Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання) (у корпункті філії у м. Кривий Ріг)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-12-08-018943-c ● cc4f22ab52de46238f49f7e03472d47b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України» в особі філії акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Дніпровська регіональна дирекція» |
Код ЄДРПОУ: | 40020546 |
Місцезнаходження: | 49010, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Телевізійна, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Воронов +380989983456 oblradiodp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2021 11:36 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (у корпункті філії у м. Кривий Ріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Вул. Юрія Сича,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2021 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 17:52 |
ТД прибирання Кривий Ріг.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-08-018943-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Головерда Олександр Анатолійович", Код ЄДРПОУ:2556214370
Дата подання: 30 грудня 2021 19:33
Вимога щодо дискваліфікації учасника
Ми, ФОП Головерда О.А., звертаємося до Вас з вимогою під час закупівлі дотримуватися вимог чинного законодавства Закон України "Про Публічні Закупівлі"
За протоколом №20211230/2 від 30.12.2021 р. нас дискваліфікували як учасника, який не надав копії сертифікатів якості та висновки санітарно-епідеоміологічної експертизи на засоби, які будуть використовуватися учасником, при наданні послуг
Відповідно Закону України "Про Публічні Закупівлі"п.1 ч.1 ст.31. Відхилення тендерних пропозицій
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Посилаючись на ч.2 ст.16 Закон України "Про Публічні Закупівлі" де вказується перелік кваліфікаційних критеріїв за якими Замовник відхиляє тендерну пропозицію не передбачено документ який зазначений в протоколі на дискваліфікцію ФОП Головерда О.А.,тобто це не є підстава для відхилення.
Також Замовником було порушено вимоги п.1 ч.1 ст.31 Закон України "Про Публічні Закупівлі", протягом 24 годин Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення та виправлення виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей.
ФОП Головерда О.А маємо можливість надати документи.
В цих діях Замовника простежується упередженість до учасника ФОП "Головерда Олександр Анатолійович"
Чим підтверджується протокол №№20211230/3 від 30.12.2021 р. оголошення переможцем ФОП Каражов Павло Іванович
В наданих документах тендерної пропозиції ФОП Каражов Павло Іванович за вимогами тендерної документації Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ч.3 Відхилення тендерних пропозицій п.3.1 відсутня довідка про ліцензію.
А також хочемо акцентувати на те, що ФОП Каражов Павло Іванович було надано довідку про те, що свою господарську діяльність провадить відповідно видів економічної діяльності зазначених в установчих документах Це вказує на те, що вид діяльності 81.30.Надання ландшафтних послуг відсутній, що передбачено тендерної закупівлі Додаток 2 до Технічного завдання, Окремі вимоги Замовника по наданню послуг
Прибирання прибудинкової території від снігу та ожеледі – в зимовий період щоденно та у період всього робочого дня – за потребою, від листя в осінній період – щоденно та у період всього робочого дня – за потребою.
Проведення озеленення прибудинкової території шляхом насадження трави, квітів, кущів тощо. Догляд за зеленими насадженнями та утримання квітників, газонів в належному стані – щоденно (весна, літо, осінь). В літній період стрижка, прополювання газонів, квітників за потребою
Просимо врахувати вказані вимоги і визнати нас переможцем даної закупівлі
Закон України "Про Публічні Закупівлі"
скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Головерда О.А.
надати можливість надати документи копії сертифікатів якості та висновки санітарно-епідеоміологічної експертизи на засоби
З дотриманням вимог Закон України "Про Публічні Закупівлі" в разі порушення Вами закону, отримання від Вас необгрунтованої відповіді будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
За протоколом №20211230/2 від 30.12.2021 р. нас дискваліфікували як учасника, який не надав копії сертифікатів якості та висновки санітарно-епідеоміологічної експертизи на засоби, які будуть використовуватися учасником, при наданні послуг
Відповідно Закону України "Про Публічні Закупівлі"п.1 ч.1 ст.31. Відхилення тендерних пропозицій
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Посилаючись на ч.2 ст.16 Закон України "Про Публічні Закупівлі" де вказується перелік кваліфікаційних критеріїв за якими Замовник відхиляє тендерну пропозицію не передбачено документ який зазначений в протоколі на дискваліфікцію ФОП Головерда О.А.,тобто це не є підстава для відхилення.
