Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Омельницька Вікторія Олексіївна 0978942189 tk_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 12:11 |
Очікувана вартість: | 3 099 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 496,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 09:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 09:04 |
ТД масло вершкове 2022 перезапуск.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-01-000068 ● 98199e1daa6f44f99f9731a95059680f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2022 09:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.11.2022 № 328
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.11.2022 № 328.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-09-000355-b, 09.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-07 13:54:31
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-09-000355-b, яка проводилась відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ПрАТ «КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1» договір про закупівлю від 19.01.2022 №7ВТ за предметом закупівлі «Вершкове масло» (далі – Договір №7ВТ).
Аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації щодо здійснених платежів за вищевказаним договором (джерело інформації: дані Єдиного веб-порталу використання публічних коштів, https://spending.gov.ua) встановлено, що Замовником при проведенні платежів здійснено посилання на додаткові угоди від 25.01.2022 №1, від 28.02.2022 №2, від 09.05.2021 № 3, від 16.05.2022 №4, від 13.09.2022 №5 та від 27.10.2022 №6.
Водночас, в електронній системі закупівель опубліковані додаткові угоди від 25.01.2022 №1, від 16.05.2022 №4, від 13.09.2022 №5 та від 27.10.2022 №6, яка стосується договору від 19.01.2022 № 7ВТ.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Пояснити причини не опублікування вищезазначених додаткових угод № 2 та №3?
Крім того, до Договору №7ВТ укладено ряд угод щодо зміни ціни товару. Зокрема, додатковою угодою від 16.05.2022 №4 встановлено збільшення ціни на масло вершкове з 190,20 грн на 209,10 грн. за 1 кг.
Також, додатковою угодою від 13.09.2022 №5 встановлення збільшення ціни на масло вершкове з 209,10 грн на 229,80 грн за 1 кг.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати відповідне документальне підтвердження щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару, що є предметом Договору №7ВТ на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару за додатковими угодами №4 та №5 до Договору №7ВТ?
5. Надати до моніторингу інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором № 7ВТ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-10 15:30:36
Надання пояснення
1.На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-000355-b повідомляємо. 1. Щодо питання про те, яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість зазначаємо наступне. Предметом вищезазначеної закупівлі є: Вершкове масло (ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло) в обсязі 13 475 кілограм - Масло вершкове жирністю не менше 72,5%, фасоване 1/180, 1/200, яке є необхідними для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Саксаганського району міста Кривого Рогу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва. Кількісні показники предмету закупівлі визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та відповідно до норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: 1) ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів; 2) ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління; 3) ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю; 4) Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах»; 5) Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»; 6) Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено Замовником керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Зокрема, Замовником відповідно до розділу ІІ Методики було здійснено визначення потреби в предметі закупівлі (кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та з урахуванням норм споживання відповідно до примірного двотижневого меню, погодженого з Криворізьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області та затвердженого відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради. В подальшому було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані офіційних статистичних видань тощо). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. Для порівняння використовувались дані офіційних статистичних видань, а саме: середні ціни на основні продукти харчування та споживчі товари по Дніпропетровській області, розміщені на офіційному веб-сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації за посиланням https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/byudzhet/monitoring-cin Відповідно до положень п. 1 розділу ІІІ Методики очікувана ціна за одиницю визначалась, як середньоарифметичне значення масиву цін по кожній позиції товару за вересень, жовтень та листопад, за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,де: Цод – очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи із середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Щодо розміру бюджетного призначення: на момент початку процедури закупівлі бюджетні призначення не були затверджені, закупівля оголошена на очікувану вартість. Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. 2. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації https://docs.google.com/document/d/1No7D9ZfPndl7aElEL5elt4vZt4EN99MQ/edit?usp=sharing&ouid=111057035940810554893&rtpof=true&sd=true .
3. Щодо причини не опублікування додаткових угод № 2 та №3, повідомляємо, що згідно п.15.10 Договору дані угоди укладені у зв’язку з внесенням змін до реквізітів Замовника. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Договору, зміни є несуттєвими, тому не потребують публікації у системі «ProZorro». До пояснення додаємо Файл 1 – «Додаткові угоди.pdf» ( скан копія додаткової угоди №2 та №3).
4. Щодо питання законодавчих підстав укладання зазначених додаткових угод до вказаного договору повідомляємо, що згідно п.3.8. Договору №7ВТ від 19.01.22 Постачальник може звернутися до Замовника із заявою про зміну ціни за одиницю Товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого Товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання Договору про закупівлю / внесення змін до такого Договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Звернення Постачальника оформляється письмово із обов’язковим долученням документального підтвердження та обґрунтування збільшенню ціни такого товару на ринку, в тому числі документального підтвердження від Головного управлінням статистики у Дніпропетровській області або територіальним підрозділом Торгово-промислової палати у місті Кривий Ріг. Можливі наступні заяви про зміну ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у випадку і при умові, передбаченими Договором, можуть бути подані Постачальником на адресу Замовника не раніше ніж через 90 календарних днів з дати попереднього звернення Постачальника про зміну ціни за одиницю товару. Коливання ціни товару в бік зменшення або збільшення визначається довідкою середніх споживчих цін на продовольчі товари в торговій мережі та на ринках Дніпропетровської області, наданою Головним управлінням статистики у Дніпропетровській області або територіальним підрозділом Торгово-промислової палати у місті Кривий Ріг. З моменту підписання договору пройшло більше 90 днів (а саме 6 місяців)- дата договору 19.01.2022, дата першої додаткової угоди про підвищення ціни ( Додаткова угода №4) - 16.05.2022. З моменту першої додаткової угоди про підвищення ціни ( Додаткова угода №4)- дата угоди 16.05.2022, дата другої додаткової угоди про підвищення ціни ( Додаткова угода №5) - 13.09.2022 Замовником отримано листи щодо збільшення ціни від Замовника та довідки середніх споживчих цін на продовольчі товари в торговій мережі та на ринках Дніпропетровської області, наданою Головним управлінням статистики у Дніпропетровській області ( Файл 2- «Листи.pdf», Файл 3 – «Довідка середніх споживчих цін за січень.pdf», Файл 4 – «Довідка середніх споживчих цін за квітень.pdf», Файл 5 – «Довідка середніх споживчих цін за серпень.pdf»). Слід зазначити, що встановлені нові ціни згідно додаткових угод від 16.05.2022 та 13.09.2022 не перевищують базового значення середніх цін по Дніпропетровській області, які надає Головне управлінням статистики у Дніпропетровській області на момент укладання угод і в наступних після підвищення цін місяців ( Файл 6 – «Довідка середніх споживчих цін за травень.pdf», Файл 7 – «Довідка середніх споживчих цін за вересень.pdf).
