Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна 0532609432 sidorenko_anna13@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 2 207 002,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,77% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 9 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 розділу 3 Тендерної документації. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та зазначені у пункті 2 розділу 3 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Валюта-гривня. Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 3 % ціни договору визначеної за результатами аукціону. Переможець перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA928201720355189028001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору; - Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору; - Підрядник допускав систематичне неякісне виконання робіт або використовував неякісні матеріали в процесі виконання робіт. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Можливе відстрочення оплати за виконані роботи: | 30% |
на строк від 241 чи більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
08 грудня 2021 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 15:39 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
08 грудня 2021 15:39 |
Тендерна документація Дитячий майданчик, Стешенка2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Тендерної документації розміщеної на електроному майданчику закупівлі: UA-2021-12-08-006950-a, Замовником в п.6 та 6.7. Додатку №3 ТД встановлено Вимогу наступного змісту:
«6. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
6.7. Розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт, але не більше 14 350,00 грн. ( у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 14 350,00 грн.). «
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" в складі пропозиції надало Кошторисні документи, відповідно до змісту яких в Договірній ціні розмір заробітної плати становить 14 350,00 грн, а також надано Розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, відповідно до якого розміру заробітної плати становить 16 031,25 грн.. Замовником встановлену Вимогу, що «розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт, але не більше 14 350,00 грн., а не 16 031,25 грн. Зазначене свідчить про не відповідність даних, показників кошторисних розрахунків наданих ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" в складі пропозиції.
Вимагаємо, дотримуватися принципів закупівель, скасувати Протокол № 7 й дискваліфікувати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД"
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що переможець викогнав вимоги тендерної документації. Тому Ваша вимога відхиляється з наступних причин:
Відповідно до п.п. 6.7. Додатку № 3 тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт, але не більше 14 350,00 грн. ( у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 14 350,00 грн.).
Та відповідно до п.п. 6.2. Додатку № 3 тендерної документації необхідно надати Пояснювальну записку.
Згідно з положеннями п. 5. Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями) визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті.
Так, ТОВ «Агро спец буд» у складі своєї тендерної пропозиції надав розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації. Згідно розрахунку, який складений на підставі даних товариства та галузевої угоди складає 16031,25 грн..
Але, при розрахунку договірної ціни, згідно Пояснювальної записи, ТОВ «Агро спец буд» застосував середньомісячної кошторисної заробітної плати у розмірі 14 350,00 грн., чим дотримався вимог тендерної документації (п.п. 6.7. Додатку № 3 тендерної документації).
Таким чином, Ваша Вимога не відповідає дійсності та Вимога є такою, яка є відхилена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-22-000009 ● 874285a34fa54560b0be3260ab7913d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2022 13:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2022 № 14-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.07.2022 № 14-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-12-08-006950-a 08.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-22 14:35:27
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-006950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-03 17:01:34
Відповідь на запит
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема порядком проведення відкритих торгів не передбачено Замовнику здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, УЖКГ ВК ПМР не зобов’язаний здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки такі норми відсутні у ЗУ «Про публічні закупівлі» Звертаємо вашу увагу, що пунктом 4. Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Замовник торгів Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради є органом місцевого самоврядування. Таким чином, для органів місцевого самоврядування (у тому числі УЖКГ ВК ПМР) вищезазначена Постанова КМУ № 710 від 11.10.2016 має лише рекомендаційний характер. Слід зазначити, що УЖКГ ВК ПМР не відноситься до органів державної влади та закупівлі, замовником яких виступає УЖКГ ВК ПМР здійснюються за кошти місцевого бюджету. Кошти з державного бюджету Замовник торгів Управлінню житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради для закупівлі Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава не надходили. При цьому, управлінням ЖКГ ВК ПМР здійснено розрахунок очікуваної вартості відповідно до проектної документації:Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава, який має позитивний експертний звіт(позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво №80-21П від 27.07.2021 виданий експертною організацією ТОВ «Експертиза ЗО». Розрахунок ОВ здійснений на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Очікувана вартість = (Разом по главах 1-9 + кошторисний прибуток + кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організації)* ПДВ. (1820,257 тис. грн. + 16,105 тис. грн. + 2,897 тис. грн.) * 1,2 (ПДВ) = 2 207 002.80 грн. Технічна специфікація (технічне завдання) складене відповідно до обсягів робіт, які передбачені проектною документацією. Витяг з проектної документації та експертний звіт додаються Необхідність виконання Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава передбачено Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2021 рік, що затверджена рішенням позачергової другої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 19.02.2021 (зі змінами), яка оприлюднена в установленому порядку на сайті Полтавської міської ради в розділі документи (https://rada-poltava.gov.ua/documents/), але у зв'язку з воєнним станом в Україні веденним Указом Президента України «Про ведення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022, зі змінами, данний розділ закритий. На підставі цього УЖКГ ВК ПМР надає копію рішення та Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2021 рік, що затверджена рішенням позачергової другої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 19.02.2021, де зазначені роботи даної закупівлі.
Просимо вибачення за порушення строків щодо надання пояснення на запит у зв'язку з недостатністю кадрового забезпечення осіб, які моглиб викунувати функції уповноважених осіб. Також повідомляємо, що дійсні уповноважені особи не мають достатніх навичок у користувані електроного майданику smarttender та користуються zakupki.prom, що ускладнює наданню вчасно відповіді на запит, окрім цього уповноважені особи не отримують сповіщення про початок моніторингу ДАСУ, що також ускладнює можливість відслідковувати їх у великій кількості закупівель.
Дякуємо за розуміння.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-26 11:22:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-006950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Умовами тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: «Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 3 % ціни договору визначеної за результатами аукціону. Переможець перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника».
В зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРО СПЕЦ БУД» відповідної грошової застави у розмірі 3 % ціни договору визначеної за результатами аукціону.
Пояснення/інформацію та підтвердні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-03 17:16:06
Відповідь на запит
Розглянувши запит на пояснення від 26.07.2022 року у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава» Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради повідомляє наступне.
Просимо вибачення за порушення строків щодо надання пояснення на запит у зв’язку з недостатністю кадрового забезпечення осіб, які могли б виконувати функції Уповноважених осіб. Також повідомляємо, що дійсні Уповноважені особи не мають достатніх навичок у користуванні електронного майданчика Smarttender.biz та користуються послугами майданчика Zakupki.prom.ua, що ускладнює наданню вчасної відповіді на запит, крім цього, Уповноважені особи не отримують сповіщення про початок моніторингу ДАСУ, що також ускладнює можливість відслідковувати їх у великій кількості закупівель. Дякуємо за розуміння.
Щодо надання інформації та підтверджуючих документів про надання переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРО СПЕЦ БУД» відповідної грошової застави у розмірі 3% ціни договору визначеної за результатами аукціону, Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради інформує про наступне. 11.02.2022 року на розрахунковий рахунок UA928201720355189028001041201 Державної казначейської служби України, клієнтом якої є Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради, було перераховано грошові кошти у розмірі 66 102,75 грн. від ТОВ «АГРО СПЕЦ БУД» для забезпечення виконання договору. На підтвердження цього надаємо Виписку з Державної Казначейської Служби України за 11.02.2022 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник провів роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою, та в майбутньому посилить котроль за публічними закупівлями згідно Закону № 922- VIII.
2022-08-11 09:21:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, а саме: порушення строків надання інформації..)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" |
2 203 424,89
UAH з ПДВ
|
2 203 424,89
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 542 397.42 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
2 080 062,41
UAH з ПДВ
|
2 063 062,40
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 444 143.68 | Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Рітм-8" |
2 206 998,00
UAH з ПДВ
|
2 206 998,00
UAH з ПДВ
|
1 | 2 206 998 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588 |
Відхилено |
2 063 062,40
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 14:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" #39351938 |
Переможець |
2 203 424,89
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 15:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2022 14:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 14:40
|
Договір підряду № 26 від 11.02.2022.pdf | укладений |
14 лютого 2022 14:38
|