Також Замовником було порушено вимоги п.1 ч.1 ст.31 Закон України "Про Публічні Закупівлі", протягом 24 годин Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення та виправлення виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей.
ФОП Головерда О.А маємо можливість надати документи.
В цих діях Замовника простежується упередженість до учасника ФОП "Головерда Олександр Анатолійович"
Чим підтверджується протокол №№20211230/3 від 30.12.2021 р. оголошення переможцем ФОП Каражов Павло Іванович
В наданих документах тендерної пропозиції ФОП Каражов Павло Іванович за вимогами тендерної документації Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ч.3 Відхилення тендерних пропозицій п.3.1 відсутня довідка про ліцензію.
А також хочемо акцентувати на те, що ФОП Каражов Павло Іванович було надано довідку про те, що свою господарську діяльність провадить відповідно видів економічної діяльності зазначених в установчих документах Це вказує на те, що вид діяльності 81.30.Надання ландшафтних послуг відсутній, що передбачено тендерної закупівлі Додаток 2 до Технічного завдання, Окремі вимоги Замовника по наданню послуг
Прибирання прибудинкової території від снігу та ожеледі – в зимовий період щоденно та у період всього робочого дня – за потребою, від листя в осінній період – щоденно та у період всього робочого дня – за потребою.
Проведення озеленення прибудинкової території шляхом насадження трави, квітів, кущів тощо. Догляд за зеленими насадженнями та утримання квітників, газонів в належному стані – щоденно (весна, літо, осінь). В літній період стрижка, прополювання газонів, квітників за потребою
Просимо врахувати вказані вимоги і визнати нас переможцем даної закупівлі
Закон України "Про Публічні Закупівлі"
скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Головерда О.А.
надати можливість надати документи копії сертифікатів якості та висновки санітарно-епідеоміологічної експертизи на засоби
З дотриманням вимог Закон України "Про Публічні Закупівлі" в разі порушення Вами закону, отримання від Вас необгрунтованої відповіді будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 грудня 2021 14:30
Тендерну пропозицію ФОП "Головерда Олександр Анатолійович" було відхилено на підставі п.2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
1.Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Про те, що Учасник повинен надати копії сертифікатів якості та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби, які будуть використовуватися учасником, при наданні послуг, завірені Учасником, було вказано у Додатку 2 до Тендерної документації( Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) Розділ 2. Обов’язкові вимоги до предмету закупівлі). Закон не надає можливість усунення виявлених недоліків, в цій частині вимог до Тендерної пропозиції.
Відповідно ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник може усунути невідповідності в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тому тендерну пропозицію Учасника було відхилено.
Додатково повідомляємо:
1) Довідка/інформація у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому вигляді у якому вона надана учасником, не підтверджує наявність оформлених працівників у ФОП "Головерда Олександр Анатолійович", не вказана взагалі хоч якась інформація (про їх кількість, вік, стать).
2) Учасником не було надано довідку довільної форми, в якій зазначено, що Ви є ФОП і не маєте можливості надати протокол засновників, виписку чи витяг з протоколу засновників, наказ про призначення які можуть бути надані виключно юридичною особою. У тому випадку якщо документи підписуються іншою особою від імені фізичної особи-підприємця, надати скановану нотаріально посвідчену довіреність або інший документ, згідно якого передано повноваження.
Вищевказані довідки вимагалась у Додатку №4 до Тендерної документації (п.2 Переліку інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в есз у вигляді файлів).
Надання послуг з прибирання, не вимагає наявність ліцензії, тому Довідка про її наявність ліцензії чи відсутність Замовником не вимагалась
У ФОП "Каражов Павло Іванович" наявний КВЕД 81.29 Інші види діяльності із прибирання
Цей клас включає:
підмітання вулиць, прибирання снігу та льоду, посипання сіллю чи піском
інші види прибирання, не віднесені до інших угруповань.
Тому за рішенням Замовника ФОП "Каражов Павло Іванович" може надати послуги з прибирання, згідно вимогам Технічного завдання в повному обсязі, інші послуги вимагаються Замовником за потребою.
1.Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Про те, що Учасник повинен надати копії сертифікатів якості та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби, які будуть використовуватися учасником, при наданні послуг, завірені Учасником, було вказано у Додатку 2 до Тендерної документації( Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) Розділ 2. Обов’язкові вимоги до предмету закупівлі). Закон не надає можливість усунення виявлених недоліків, в цій частині вимог до Тендерної пропозиції.
Відповідно ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник може усунути невідповідності в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тому тендерну пропозицію Учасника було відхилено.
Додатково повідомляємо:
1) Довідка/інформація у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому вигляді у якому вона надана учасником, не підтверджує наявність оформлених працівників у ФОП "Головерда Олександр Анатолійович", не вказана взагалі хоч якась інформація (про їх кількість, вік, стать).
2) Учасником не було надано довідку довільної форми, в якій зазначено, що Ви є ФОП і не маєте можливості надати протокол засновників, виписку чи витяг з протоколу засновників, наказ про призначення які можуть бути надані виключно юридичною особою. У тому випадку якщо документи підписуються іншою особою від імені фізичної особи-підприємця, надати скановану нотаріально посвідчену довіреність або інший документ, згідно якого передано повноваження.
Вищевказані довідки вимагалась у Додатку №4 до Тендерної документації (п.2 Переліку інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в есз у вигляді файлів).
Надання послуг з прибирання, не вимагає наявність ліцензії, тому Довідка про її наявність ліцензії чи відсутність Замовником не вимагалась
У ФОП "Каражов Павло Іванович" наявний КВЕД 81.29 Інші види діяльності із прибирання
Цей клас включає:
підмітання вулиць, прибирання снігу та льоду, посипання сіллю чи піском
інші види прибирання, не віднесені до інших угруповань.
Тому за рішенням Замовника ФОП "Каражов Павло Іванович" може надати послуги з прибирання, згідно вимогам Технічного завдання в повному обсязі, інші послуги вимагаються Замовником за потребою.
Номер вимоги: UA-2021-12-08-018943-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Головерда Олександр Анатолійович", Код ЄДРПОУ:2556214370
Дата подання: 31 грудня 2021 18:09
Вимога щодо дискваліфікації учасника
Слід зауважити на Вашу відповідь від 31.12.21р.
По-перше
Додаткове повідомлення:
1) Довідка/інформація у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому вигляді у якому вона надана учасником, не підтверджує наявність оформлених працівників у ФОП "Головерда Олександр Анатолійович", не вказана взагалі хоч якась інформація (про їх кількість, вік, стать).
Якщо Ви не ознайомлені з тендерною документацію, повідомляємо ( з тексту)
2. Інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника встановленим кваліфікаційним критеріям
- Довідка/інформація у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. Тобто не вказано розписувату взагалі хоч якусь інформацію (про їх кількість, вік, стать)
По-друге
2) Учасником не було надано довідку довільної форми, в якій зазначено, що Ви є ФОП і не маєте можливості надати протокол засновників, виписку чи витяг з протоколу засновників, наказ про призначення які можуть бути надані виключно юридичною особою. У тому випадку якщо документи підписуються іншою особою від імені фізичної особи-підприємця, надати скановану нотаріально посвідчену довіреність або інший документ, згідно якого передано повноваження.
Якщо Ви не уважно були ознайомлені з переліком документів наданих на тендерну пропозицію
Повідомляємо
в переліку цих документів присутній витяг ЄДР, чим підтверджується, що Ми ДІЙСНО ФОП
а довідка підпис, надана в довільній формі, де вказується особа, яка має повноваження на підпис
Стосовно Вашої не обгрунтованої ВІДПИСКИ по ФОП Каражов
По-перше
ПО ТЕКСТУ тендерної документації
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції
3. Інша інформація
Відхилення тендерних пропозицій
3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
- не надав копію ліцензії
Фоп Каражов з приводу цього взагалі ні чого не надав.
По-друге
ПО ТЕКСТУ тендерної документації
Додаток 2 до Технічного завдання
Проведення озеленення прибудинкової території шляхом насадження трави, квітів, кущів тощо. Догляд за зеленими насадженнями та утримання квітників, газонів в належному стані – щоденно (весна, літо, осінь). В літній період стрижка, прополювання газонів, квітників
Ці послуги передбачають вид діяльності за КВЕД 81.30 Надання ландшафтних послуг.
ФОП Каражов Павло Іванович було надано довідку про те, що свою господарську діяльність провадить відповідно видів економічної діяльності зазначених в установчих документах. КВЕД 81.30 Надання ландшафтних послуг в переліку ВІДСУТНІЙ.
