Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Скіфська спадщина». Капітальний ремонт прибудинкових територій за адресою: м. Харків, вулиця Біблика, 2а (ДК 021: 2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 482 680,00 UAH
UA-2021-12-08-001667-b 5c8908f4aa5e4a0f87138a316e3dd307
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солдатченко Наталія

+380577252662 dgh_ob@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43927048
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, Конституції майдан, будинок 7
Контактна особа: Солдатченко Наталія
+380577252662
dgh_ob@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2021 12:00
Очікувана вартість: 1 482 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 413,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Вимоги до змісту забезпечення повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Розмір забезпечення пропозиції складає: 7 400,00 грн. (Сім тисяч чотириста гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції - 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна бути безвідкличною та підтверджувати негайну дію захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Банківська гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Банківські реквізити Замовника: р/р UA838201720355119008000113955, Держказначейська служба України, м. Київ. Банківська гарантія повинна мати КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, що зберігаються на захищеному типі носія. Положення банківської гарантії не повинні містити обмеження, щодо строків звернення бенефіціара з вимогою виплати забезпечення пропозиції, у випадку настання підстав для звернення з такою вимогою, та не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, або будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Якщо забезпечення пропозиції, не відповідає всім умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція такого учасника відхиляється відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - як така, що не відповідає умовам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі ; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; 3) ненадання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Скіфська спадщина». Капітальний ремонт прибудинкових територій за адресою: м. Харків, вулиця Біблика, 2а (ДК 021: 2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Біблика, 2а, місто Харків, Харківська область, 61000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за договором здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі підписаних сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) та Акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), протягом 60 робочих днів за наявності фінансування шляхом післяоплати. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Вимоги до змісту забезпечення повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Розмір забезпечення пропозиції складає: 7 400,00 грн. (Сім тисяч чотириста гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції - 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна бути безвідкличною та підтверджувати негайну дію захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Банківська гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Банківські реквізити Замовника: р/р UA838201720355119008000113955, Держказначейська служба України, м. Київ. Банківська гарантія повинна мати КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, що зберігаються на захищеному типі носія. Положення банківської гарантії не повинні містити обмеження, щодо строків звернення бенефіціара з вимогою виплати забезпечення пропозиції, у випадку настання підстав для звернення з такою вимогою, та не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, або будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Якщо забезпечення пропозиції, не відповідає всім умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція такого учасника відхиляється відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - як така, що не відповідає умовам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі ; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; 3) ненадання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 7400 UAH
08 грудня 2021 11:12
Електронний підпис
08 грудня 2021 11:11
Додаток 1.docx
08 грудня 2021 11:11
Додаток 2.docx
08 грудня 2021 11:11
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП 1 466 878,72
UAH з ПДВ
1 466 878,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 грудня 2021 17:04
Електронний підпис
16 грудня 2021 17:01
2.1 Штатний розклад.pdf
16 грудня 2021 17:01
9 Виписка з ЄДР.pdf
16 грудня 2021 17:01
25 Довідка ч. 1 ст. 17 ЗУ.pdf
16 грудня 2021 17:01
3 Проект договору.pdf
16 грудня 2021 17:01
7 Статут 2020.PDF
16 грудня 2021 17:01
10 Витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2021 17:01
7.1 Опис.PDF
16 грудня 2021 17:01
2.2 Накази.pdf
16 грудня 2021 17:01
20 Технічне завдання.pdf
16 грудня 2021 17:01
19 Ліцензія _44-Л.pdf
16 грудня 2021 17:01
27 Гарантія.rar
16 грудня 2021 17:01
6.2 Відгук.pdf
16 грудня 2021 17:01
1.2 Гарантійний лист.pdf
16 грудня 2021 17:01
25.1 Довідка ч. 2 ст. 17 ЗУ.pdf
16 грудня 2021 17:01
18 Дозвіл _043.21.63.pdf
16 грудня 2021 17:01
23 Договірная ціна.pdf
16 грудня 2021 17:01
4 Звіти з додатком 4 ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП
#40871113
Переможець 1 466 878,72
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 15:07

Документи

17 грудня 2021 15:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП
#40871113
1 466 878,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 15:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 14:45
Дог.pdf укладений
21 грудня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:05
ДУ 3.pdf укладений
29 грудня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:15
ДУ 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:55
ДУ 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П. 4.1., 4.1.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору зазначена у Договірній ціні, яка є динамічною і визначається у відповідності до вимог КНУ в межах асигнувань, та складає: 1 434 450, 78 грн. (один мільйон чотириста тридцять чотири тисячі чотириста п’ятдесят грн. 78 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 239 075, 13 грн. (Додаток № 1)». «4.1.1. Сума договору без ПДВ складає – 1 195 375, 65 грн. (один мільйон сто дев’яносто п’ять тисяч триста сімдесят п’ять грн. 65 коп.)» 2. Договірну ціну та Дефектний акт (Додаток № 1) викласти у новій редакції, що додається. 3. План фінансування робіт (Додаток № 3) викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 229/8/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П. 1.3. Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Терміни які застосовуються у цьому договорі: документація - визначена у п.9.11.; обсяг робіт - визначені у документації обсяги, вартість та строки робіт на даному Об’єкті 1(одна робота); джерело фінансування - кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. місце виконання робіт: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Біблика, 2а». 2. Договір підряду № 229/8/21 від 20.12.2021 доповнити пунктом 1.4. в наступній редакції: «Кошти Міської цільової програми «Громадський бюджет (бюджет участі) міста Харкова» - «Скіфська спадщина». Капітальний ремонт прибудинкових територій».
Номер договору про закупівлю: 229/8/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до ст.651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду № 229/8/21 від 20.12.2021 за згодою сторін.