Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15330000-0 –Оброблені фрукти та овочі ( томатна паста, сухофрукти, чорнослив, ягоди свіжоморожені, горошок зелений свіжоморожений, родзинки, квашені огірки , квашена капуста)
Очікувана вартість
53 612,00 UAH
UA-2021-12-08-001567-a b230ea42bbb343beb2cfdcf227aef1f6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Короленко Людмила Анатоліївна

+380956761232 korolenkomss5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миргородська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5 Миргородської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 22547070
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., місто Миргород, вулиця Івана Білика, 4
Контактна особа: Короленко Людмила Анатоліївна
+380956761232
korolenkomss5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2021 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2021 15:09
Очікувана вартість: 53 612,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 268,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 кг
томатна паста, сухофрукти, чорнослив, ягоди свіжоморожені, горошок зелений свіжоморожений, родзинки, квашені огірки , квашена капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Івана Білика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 червня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
140 кг
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Івана Білика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 червня 2022
ДК 021:2015: 15331425-2 — Томатне пюре
143 кг
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Івана Білика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 червня 2022
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
50 кг
Ягоди свіжоморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Івана Білика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 червня 2022
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
7 кг
Чорнослив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Івана Білика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 червня 2022
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
155 кг
Горошок зелений свіжоморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Івана Білика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 червня 2022
ДК 021:2015: 15331100-8 — Свіжі або морожені овочі
65 кг
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Івана Білика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 червня 2022
ДК 021:2015: 15332419-4 — Родзинки без кісточок
50 кг
Квашені огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Івана Білика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 червня 2022
ДК 021:2015: 15331480-5 — Овочі, оброблені для тимчасового зберігання
40 кг
Квашена капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Івана Білика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 червня 2022
ДК 021:2015: 15331142-4 — Оброблена капуста

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товарів Покупцем здійснюється за договірною ціною шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця в 7 денний термін з моменту отримання Покупцем товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-08-001567-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД", Код ЄДРПОУ:44371778
Дата подання: 23 грудня 2021 16:49
Невідповідність вимогам
Рішенням уповноваженої особи від 21.12.2021 учасника ФОП Пулеха А.І. були визначено переможцем у закупівлі UA-2021-12-08-001567-a, ДК 021:2015 – 15330000-0 –Оброблені фрукти та овочі ( томатна паста, сухофрукти, чорнослив, ягоди свіжоморожені, горошок зелений свіжоморожений, родзинки, квашені огірки , квашена капуста)
Товариство з обмеженою відповідальністю «БС-ФУД» не погоджується з даним рішенням, оскільки пропозиція ФОП Пулеха А.І. містить невідповідності щодо вимог, зазначених в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- Відповідно до Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі»
Продукція Квашена капуста, Сухофрукти, Ягоди свіжоморожені ( в асортименті), Квашені огірки не відповідають встановленим Оголошенням ДСТУ.
Таким чином пропозиція учасника ФОП Пулеха А.І. не відповідає вимогам закупівлі та підлягає дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2021 14:25
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа надає роз’яснення відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі: критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).

Згідно до Додатку №1 Документації: «Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини».
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, вимогам діючого законодавства України щодо обігу харчових продуктів, учасником ФОП Пулеха А.І. було надано декларації виробника та посвідчення про якість.
Учасник, ФОП Пулеха А.І. у складі своє пропозиції - надав гарантійний лист про якість товару, гарантійний лист про термін придатності товару та довідку про характеристики предмету закупівлі, які відповідають вимогам Додатку 1 Документації Замовника. Вимога надання сертифікатів, якісних посвідчень при подачі пропозицій не було, у Документації зазначено – «під час подальшого постачання на кожну партію товару».
Для замовника цього достатньо. Учасник виконав вимоги Документації Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пулеха А.І. 39 708,00
UAH з ПДВ
36 953,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД" 52 567,50
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2021 22:22
Електронний підпис
16 грудня 2021 22:17
Медична довідка водія.pdf
16 грудня 2021 22:17
Довідка про Статут.pdf
16 грудня 2021 22:17
Код.pdf
16 грудня 2021 22:17
Установчі документи.pdf
16 грудня 2021 22:17
Довідка про НАССР.pdf
16 грудня 2021 22:17
ДИПЛОМ.pdf
16 грудня 2021 22:17
Довідка ст. 17 Закону.pdf
16 грудня 2021 22:17
Паспорт.pdf
16 грудня 2021 22:17
Document_USR_1003679268.pdf
16 грудня 2021 22:17
Техпаспорт авто.pdf
16 грудня 2021 22:17
Виписка ФОП Пулеха А.І..pdf
16 грудня 2021 22:17
Якісні посвідчення.pdf

Публічні документи

16 грудня 2021 18:01
Електронний підпис
16 грудня 2021 17:58
Витяг 08.10.2021.pdf
16 грудня 2021 17:58
якісні.pdf
16 грудня 2021 17:58
згода проект.pdf
16 грудня 2021 17:58
довідка ліцензування.pdf
16 грудня 2021 17:58
6 опис.pdf
16 грудня 2021 17:58
технічні.pdf
16 грудня 2021 17:58
3 Паспорт_Скрипник.pdf
16 грудня 2021 17:58
акт авто 06.12.2021.pdf
16 грудня 2021 17:58
мед книжка експедитор.pdf
16 грудня 2021 17:58
проект.pdf
16 грудня 2021 17:58
цінова.pdf
16 грудня 2021 17:58
витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2021 17:58
4 наказ скрипник.pdf
16 грудня 2021 17:58
22000.pdf
16 грудня 2021 17:58
медична книжка водій.pdf
16 грудня 2021 17:58
1 Статут.pdf
16 грудня 2021 17:58
гарантійний заміна.pdf
16 грудня 2021 17:58
Рішення.pdf
16 грудня 2021 17:58
акт авто 16.12.2021.pdf
16 грудня 2021 17:58
аналог.pdf
16 грудня 2021 17:58
мед книжка вантажник.pdf
16 грудня 2021 17:58
7 Виписка.pdf
16 грудня 2021 17:58
8 РНОКПП Директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пулеха А.І.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пулеха А.І.
#3143910731
Переможець 36 953,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 09:34

Документи

21 грудня 2021 09:34
Електронний підпис
21 грудня 2021 09:33
Протокол № 3 - С.О.Ф.О.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пулеха А.І.
#3143910731
36 953,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2021 09:34
Електронний підпис
21 грудня 2021 09:33
Протокол № 3 - С.О.Ф.О.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 08:58
Електронний підпис укладений
18 травня 2022 09:40
Додаткова угода _1 до договору _ 3від 31.12.2021.pdf зміни до договору
18 травня 2022 09:34
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:20
Договір 03 укладений
31 грудня 2021 09:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 січня 2022 12:15
2 144,76 UAH UA298201720344290007000041916
МСШ І-ІІІ ст. №5
UA263808050000000026004237305
ФОП Пулеха А. I.
Оплачений
25 січня 2022 12:15
690,00 UAH UA298201720344290007000041916
МСШ І-ІІІ ст. №5
UA263808050000000026004237305
ФОП Пулеха А. I.
Оплачений
28 січня 2022 12:20
3 270,00 UAH UA298201720344290007000041916
МСШ І-ІІІ ст. №5
UA263808050000000026004237305
ФОП Пулеха А. I.
Оплачений
07 лютого 2022 12:37
1 216,84 UAH UA298201720344290007000041916
МСШ І-ІІІ ст. №5
UA263808050000000026004237305
ФОП Пулеха А. I.
Оплачений
25 лютого 2022 10:51
2 547,50 UAH UA298201720344290007000041916
МСШ І-ІІІ ст. №5
UA263808050000000026004237305
ФОП Пулеха А. I.
Оплачений
25 лютого 2022 10:51
495,00 UAH UA298201720344290007000041916
МСШ І-ІІІ ст. №5
UA263808050000000026004237305
ФОП Пулеха А. I.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися про зменшення суми договору на 26588,90( двадцять шість тисяч п`ятсот вісімдесят вісім грн.90 коп) без ПДВ. Викласти п 3.2. Розділу 3 " Ціна" в новій редакції : " 3.2. Загальна сума за даним Договором : 10364,10 ( Десять тисяч триста шістдесят чотири грн.10 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 10 364,10
UAH