5. Щодо інформації та підтверджуючих документів (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару, що передбачені договором від 19.01.2022 року № 7ВТ, надаємо: Файл 8 – «Платіжні доручення.pdf», Файл 9 – «Рахунки, накладні.pdf».
Слід зазначити, що додатковою угодою №6 від 27.10.2022 зменшено обсяги закупівлі в повному об’ємі, які залишились після другого підвищення цін (Додаткова угода №5 від 13.09.2022)та станом на 28.10.2022 договір вичерпано.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-11-28 09:31:45
Надання роз`яснень
Додатковою угодою №6 від 27.10.2022 сторони зменшили обсяги закупівлі. Станом на 25.11.2022 договірні зобов’язання сторонами виконанні в повному обсязі. Надходження платежів за договором з 27.10.2022 не відбувається, тобто договір вичерпаний. Згідно висновку моніторингу постає питання доцільності розірвання договору. Чи можливо змінити статус договору на «Виконаний» в системі «ProZorro», як один з способів виконання висновку моніторингу?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-11-28 14:59:45
Роз'яснення щодо висновку
Західний офіс Держаудитслужби, за результатами опрацювання опублікованого Замовником звернення за роз’ясненням щодо висновку, повідомляє наступне.
У зобов’язальній частині висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-09-000355-b, з врахуванням встановлених порушень та наявності додаткової угоди №6 від 27.10.2022 до укладеного договору, якою зменшено обсяги закупівлі, вказано на необхідність здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Слід зазначити, що відповідно до п.14.2 договору від 19.01.2022 №7ВТ вказаний договір діє до 31.12.2022, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків за даним договором.
Таким чином, дія договору від 19.01.2022 №7ВТ триває до 31.12.2022.
Одночасно зазначаємо, що при аналізі опублікованого в електронній системі закупівель 25.11.2022 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-09-000355-b встановлено невідповідність інформації у пункті 1 розділу ІІ цього висновку, що може бути спричинено технічним збоєм при завантаженні висновку. У зв'язку з відсутністю технічної можливості внести зміни до змісту опублікованого висновку про результати моніторингу додатково додаємо висновок про результати моніторингу за процедурою закупівлі UA-2021-12-09-000355-b у PDF файлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником проведено роз`яснювальну бесіду з уповноваженою особою щодо обов`язку неухильного виконання вимог діючого законодавства, в тому числі вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та норм пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та зобов`язанню вживати заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. 29.11.2022 опубліковано Додаткову угоду щодо розірвання договору від 28.11.2022. Скан копія угоди додається.
2022-11-29 14:00:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А" |
2 393 160,00
UAH з ПДВ
|
2 393 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" |
2 562 945,00
UAH з ПДВ
|
2 562 945,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А" #30643369 |
Відхилено |
2 393 160,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 11:45
|
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" #00444932 |
Переможець |
2 562 945,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 08:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 13:55
|
ДУ7.pdf | укладений |
29 листопада 2022 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2022 15:28
|
ДУ6 Дог 7ВТ.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 13:54
|
ДУ5.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2022 10:24
|
ДУ4 від 16.05.pdf | зміни до договору |
18 травня 2022 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 11:21
|
ДУ1 від 25.01.22.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 09:24
|
7ВТ від 19.01.22.pdf | укладений |
20 січня 2022 09:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Масло вершкове жирністю не менше 72,5%, фасоване 1/180, 1/200 | 13475 | кілограми |
190,20
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 4 355 кг., та відповідно ціну Договору № 7ВТ від 19.01.2022 року на 828 321 грн. 00 коп. (Вісімсот двадцять вісім тисяч триста двадцять одна грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ складає 138 053 грн. 50 коп.: |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 525,20486 кг та збільшити ціну за одиницю товару – на не більше ніж 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору № 7ВТ від 19.01.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 461,84048 кг та збільшити ціну за одиницю товару – на не більше ніж 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору № 7ВТ від 19.01.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 4 665,27992 кг., та відповідно ціну Договору № 7ВТ від 19.01.2022 року на 1 072 081 грн. 33 коп. (Один мільйон сімдесят дві тисячі вісімдесят одна грн. 33 коп.) в тому числі ПДВ складає 178 680 грн. 22 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Масло вершкове жирністю не менше 72,5%, фасоване 1/180, 1/200 | кілограм |
229,80
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 січня 2022 — 28 листопада 2022 |
Сума оплати за договором: |
662 542,67
UAH (в тому числі ПДВ 110 423,78 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору |