановою № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів». В подальшому зобов’язуюся досконало вивчити Постанову № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» та не допускати таких помилок.
2. Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого Наказом МВС № 1256 від 29.11.2016 року «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», згідно розділу V « Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб» пункту 18 «Надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту».
Враховуючи вищевикладене, закупівля на філе та стегно куряче за номером UA-2021-12-09-001670-c, була оголошена 09.12.2021 року, а учасник торгів ФОП Білан Антон Борисович, який маючи намір приймати участь у торгах, завантажив довідку 27.12.2021р., дата видачі якої 09.12.2021р. Однак, з метою виконання статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасником завантажено довідку чинну на момент проведення закупівлі і оголошення його переможцем. Крім того зазначаємо, що стаття 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо термінів видачі довідки про відсутність судимості.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-05 13:09:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі філе та стегна курячого охолодженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-09-001670-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Якими документами підтверджено коливання ціни на ринку, що призвело до внесення змін, в частині збільшення ціни за одиницю товару, до договору про закупівлю від 11 січня 2022 року №1 та на який відсоток збільшилася ціна філе на ринку станом на дату укладання додаткової угоди від 02 вересня 2022 року №1 у порівнянні із датою укладання договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-06 17:17:06
Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше звернення, щодо закупівлі філе та стегна курячого охолодженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-09-001670-c
Додаткова угода була сформована відповідно до довідки Головного управління статистики у Вінницькій області № 05-34/192-22 від 18.08.2022р. та звернення ФОП Білан А.Б. від 19.08.2022р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Інформація, щодо усунення порушень закупівлі філе та стегна курячого (охолодженого) за номером UA-2021-12-09-001670-c На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє, що Договір № 1 від 11.01.2022 року розірваний, тим самим Усунення порушення згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-09-001670-c Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 9 вересня 2022 року. На підтвердження виконання в системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-09-001670-c оприлюднено додаткову угоду № 1 від 15.09.2022 року до Договору № 1 від 11.01.2022 року.
2022-09-15 16:05:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2022-09-15 16:30:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М'ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС" |
302 640,00
UAH з ПДВ
|
302 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ " |
356 500,00
UAH з ПДВ
|
345 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПОДІЛЛЯ-К ЛТД |
356 160,00
UAH з ПДВ
|
346 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "М'ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС" #43570981 |
Відхилено |
302 640,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 15:36
|
ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ
" #3175309695 |
Переможець |
345 990,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2022 16:02
|
ДУ 2 розірвання Білан.pdf | укладений |
15 вересня 2022 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2022 09:35
|
ДУ 1 Білан А.Б..pdf | зміни до договору |
03 вересня 2022 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 19:44
|
Договір 1 Білан А.Б..pdf | укладений |
11 січня 2022 19:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни "Філе куряче охолоджене" до 126,49 грн. за кілограм |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 січня 2022 — 15 вересня 2022 |
Сума оплати за договором: |
168 373,62
UAH
|
Причини розірвання договору: | Усунення порушення згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-09-001670-c Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 9 вересня 2022 року. |