Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2021-12-08-005297-a 1042f1abc15e431492134c39720bf0b8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванкова Вікторія Анатоліївна

380892501924 1213mupszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03192193
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, м.Марганець, Дніпропетровська обл., вул.Єдності, б.66
Контактна особа: Іванкова Вікторія Анатоліївна
380892501924
1213mupszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2021 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2021 14:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2021 14:07
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кВт⋅год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53407, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Єдності,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Остаточний розрахунок за фактично поставлену (спожиту) електричну енергію Споживач зобов'язаний провести (здійснити) протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунку та акту приймання-передавання фактичних обсягів спожитої електричної енергії, але не пізніше 20 числа наступного місяця за розрахунками, за умови фактичного фінансування Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2021 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2021 14:16
Додатки 1-4 вересень.docx
08 грудня 2021 14:16
Документація до закупівлі.doc
08 грудня 2021 14:16
Протокол електроенергія 2022 № 17.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" 84 000,00
UAH з ПДВ
84 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2021 18:53
Електронний підпис
16 грудня 2021 18:51
Лист-згода Перепичена.pdf
16 грудня 2021 18:51
Лист згода Кузьменко.pdf
16 грудня 2021 18:51
Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2021 18:51
Довідка щодо мови.pdf
16 грудня 2021 18:51
наказ на Кузьменко.pdf
16 грудня 2021 18:51
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"
#39572642
Переможець 84 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 13:23

Документи

20 грудня 2021 13:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"
#39572642
84 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2021 13:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 12:25
дод угода.pdf укладений
15 серпня 2022 12:25
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2022 12:22
дод угода.pdf зміни до договору
15 серпня 2022 12:22
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 11:33
ДУ 2 електро.pdf зміни до договору
28 січня 2022 11:33
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 14:45
дУ едектро2022.pdf зміни до договору
18 січня 2022 14:45
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:39
SCAN_20211224_142659584.pdf укладений
24 грудня 2021 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'зку з затвердженням кошторису на 2022 рік смторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 8879,81 грн.. та викласти п.4.1.1 Договору в наступній редакції: "4.1.1. Загальна вартість цього Договору становить 75120,19 грн. в тому числі 20% ПДВ - 12520,03: за рахунок загального фонду місцевого бюджету - 58320,19 грн, в т.ч. ПДВ - 9720,03 грн, за рахунок відшкодування орендарів - 16800 грн., у т.ч. ПДВ - 2800,00 грн. За результатами зменшення суми Договору, пункт 1.5. Договору в частині зміни кількості (обсягу) поставки товару викласти в наступній редакції: "1.5. Кількість товару за цим Договором становить 13414,32 кВт/год"
Номер договору про закупівлю: 60ВВ497-1867-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.7 п.5 розділу УІІІ ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі": "7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platss. ARGUS регульованих цін(тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни", та Регламентуючого документу Постанова НКРЕКП від 01.12.2021 № 2454 " Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК "УКРЕНЕРГО" на 2022 рік", Сторони дійшли згоди підвищити ціну пропорційно підвищенню.Регульованої ціни(тарифу) і нормативу та викласти п.1 Комерційної пропозиції ?Б, що є додатком до Договору № 60ВВ497-1867-21 від 24.12.2021 р. у наступній редакції: "1.Ціна за одиницю товару Споживача складає: 4,7183767 грн. кВт*год без ПДВ і 5,6620520 грн кВт*год з ПДВ" 2. За результатами зміни тарифів, п.1.5.Договору в частині кількості(обсягу) поставки товару викласти в наступній редакції:3."1.5 Кількість товару за цим Договором становить 13267,308 кВт*год"
Номер договору про закупівлю: 60ВВ497-1867-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки до 03.08.2022 року, припинення договору через форс-мажорні обставини,а саме через війскову агресію російскої федерації проти України
Номер договору про закупівлю: 60ВВ497-1867-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 03 серпня 2022
Сума оплати за договором: 41 667,04
UAH (в тому числі ПДВ 6 944,51 UAH)
Причини розірвання договору: Форс-мажорні обставини через війскову агресію російської федераціі проти України