Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Шанько Анна Ігорівна 380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 12:11 |
Очікувана вартість: | 4 124 074,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,73% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 9 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 розділу 3 Тендерної документації. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та зазначені у пункті 2 розділу 3 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Валюта-гривня. Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 3 % ціни договору визначеної за результатами аукціону. Переможець перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA928201720355189028001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору; - Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору; - Підрядник допускав систематичне неякісне виконання робіт або використовував неякісні матеріали в процесі виконання робіт. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Можливе відстрочення оплати за виконані роботи: | 30% |
на строк від 241 чи більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
08 грудня 2021 18:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 18:20 |
Оголошення про проведення відкритих торгів 08.12.2021.docx | |
08 грудня 2021 18:20 |
Тендерна документація спортивний майданчик, Героїв АТО 116 к.1 к. 2 №4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний, Замвонику, визнавши ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" переможцем закупівлі, Ви порушили ЗУ «Про Публічні закупівлі»(далі-Закон), в тому числі ст. 5 Закон, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до Тендерної документації розміщеної на електроному майданчику закупівлі: UA-2021-12-08-005641-b, Замовником в п.6 та 6.7. Додатку №3 ТД встановлено Вимогу наступного змісту:
«6. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
6.7. Розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт, але не більше 14 350,00 грн. ( у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 14 350,00 грн.). «
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" в складі пропозиції надало Кошторисні документи, відповідно до змісту яких в Договірній ціні розмір заробітної плати становить 14 350,00 грн, а також надано Розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, відповідно до якого розміру заробітної плати становить 16 031,25 грн.. Замовником встановлену Вимогу, що «розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт, але не більше 14 350,00 грн., а не 16 031,25 грн. Зазначене свідчить про не відповідність даних, показників кошторисних розрахунків наданих ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" в складі пропозиції.
Вимагаємо, дотримуватися принципів закупівель, скасувати Протокол № 7 й дискваліфікувати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД"
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що переможець викогнав вимоги тендерної документації. Тому Ваша вимога відхиляється з наступних причин:
Відповідно до п.п. 6.7. Додатку № 3 тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт, але не більше 14 350,00 грн. ( у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 14 350,00 грн.).
Та відповідно до п.п. 6.2. Додатку № 3 тендерної документації необхідно надати Пояснювальну записку.
Згідно з положеннями п. 5. Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями) визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті.
Так, ТОВ «Агро спец буд» у складі своєї тендерної пропозиції надав розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації. Згідно розрахунку, який складений на підставі даних товариства та галузевої угоди складає 16031,25 грн..
Але, при розрахунку договірної ціни, згідно Пояснювальної записи, ТОВ «Агро спец буд» застосував середньомісячної кошторисної заробітної плати у розмірі 14 350,00 грн., чим дотримався вимог тендерної документації (п.п. 6.7. Додатку № 3 тендерної документації).
Таким чином, Ваша Вимога не відповідає дійсності та Вимога є такою, яка є відхилена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000037 ● 64cb88a4a3b3439b8987b635db1060c7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.02.2022 № 88
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 88
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9.UA-2021-12-08-005641-b від 08.12.2021- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 16:36:19
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-08-005641-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 13:58:07
Відповідь на запит
Відповідь на запит від 14.02.2022 р., щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава» за ідентифікатором UA-2021-12-08-005641-b.
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Порядок проведення відкритих торгів визначено розділом IV Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого обґрунтування замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, а також розміщення даної інформації на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) не передбачено.
Відповідно до п. 1. ч. 1 ст. 2 Закону України «про публічні закупівлі», до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону належать органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Замовник торгів - Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі - Управління), є виконавчим органом Полтавської міської ради, який в розумінні закону не відноситься до органів державної влади, а закупівлі Управління здійснюються за кошти місцевого бюджету.
Разом з цим, пунктом 4. Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Отже, для Управління як замовника торгів та органу місцевого самоврядування, вимоги Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. мають рекомендаційний характер.
Необхідність виконання Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава передбачено Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2021 рік, що затверджена рішенням позачергової другої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 19.02.2021 (зі змінами), яка оприлюднена в установленому порядку на сайті Полтавської міської ради в розділі документи (https://rada-poltava.gov.ua/documents/).
Технічна специфікація (технічне завдання) на Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава складено відповідно до обсягів робіт, які передбачені проєктною документацією, яка в свою чергу отримала позитивний експертний висновок щодо розгляду проектної документації на будівництво № 79-21П від 27.07.2021, виконаний експертною організацією ТОВ «Експертиза ЗО». Розрахунок ОВ здійснений на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Очікувана вартість = (Разом по главах 1-9 кошторисний прибуток + кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організації)* ПДВ.(3 396 820,00 + 33 796,00 + 6 113,00) * 1,2 (ПДВ) = 4 124 074,80 грн. Розрахунок очікуваної вартості здійснено у програмному комплексі АВК-5 на підставі дефектного акту, які додаються до даної відповіді.
Слід зазначити, що наказом Західного офісу держаудитслужби України № 768 від 02.12.2021 р. було здійснено моніторинг закупівлі за ідентифікатором https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-30-003855-b на предмет аналогічних порушень Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами якого, згідно оприлюдненого висновку від 24.12.2021 р., порушень не виявлено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-25 20:18:10
Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №88 від 14.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-02-000025 ● 742b897153584687a4a27b231c2e2589
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2022 № 4-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальник Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.05.2022 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2021-12-08-005641-b від 08.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" |
4 123 006,31
UAH з ПДВ
|
4 123 006,31
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 886 104.42 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
3 980 000,00
UAH з ПДВ
|
3 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 765 000 | Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Рітм-8" |
4 123 006,31
UAH з ПДВ
|
4 123 006,31
UAH з ПДВ
|
1 | 4 123 006.31 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588 |
Відхилено |
3 950 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 18:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" #39351938 |
Переможець |
4 123 006,31
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2022 17:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 08:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 14:43
|
Договір підряду № 25 від 11.02.2022.pdf | укладений |
14 лютого 2022 14:42
|