Ваша відповідь від 31.12.2021р. на вимогу від 30.12.2021р. вкотре вказує на упередженість, необгрунтованість відповіді
Просимо Вас переглянути рішення дотримуючись процесуальних дій та вимог Закон України "Про Публічні Закупівлі"
Друга Ваша необгрунтована відповідь є приводом для зверненя до Антимонопольного комітету України та надання інформації в дозорро.
Розгорнути
Згорнути
По-перше
Додаткове повідомлення:
1) Довідка/інформація у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому вигляді у якому вона надана учасником, не підтверджує наявність оформлених працівників у ФОП "Головерда Олександр Анатолійович", не вказана взагалі хоч якась інформація (про їх кількість, вік, стать).
Якщо Ви не ознайомлені з тендерною документацію, повідомляємо ( з тексту)
2. Інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника встановленим кваліфікаційним критеріям
- Довідка/інформація у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. Тобто не вказано розписувату взагалі хоч якусь інформацію (про їх кількість, вік, стать)
По-друге
2) Учасником не було надано довідку довільної форми, в якій зазначено, що Ви є ФОП і не маєте можливості надати протокол засновників, виписку чи витяг з протоколу засновників, наказ про призначення які можуть бути надані виключно юридичною особою. У тому випадку якщо документи підписуються іншою особою від імені фізичної особи-підприємця, надати скановану нотаріально посвідчену довіреність або інший документ, згідно якого передано повноваження.
Якщо Ви не уважно були ознайомлені з переліком документів наданих на тендерну пропозицію
Повідомляємо
в переліку цих документів присутній витяг ЄДР, чим підтверджується, що Ми ДІЙСНО ФОП
а довідка підпис, надана в довільній формі, де вказується особа, яка має повноваження на підпис
Стосовно Вашої не обгрунтованої ВІДПИСКИ по ФОП Каражов
По-перше
ПО ТЕКСТУ тендерної документації
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції
3. Інша інформація
Відхилення тендерних пропозицій
3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
- не надав копію ліцензії
Фоп Каражов з приводу цього взагалі ні чого не надав.
По-друге
ПО ТЕКСТУ тендерної документації
Додаток 2 до Технічного завдання
Проведення озеленення прибудинкової території шляхом насадження трави, квітів, кущів тощо. Догляд за зеленими насадженнями та утримання квітників, газонів в належному стані – щоденно (весна, літо, осінь). В літній період стрижка, прополювання газонів, квітників
Ці послуги передбачають вид діяльності за КВЕД 81.30 Надання ландшафтних послуг.
ФОП Каражов Павло Іванович було надано довідку про те, що свою господарську діяльність провадить відповідно видів економічної діяльності зазначених в установчих документах. КВЕД 81.30 Надання ландшафтних послуг в переліку ВІДСУТНІЙ.
Ваша відповідь від 31.12.2021р. на вимогу від 30.12.2021р. вкотре вказує на упередженість, необгрунтованість відповіді
Просимо Вас переглянути рішення дотримуючись процесуальних дій та вимог Закон України "Про Публічні Закупівлі"
Друга Ваша необгрунтована відповідь є приводом для зверненя до Антимонопольного комітету України та надання інформації в дозорро.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 січня 2022 11:30
Замовник задовольняє вимогу ФОП "Головерда Олександр Анатолійович" та дискваліфікує пропозицію ФОП "Каражов Павло Іванович".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2021 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Головерда Олександр Анатолійович" |
132 600,00
UAH з ПДВ
|
125 807,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Каражов Павло Іванович |
147 240,00
UAH з ПДВ
|
125 808,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" |
157 680,00
UAH з ПДВ
|
157 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Головерда Олександр Анатолійович" #2556214370 |
Відхилено |
125 807,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 13:32
|
ФОП Каражов Павло Іванович #2597413290 |
Рішення скасоване |
125 808,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 11:30
|
ФОП Каражов Павло Іванович #2597413290 |
Відхилено |
125 808,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 11:37
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" #41558082 |
Переможець |
157 680,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2022 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2023 12:59
|
photo1675076104.pdf | зміни до договору |
30 січня 2023 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 11:22
|
ДУ 4 ваша варта.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:24
|
ДУ 4 ваша варта.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2022 12:37
|
photo1669890258.jpeg | зміни до договору |
01 грудня 2022 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2022 11:26
|
ДУ Ваша Варта.pdf | зміни до договору |
22 червня 2022 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 10:10
|
Прибирання Кривий Ріг 2022.pdf | укладений |
24 січня 2022 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |