Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для облаштування робочих місць працівників
Очікувана вартість
20 140,00 UAH
UA-2021-12-08-009117-c 79016f0851124698b012b0a82af301f3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процків Ольга Петрівна

0504373301 OLYA_26@SPFU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ, ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ТА ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ
Код ЄДРПОУ: 42891875
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, 76019, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 48
Контактна особа: Процків Ольга Петрівна
0504373301
OLYA_26@SPFU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Меблі для облаштування робочих місць працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Василіянок, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2021  —  20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після підписання сторонами видаткової накладної на товар Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

08 грудня 2021 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Чорний Артем Сергійович
#3338317655
Переможець 20 140,00
UAH
08 грудня 2021 13:14

Документи

08 грудня 2021 13:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 13:15
Договір 148_12.pdf укладений
08 грудня 2021 13:15