Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
12 462,00 UAH
UA-2021-12-08-014625-c ec41154577d1473ab243c7658165a7a7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Карайван

+380963961531 urist.bomj.centr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання»
Код ЄДРПОУ: 26044590
Місцезнаходження: 65013, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балтська дорога, буд. 2
Контактна особа: Василь Карайван
+380963961531
urist.bomj.centr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1. Швидкозшивач; 2. Реєстратор 50мм, одностор., синій; 3. Файл-конверт А4+,30мкр.,глянц. 100шт.;
4. Папір офісний А4 Маеstro Standart + 500 арк. Словачина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
1. Швидкозшивач;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65013, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Балтська дорога, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
2. Реєстратор 50мм, одностор., синій;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65013, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Балтська дорога, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
3. Файл-конверт А4+,30мкр.,глянц. 100шт.;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65013, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Балтська дорога, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
82 пачок
4. Папір офісний А4 Маеstro Standart + 500 арк. Словачина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65013, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Балтська дорога, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 грудня 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 12 462,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 15:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:49
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 15:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1. Швидкозшивач; 100 штуки 5,16
UAH з ПДВ
2. Реєстратор 50мм, одностор., синій; 10 штуки 57,60
UAH з ПДВ
3. Файл-конверт А4+,30мкр.,глянц. 100шт.; 5 упаковка 60,00
UAH з ПДВ
4. Папір офісний А4 Маеstro Standart + 500 арк. Словачина 82 пачок 135,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 462,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 077,00 UAH)