Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01999655 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а |
Контактна особа: |
Шерстюк Ганна Анатоліївна +380532580341 1mkl_byh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2021 14:21 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 12:50 |
Очікувана вартість: | 1 569 703,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 848,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 08:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 14:16 |
Тендерна документація фарм (2).doc |
09 грудня 2021 08:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2021 14:16 |
Тендерна документація фарм (2).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-10-000003 ● 1d6bc3d921dc47d5838819a09811df2e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.11.2022 №36-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 10 листопада 2022 року № 36-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-12-08-003407-b від 08.12.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-17 12:56:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Загальна група медикаментів на потребу 2022 року» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-08-003407-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Вами не відхилено пропозицію учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», а визначено його переможцем процедури закупівлі, якщо учасником відповідно до тендерної пропозиції від 23.12.2021 № 12917 запропоновано лікарський засіб «СИМВАСТАТИН 40 АНАНТА таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 40 мг № 28», в той час, коли відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації передбачено закупівлю лікарського засобу «Симвастатин таблетки 20 мг № 28» або еквівалент?
4. З яких підстав Додатковою угодою від 28.10. 2022 № 1 Вами внесено зміни до Договору від 10.01.2022 № 9 в частині придбання товарів (лікарських засобів), що не передбачені тендерною пропозицією ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», а саме:
ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін’єкцій, 350 мг йоду/мл по 20 мл у флаконі №1 (20 упаковок);
ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін’єкцій, 350 мг йоду/мл по 50 мл у флаконі, №1 (1 упаковка)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-22 14:30:27
ВІДПОВІДЬ
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 17-11-2022, 12:56:58та повідомляє наступне.
1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Здійсненні закупівлі по предмету: ДК 021:2015 код 33690000-3 - Лікарські засоби різні Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання лікарських засобів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службових записок медичного персоналу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів нашого закладу.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (надалі - Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент" який включений до Переліку лікарських засобів, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти..
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу 11 «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель Prozorro і т.д.)
Також зазначаємо, що при формуванні очікуваної вартості були враховані норми Постанови КМУ від 25.03.2009р. №333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (зі змінами), Постанови КМУ від 17.10.2008р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (зі змінами (в редакції станом на дату подання пропозиції), і цінами, зареєстрованими у реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби відповідно до Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що накуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів» (Зазначений розрахунок додається у вигляді таблиці).
Розрахунок сформовано у відповідності до наступних вимог:
1) на лікарські засоби (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів, а також лікарських засобів, що підлягають закупівлі відповідно до договорів керованого доступу), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, та граничні торговельні (роздрібні) надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків (згідно Постанови КМУ від 17.10.2008р. № 955);
2) податок на додану вартість 7 відсотків додається до бази оподаткування, яка визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості лікарського засобу, до якої включається гранична торговельна (роздрібна) надбавка до закупівельної ціни (згідно Листа МЕРТ 0.04.2014 № 3721-08/11000-12 «Щодо порядку розрахунку визначення вартості лікарських засобів та виробів медичного призначення з урахуванням податку на додану вартість та існуючих надбавок»).
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали 3 письмові цінові пропозиції від учасників ринку – активних постачальників лікарських засобів.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Prozorro).
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 8 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реестрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприемців та громадських формувань Замовник з 2019 року втратив статус закладу охорони здоров'я (далі - ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне підприємство (далі - КП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 2019 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не е бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів, обов'язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівліДК 021:2015 код 33690000-3 - Лікарські засоби різні.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З приводу цього питання повідомляємо, що на офіційному сайті КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" в розділі «Публічна інформація» наявна інформація про очікувану вартість, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щодо цієї процедури.
3. Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» при запропонуванні ним лікарського засобу «СИМВАСТАТИН 40 АНАНТА таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 40 мг № 28».
При оцінці пропозиції учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» було враховано, що лікарський засіб «СИМВАСТАТИН 40 АНАНТА таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 40 мг № 28мають однакові показання щодо застосування, знаходиться у однаковій фармакотерапевтичній групі та мають кращий терапевтичний ефект в порівняння із лікарським засобом, запитуваним замовником. Крім того, закупівлі даного лікарського засобу сприяє економному його застосуванню, та жодним чином не призводить до нераціонального використання бюджетних коштів, оскільки заклад дійсно має потребу в зазначеному лікарському засобі.
4. Щодо придбання товарів (лікарських засобів), що не передбачені тендерною пропозицією ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», а саме: ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін’єкцій, 350 мг йоду/мл по 20 мл у флаконі №1 (20 упаковок); ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін’єкцій, 350 мг йоду/мл по 50 мл у флаконі, №1 (1 упаковка) повідомляємо наступне:
В наслідок допущення технічної помилки при укладанні додаткової угоди № 1 від 26.10.2022 року було помилково додано в специфікацію до договору лікарські засоби - ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін’єкцій, 350 мг йоду/мл по 20 мл у флаконі №1 (20 упаковок); ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін’єкцій, 350 мг йоду/мл по 50 мл у флаконі, №1 (1 упаковка).
Повідомляємо, що станом на дату подання даної відповіді – зазначена помилка була усунута, шляхом опублікування оновленої додаткової угоди.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «1-А МКЛ ПМР» (надалі –замовник) 29.11.2022 року отримало висновок по моніторингу закупівлі UA-2021-12-08-003407-b , ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні (загальна група медикаментів на потребу 2022 року), в якому ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляє замовника , що під час перевірки закупівлі були виявлені порушення . Замовник визнає свою помилку , та зобов’язується в подальшому не допускати подібного.
2022-12-01 09:20:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" |
1 566 886,16
UAH з ПДВ
|
1 559 019,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" |
1 560 672,01
UAH з ПДВ
|
1 560 672,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" #43891001 |
Переможець |
1 559 019,95
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 15:25
|
Звіт про виконання договор Авентусфарм 9.docx | укладений |
16 січня 2023 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2022 14:29
|
д у авентус.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2022 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2022 15:44
|
IMG_20221026_0001Д У АВЕН.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2022 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 10:32
|
9.pdf | укладений |
10 січня 2022 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору зменшена на 91915.56 грн |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення об'ємів закупівлі.В наслідок допущення технічної помилки при укладанні додаткової угоди № 1 від 26.10.2022 року було помилково додано в специфікацію до договору лікарські засоби - ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін’єкцій, 350 мг йоду/мл по 20 мл у флаконі №1 (20 упаковок); ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін’єкцій, 350 мг йоду/мл по 50 мл у флаконі, №1 (1 упаковка)..Замовником долучається оновлена додатнова угода. |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |