Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Disposal / garbage disposal and waste management services (Services for the removal of solid waste and bulky waste (collection, transportation, disposal, disposal))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | https://pleso.kyiv.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Ія Яценко +380675954142 iyayatcenko@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Логвіненко Андрій +380445411811 logvinenko0900@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemtsvo VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVSKOYi MISKOYi RADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) PO OKhORONI, UTRYMANNYu TA EKSPLUATATsIYi ZEMEL VODNOGO FONDU M. KYYeVA «PLESO» |
National ID: | 23505151 |
Contact point: |
Iya Yatcenko +380675954142 iyayatcenko@gmail.com |
Additional contacts: |
Логвіненко Андрій +380445411811 logvinenko0900@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 09:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 12:13 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 грудня 2021 09:38 |
Enquiries until: | 29 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 січня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2021 08:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 08:45 |
перелік змін2.pdf | |
14 грудня 2021 08:45 |
ТД сміття нова редакція2.pdf | |
08 грудня 2021 09:38 |
Додаток 7 проект договору сміття.pdf |
14 грудня 2021 08:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 грудня 2021 08:45 |
перелік змін2.pdf
|
||||||
14 грудня 2021 08:45 |
ТД сміття нова редакція2.pdf
|
||||||
08 грудня 2021 09:38 |
Додаток 7 проект договору сміття.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За результатом розгляду Вашого запитання до тендерної документації будуть внесені зміни, відповідно та в термін передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-02-000044 ● b3d91e58babe478dade7955c6deeb2c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2021-12-08-001969-c
Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)), ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям 5 000 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 15:51:14
Запит про надання інформації
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-04 16:31:52
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 02.08.2022р. UA-M-2022-08-02-000044) процедури закупівлі «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення))», код за ДК 021:2015 – 90510000-5, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-08-001969-c (далі – Закупівля), повідомляємо наступне.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку №6 до тендерної документації на Закупівлю, визначена відповідно до Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 №187/98-ВР, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» від 10.12.2008 № 1070, ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій» та на виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України № 145 від 17.03.2011 р. «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць», з метою забезпечення належних умов відпочинку та з метою запобігання виникнення погіршення санітарно-епідеміологічної ситуації в місцях масового відпочинку населення біля води м. Києва, враховуючи потребу у замовлені послуг вивезення сміття.
Крім того, в зв’язку з тим що на зонах відпочинку проводяться капітальні ремонти, результатом чого є покращення рекреаційної спроможності зон відпочинку, яка, в свою чергу, збільшує кількість відвідувачів, встановлена необхідність передбачити придбання послуг з вивезення сміття об’ємом 32 820 м3 (30820 м3 твердих побутових відходів та 2000 м3 великогабаритних відходів).
Також слід наголосити на тому, що спеціалізоване підприємство по виконанню послуг з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) повинно відповідати декільком важливим для виконання послуг критеріям (характеристикам), а саме:
1. Можливість надати в користування 300 контейнерів об’ємом 1,1 м3 для встановлення на зонах відпочинку.
2. Наявність не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом від 12 м3 для встановлення на зонах відпочинку
3. Наявність затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення).
4. Можливість миття та дезінфекції контейнерів для ТПВ засобами дозволеними до використання Міністерством охорони здоров'я України, у літній період року - не рідше одного разу на 10 діб, а в інші періоди року - не рідше одного разу на місяць за заявкою замовника.
Очікувану вартість закупівлі розраховано у відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів з урахування операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)» від 26.12.2018 р. №2351 (із змінами та доповненнями) шляхом проведення ринкових консультацій відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Враховуючи тарифи на послуги з вивезення побутових відходів з урахування операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) та обмежений ліміт фінансування, очікувана вартість закупівлі склала 5 000 000,00 грн з ПДВ.
Фінансування зазначеної Закупівлі передбачено кошторисом витрат КП «Плесо» на 2022 рік за КПКВ 2816030 «Організація благоустрою населених пунктів» (КЕКВ 2610 (загальний фонд міського бюджету).
У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 08.12.2021 на сайті https://pleso.kyiv.ua/ в розділі «Закупівлі» оприлюднено зазначену інформацію за посиланням: http://pleso.kyiv.ua/wp-content/uploads/2021/12/%D0%A3%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D0%BC%D1%96%D1%82%D1%82%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7%D1%96-%D1%81%D0%BC%D1%96%D1%82%D1%82%D1%8F%D0%BC.pdf, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та вимогам чинного законодавства.
Додатково повідомляємо, що КП «Плесо», відповідно до розпорядження ВО КМР (КМДА) № 1547 від 04.12.2017 р. «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» додатково здійснює оприлюднення інформації щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на порталі ІАС «ЗАКУПІВЛІ МІСТА КИЄВА» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/.
Додатки:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета Закупівлі, що опубліковані на сайті в 1 екз на 2 арк;
- скріншот посилання на оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в 1 екз на 1 арк.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-18 11:14:57
Аргументовані заперечення до висновку та надання інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень
Керуючись нормами частини 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) повідомляємо аргументовані заперечення до висновку та надання інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 02.08.2022р. UA-M-2022-08-02-000044) процедури закупівлі «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення))», код за ДК 021:2015 – 90510000-5, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-08-001969-c (ID моніторингу UA-M-2022-08-02-000044) (далі – Закупівля), надаэмо аргументовані заперечення до висновку та надання інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Текст наводиться в прикріпленому файлі
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву щодо оскарження висновку |
Дата публікації: | 22 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/13574/22 |
Дата відкриття провадження: | 26 серпня 2022 |
Документи:
22 серпня 2022 15:30
|
Електронний підпис |
22 серпня 2022 15:30
|
Позовна заява закупівля Окружн адмін Суд Спецкомунтехніка.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецкомунтехніка" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецкомунтехніка" |
4 840 200,00
UAH з ПДВ
|
4 840 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТФАТЕР КИЇВ" |
4 979 808,00
UAH з ПДВ
|
4 979 808,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецкомунтехніка" #24724487 |
Переможець |
4 840 200,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2022 15:24
|
ДУ 2 до Договору 1982 від 09.02.2022 зменшення ціни сміття.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2022 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 10:55
|
ДУ 1 до 1982 від 09,02,2022_зменшення ціни.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 10:47
|
1982 від 09,02,2022 ТОВ СПЕЦКОМУНТЕХНІКА.pdf | укладений |
10 лютого 2022 10:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових відходів | 30820 | метри кубічні |
145,20
UAH з ПДВ
|
Послуги зі збирання та вивезення великогабаритних побутових відходів | 2000 | метри кубічні |
182,56
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 1982 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи технічний регламент роботи майданчиків встановлений ДП "Прозорро", Замовник не може обрати підставу для внесення змін до договору відповідно до вимог закону України "Про публічні закупівлі", оскільки зміни в договір вносяться у відповідності до вимог статті 651 Цивільного кодексу України. Таким чином, замовник повинен обрати підстави внесення змін виключно із наявних та реалізованих на майданчику. В іншому випадку, замовник не має технічної можливості оприлюднити додаткову угоду про внесення змін до договору. Сторони дійшли взаємної згоди щодо зменшення обсягу та суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1982 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових відходів | 21178.5 | метри кубічні |
145,20
UAH з ПДВ
|
Послуги зі збирання та вивезення великогабаритних побутових відходів | 2000 | метри кубічні |
182,52
UAH з ПДВ
|